Mados pasaulio sostinės Paryžiaus stilius asocijuojasi su elegancija, subtilia prabanga ir neutralių spalvų palete. Tačiau šiemet Paryžiaus mados savaitės metu gatvės stiliuje vadinamąjį „Parisian chic“pakeitė ryškios spalvos, tarp kurių dominavo raudoni atspalviai.
paryziaus mados savaite
Ant Paryžiaus mados savaitės podiumo „Dior“ dizainerė Maria Grazia Chiuri sujungė senovę, sportą ir šiuolaikiškumą kolekcijoje, skirtoje pristatyti aktyvių moterų garderobą. Olimpinių žaidynių įkvėptoje kolekcijoje buvo fokusuojamasi į kūno judesius ir jų mobilumą, todėl dominavo tampūs trikotažiniai audiniai.
Paryžiaus mados savaitės podiumą sudrebino „Alexander McQueen“ šou ne tik dėl naujos 2025 m. pavasario ir vasaros sezonų kolekcijos, bet ir dėl išskirtinio jos įkvėpimo šaltinio. Antrąją kolekciją „Alexander McQueen“ prekės ženklui kuriančio dizainerio Seáno McGirro mūza – airių folkloro figūra, kurios klyksmas neva pranašauja šeimos nario mirtį.
Amerikiečių modelis Bella Hadid (27 m.) po pertraukos grįžo į mados pasaulio virtuvę ir Paryžiaus mados savaitėje žengė podiumu „Saint Laurent“ 2025 m. pavasario / vasaros kolekcijos pristatymo metu.
Istorinėje Paryžiaus cirko arenoje Lietuvos mados pasaulio pažiba Juozas Statkevičius pristatė 2025 m. pavasario / vasaros kolekciją. Tarp pasaulinio lygio mados namų dizaineris vėl sužibėti Paryžiaus mados savaitėje sugebėjo po 24 metų pertraukos.
Amerikiečių modelis Kendall Jenner (28 m.) žengia ne tik mados savaitės podiumu, bet ir demonstruoja išskirtinį asmeninį stilių Paryžiaus gatvėse. Pastaruoju metu ji renkasi vintažinius, minimalizmu alsuojančius įvaizdžius, kurie savo elegancija ir Paryžiaus gatves paverčia podiumu.
Besibaigiant didžiausių mados savaičių mėnesiui, Paryžius serviruoja dar vieną išskirtinį šou – Victorios Beckham 2025 m. pavasario / vasaros mados kolekcijos pristatymą. Kolekcijos pagrindinė mintis buvo apie drabužių apsirengimo ir nusirengimo momentą, todėl ant podiumo buvo galima matyti atvirų, tačiau ne ką mažiau elegantiškų įvaizdžių.
Paryžiaus mados savaitėje „L'Oréal Paris“ pristatė kasmetinį šou „Le défilé : Walk Your Worth“, kurio metu podiumu žengdamos įžymybės bei prekės ženklo ambasadorės kvietė mėgautis grožio, moteriškumo jėga.