Millie-Belle Diamond – vos ketveri, tačiau ji jau skiria, kuris drabužis yra Gucci, Moschino ar Armani. Nors prašmatnių dizainerių drabužių akyse nėra regėjusios kur kas vyresnės merginos, mažajai Millie toks aprangos pasirinkimas yra kasdienybė. Ji vadinama jauniausia ir pačia garsiausia influencere.
Nors mažoji Millie rengiama savo mamos, Schye Fox, ji jau pati geba atskirti tai, ko trokšta, todėl mamytei belieka tik suderinti aprangos akcentus. Nors didžioji dalis Millie socialinės medijos sekėjų žavisi žaismingąją mažyle, kuri kaip tikra suaugusi influencerė pozuoja prie baseino, demonstruodama garsius prekinius ženklus, yra tų, kurie tiesiog kraupsta matydami tokius vaizdus. Anot jų, tai vartotojiškumo skatinamas itin jauname amžiuje, kuris ateityje gali lemti įvairias asmenybės problemas.
Svarbiausia tai, jog Millie paskyrą seka daugybė jauno amžiaus žmonių, nuo vos socialines medijas atradusių vaikų iki paauglių, kurie, stebėdami Millie nuotraukas gali užsigeisti to paties, ką turi ji. „Jei prašmatnių drabužių modeliais aptekusi keturmetė gali tai turėti, kodėl negaliu aš?“, – ko gero daugelis jaunuolių mąsto panašiai.
Vis dėlto Millie mama ramina įsismarkavusius ir teigia, jog į šią situaciją vertėtų pažvelgti ramiau. Tai, anot Millie, paprasčiausia pramoga, kuri be galo patinka pačiai mergaitei – influencerės statusas ją žavi, o fotografuotis ji mielai sutinka. Įdomu, kokią pusę palaikysi tu – pykstančiųjų ar nusiteikusių geranoriškai?