„Saint Laurent“ dviratis? Taip, tokį naują stilingo ir aktyvaus gyvenimo objektą pristato šių mados namų linija „Saint Laurent Rive Droite“ kartu su prancūzišku dviračių gamintoju „Jitensha“.
Modernus miesto modelis
Elektrinis dviratis „Jitensha Tokyo“, sukurtas kartu su „Saint Laurent Rive Droite“, yra tikras japoniško minimalizmo, šiuolaikiškos miesto dvasios ir prancūziškos elegancijos derinys. Įkvėptas Kanso filosofijos, grindžiamos rafinuotu paprastumu, šis elektrinis dviratis tampa precizikos ir laikui nepavaldaus dizaino simboliu.
Dviratis yra surinktas rankomis „Jitensha“ dirbtuvėse Ansi mieste (Prancūzija). Jo Cr-Mo (chromo-molibdeno) plieno rėmas pasižymi tvirtumo ir lengvumo pusiausvyra, o kompaktiškas ir tylus variklis užtikrina malonią važiavimo patirtį. Išskirtinis, tačiau praktiškas – šis dviratis yra kur kas daugiau nei transporto priemonė. Tai šiuolaikinis judėjimo simbolis, sukurtas itin kruopščiai, skiriant ypatingą dėmesį detalėms. Kiekviena dviračio detalė išgryninta: odinis balnelis su įspaustu „Saint Laurent“ logotipu, graviruotos kniedės, vairas ir rėmas bei oda aptrauktos rankenos. Tai moderni laisvės išraiška, sukurta miestui ir šiuolaikiškam žmogui.

„Saint Laurent“ praneša, kad dviratį papildys ir specialūs aksesuarai, kuriuos bus galima įsigyti atskirai. Tai specialus krepšys, diržinė rankine, segima aplink juosmenį, ir rankinė per petį – aksesuarai, papildysiantys patogius kasdienius derinius.
Išskirtiniai kūriniai
„Saint Laurent Rive Droite“– tai išskirtinė ir konceptuali mados namų „Saint Laurent“ linija, 2019 m. sukurta kūrybos vadovo Anthony Vaccarello. Ji skirta išplėsti prekės ženklo pasiūlą už tradicinės mados ribų. Ši linija siūlo meno dirbinius, namų objektus, kasdienius mažus aksesuarus, knygas, plokšteles, stalo žaidimus ir gausybę kitų su gyvenimo būdu susijusių prekių. „Saint Laurent Rive Droite“ dažnai bendradarbiauja su menininkais, dizaineriais, muzikantais ar net technologijų kūrėjais. Šios linijos erdvės (butikai-galerijos) yra įsikūrusios Paryžiuje (Saint-Honoré gatvėje) ir Los Andžele (Sunset Boulevard). Abi vietos sujungia prabangą ir kūrybinę laisvę, pabrėždamos šiuolaikinį „Saint Laurent“ identitetą.