PRISIJUNK prie grupės SODAS DARŽAS KIEMAS
Karolina Meschino
Pranešimas spaudai

Po penkerių metų užsidaro gerai žinomas lietuviškas mados ženklas „SEARCHING“

Po penkerių metų veiklos užsidaro vienas iš jautriausių ir asmeniškiausių lietuviškos mados ženklų – SEARCHING, sukurtas dizainerės Arūnės Jurevičiūtės. Apie tai dizainerė pranešė emocingame laiške savo bendruomenei bei prenumeratoriams.

Stiliaus ribos

Dar 2020-aisiais startavęs ženklas greitai tapo atpažįstamas tarp ieškančių, sąmoningų ir stiliaus ribų nepaisančių žmonių. Juodai balti siluetai, minimalistinis, bet charakteringas dizainas, gamyba pagal išmatavimus ir nuoširdus santykis su klientu – visa tai virto ne tik drabužiais, bet ir tam tikru kultūriniu reiškiniu.

Ieva Mackevičienė

„SEARCHING” tapo vienu žinomiausių nepriklausomų mados ženklų Lietuvoje. Jo kūrėja retai ėjo lengviausiu keliu: rinkosi ne masinę gamybą, o autentiškumą; ne tendencijas, o tapatybę.

„Prekės ženklą sukūriau būdama 22-iejų, vos baigusi universitetą, – laiške rašo Arūnė. – Tuo metu buvau pasimetusi, nežinojau nei kas aš, nei kur mano vieta. Per šiuos metus išmokau daug ne tik apie dizainą, bet ir apie save. Bet šiandien jaučiu, kad „SEARCHING” man tapo per ankštu. Aš pasikeičiau. Ir tai gerai.”

Ieva Mackevičienė

Asmeniniai išgyvenimai

Sprendimą uždaryti ženklą paskatino asmeniniai išgyvenimai – įtampa, perdegimas, tėčio netektis. Per šiuos patyrimus dizainerė iš naujo pervertino, kas jai iš tiesų svarbu.

Per penkerius metus ji sukūrė daugiau nei 100 skirtingų drabužių, daugelį jų – pagal individualius klientų išmatavimus. „Tradicinės dydžių lentelės neveikia. Drabužis turi taikytis prie žmogaus, o ne žmogus prie drabužio”, – ne kartą yra sakiusi dizainerė.

Daugiau nei mada, SEARCHING kūrė bendruomenę. Žmonės, kurie ne tik pirko, bet ir palaikė, komentavo, dalinosi istorijomis. „Tai nebuvo tiesiog klientai. Tai buvo žmonės, kurie išdrįso būti savimi. Tokiems ir kūriau”, – sako Arūnė.

Dalinasi patirtimis

Apie savo sprendimą uždaryti ženklą ji atvirai pasakoja savo naujame Substack įraše, kuriame dalinasi ne tik kūrybos, bet ir asmeninėmis patirtimis.

„Uždaryti kažką, ką kūrei iš visos širdies, skaudu. Bet kai pajutau, kad nebeaugame kartu – supratau, kad laikas paleisti. Aš dar nesibaigiau. Tik šis etapas.”

Artimiausiomis dienomis planuojamas paskutinis išpardavimas – tai paskutinė galimybė įsigyti SEARCHING kūrinių. Vėliau bus paskelbtas ir archyvinių bei vienetinių modelių išpardavimas.

Kokia bus naujoji kryptis – dar neatskleidžiama. Tačiau viena aišku: tai ne pabaiga. Tai naujas etapas kūrėjos, kuri nebijo keistis.

Mano išsaugoti straipsniai