Dalyvaukite konkurse ir laimėkite!!
victoria beckham
@victoriabeckham / Instagram ir Kathy Hutchins / Shutterstock.com nuotr.

Šios suknelės – viena priežasčių, kodėl klesti mados namai „Victoria Beckham“

Kurį laiką mados namai „Victoria Beckham“ susidūrė su finansiniais sunkumais, tačiau pastaraisiais metais jų pajamos auga. Skaičiuojama, kad praėję metai prekės ženklui buvo vieni sėkmingiausių. Šią sėkmę lėmė išaugusi odos aksesuarų, kosmetikos linijos paklausa ir rekordiškų pardavimų sulaukusios elegantiškos krepsatino suknelės.

Prabangos sektoriaus sunkumai

Rugpjūčio pabaigoje paskelbti dizainerės Victorios Beckham mados ir grožio imperijos 2024 m. finansiniai rezultatai. Pranešama, kad lyginant su 2023 m. mados namų „Victoria Beckham“ pajamos išaugo 26 proc. Jau porą metų po nuostolingos veiklos šis mados ženklas rodo vis gerensius finansinius pasiekimus. Neįprasta tai, kad rezultatai auga tuo metu, kai prabangos prekių industrija patiria spaudimą ir ne vienų mados namų pajamos smunka.

Konsultacijų įmonė „Bain & Company“ birželį prognozavo, kad pasaulinė prabangos rinka šiais metais susitrauks apytikriai 2–5 proc., o tokie milžinai kaip LVMH ir „Kering“ pranešė apie mažėjančius pardavimus. Pasak šių koncernų, smunkančių pardavimų priežastis – sunkumai pagrindinėse rinkose, tokiose kaip JAV ir Kinija. Nors prekių ženklai kovoja su iššūkiais, sukeliamais Kinijos ekonomikos nuosmukio ir infliacijos JAV, kaip teigia analitikai, daugelis kitų problemų, darančių įtaką mažėjančiai prabangos prekių paklausai, yra susikurtos pačio prabangos sektoriaus. Atkreipiamas dėmesys į staigius augančių kainų šuolius – pastaraisiais metais prekių ženklai spėriai kėlė kainas, tačiau nepagerino gaminių kokybės.

„Victoria Beckham“ – sėkmės pavyzdys

Šiame finansinių sunkumų kontekste nepriklausomas „Victoria Beckham“ prekės ženklas pasirodo esantis atsparus slogioms prabangos sektoriaus tendencijoms. Tai jau didelis pasiekimas mados ženklui, įkurtam garsenybės. Per pastaruosius penkerius metus nemenkai daliai scenos ar soc. tinklų žvaigždžių, įkūrusių savo prekės ženklus, dėl finansinių problemų teko juos uždaryti. 2021 m. buvo sustabdyta Kim Kardashian kosmetikos linija „KKW Beauty“, aktorė Kristen Bell 2023 m. nutraukė savo CBD produktų linijos veiklą, o vos po mažiau nei dviejų metų veiklos buvo uždaryti Rihannos mados namai „Fenty“.

Buvusi grupės „Spice Girls“ narė Victoria Beckham mados pasaulyje sukasi jau beveik 20 metų, savo pirmąją suknelių kolekciją ji pristatė 2008 m. Niujorko mados savaitėje. 2019 m. pasirodė debiutinė garsenybės kosmetikos linija „Victoria Beckham Beauty“, įkurta kartu su Sarah Creal (buvusia kosmetikos ženklo „Estée Lauder“ vadove). Šiuo metu V. Beckham kosmetikos produktai svariai prisideda prie bendros imperijos sėkmės, o viena perkamiausių priemonių įvardijamas akių pieštukas.

Žvaigžde tapusios krepsatino suknelės

Mados namai „Victoria Beckham“ sulaukia pagyrų ne tik dėl modernių, šiuolaikiškoms moterims skirtų drabužių kolekcijų, bet ir dėl stilingų odos gaminių. Prieš porą metų pristatyti nauji rankinių modeliai sulaukė ypatingo mados pasaulio susidomėjimo, nuo tada elegantiškos VB rankinės tapo vienu perkamiausių mados ženklo produktų.

Visgi praėjusiais ir šiais metais V. Beckham mados ženklas dažniausiai siejamas su elegantiškomis suknelėmis. Remiantis pardavimais, didžiausios sėkmės sulaukė subtiliai kūno linkius pabrėžiančios „Victoria Beckham“ krepsatino suknelės. Jų siluetai pavergia modernumu ir jausmingumu, o nepaisant aukštos suknelių kainos (apie 1-1,5 tūkst. Eur), jos tarp madisčių yra itin paklausios. Savo kurtas krepsatino sukneles dažnai vilki ir pati V. Beckham, taip pat jomis ne kartą yra pasipuošusios ir garsenybės: Kendall Jenner, Ispanijos karalienė Letizia, Helena Christensen, Barbara Palvin, Shanina Shaik ir kitos.

krepsatino suknelė
VICTORIA BECKHAM, mados namų nuotr.
Mano išsaugoti straipsniai