Šios žiemos grožio ir kosmetikos naujienos taps ne tik asmeniniais atradimais, bet ir dėmesio vertomis dovanomis. Jos skirtos odai puoselėti: nuo veido kremų, serumų, prausiklių iki kūno šveitiklių.
Grožis
Grožis – tai ne tik išorinis vaizdas, bet ir vidinis spindesys, kuris atsiskleidžia per pasitikėjimą savimi, rūpestį savimi ir nuoširdžią šypseną. Tikrasis grožis slypi balanse tarp fizinės išvaizdos, emocinės gerovės ir savęs priėmimo. Tinkama odos priežiūra, sveika mityba, poilsis ir pozityvus požiūris – tai pagrindas, ant kurio kuriamas ilgalaikis grožis. Kiekviena moteris yra graži savaip, o mados bei grožio tendencijos tik padeda išryškinti unikalumą. Domiesi, kaip spinduliuoti kiekvieną dieną? Rūpinkis savimi – tavo grožis prasideda iš vidaus.
Naujausias
Didžiausia Baltijos šalyse grožio industrijos paroda „Pelenė", šiemet mininti 33-ių metų sukaktį, žengia į naują kūrybinį etapą. Pirmą kartą vizualinis parodos identitetas gimė ne išorinių partnerių, bet pačios LITEXPO komandos viduje.
Prieš pat savaitgalį Vilniuje tvyrojo ypatingas šurmulys - Italijos ambasadoje surengta išskirtinė „We Reach“ ir „Personal“ agentūrų organizuota Kalėdų mugė „The Spotlight“. Čia pristatytos gyvenimo būdo ir grožio naujienos. Tai - pirmoji tokio masto mugė šiais metais, subūrusi didžiausias Lietuvos žvaigždes ir miesto bendruomenę.
Ketinate įsigyti grožio advento kalendorių, tačiau dar neišsirinkote labiausiai patinkančio? Nesijaudinkite – spėsite laiku, pristatome populiariausius grožio advento kalendorius, kuriais galėsite džiaugtis visą gruodžio mėnesį. Nuo „L‘Occitaine“, „Douglas“, „The Body Shop“, „Charlotte Tilbury“ iki „Armani“.
„The Spotlight By We Reach & Personal Talent Agency“ – tai unikali ir iki šiol didžiausia tokio tipo paroda ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse. Dviejų dalių renginys suburs tarptautinius lyderiaujančius mados, grožio, sveikatingumo, namų interjero prekės ženklus, nuomonės formuotojus, UGC kūrėjus, žiniasklaidą bei visus, ieškančius apgalvotų ir prasmingų kalėdinių dovanų sau ir artimiesiems“, – pasakoja „We Reach“ agentūros įkūrėja Karolina Janickaitė.
Languoti nagai tapo viena grožio tendencijų, kurią įkvėpė rudeniškos mados pasaulis. Šis madingas manikiūras patiks toms, kurios nori kasdienai tinkamo, tačiau kartu ir išskirtinio nagų dizaino. Dalijamės idėjomis, kaip šį sezoną nagus papuošti madingaisiais langeliais.
Paraudę skruostai, matomi kapiliarai ar jautri oda dažnai laikomi tik grožio klausimu, tačiau specialistai įspėja – tokie požymiai gali byloti apie rimtesnes organizmo problemas. Kada tai – tik kosmetika, o kada verta sunerimti?
Sukate galvą, kokiomis dovanomis keistis su kolegomis šiemet? Šios kalėdinės dovanos – sumanios staigmenos, kuriomis pradžiuginsite skirtingas asmenybes: nuo kūrybiškų, vertinančių grožį ar jaukumą, besidominčių dar neišmėgintomis veiklomis iki besirūpinančių sveikata.
Dvispalvis žiemos manikiūras – įspūdingai atrodanti nagų lakavimo tendencija, šaltąjį sezoną suspindusi visu grožiu. Jeigu švenčių proga norisi išskirtinio manikiūro, šis taps puikia idėja.
„Panelė“ skelbia penkias grožio naujienas, sulaukusias didžiausio skaitytojų dėmesio. Šią savaitę labiausiai domėtasi populiariausiais kvepalais moterims, nauja cinamoninio manikiūro tendencija, aukštosios mados įkvėptu grožio advento kalendoriumi ir stilingais kirpimais.
„Armani“ grožio advento kalendorius – prabangus kosmetikos dovanų rinkinys, kuriame slepiasi 24 šventinės staigmenos. Jame slepiasi ne tik grožio miniatiūros, bet ir viso dydžio produktai: nuo lūpų dažų, blizgių, skaistalų iki akių šešėlių.
Kauno miesto savivaldybėje už Lietuvos vardo garsinimą pagerbta plaukų koloristė ir pasaulio čempionato „OMC Hairworld“ ketvirtosios vietos laimėtoja Inga Bagdonaitė atkreipė dėmesį į netikėtą problemą.















