Kai išgirstame žodį „manekenė“, dažniausiai prieš akis mums iškyla lieknos, aukšto ūgio ir tobulos išvaizdos merginos atvaizdas. Modelių pasaulyje galioja griežti standartai, todėl jame išgarsėti ir išsiskirti – itin sunku.
Todėl supermodeliais tampa ta saujelė merginų, turinčių ne tik tobulą išvaizdą, bet ir kažką savito ir itin patrauklaus. Naujausias to pavyzdys – supermodelis Cara Delevingne, kuri išgarsėjo ne tik savo vešliais antakiais, bet ir savita asmenybe bei drąsiais poelgiais. Ji – tikrai ne porcelianinė podiumo lėlytė, ji nebijo rengtis taip, kaip jai patinka, šlamšti visai ne dietinį maistą ir tiesiog mėgautis gyvenimu.
Mados pasauliui gražių veidelių nebe pakanka. Dabar turi būti išskirtinis ir vidumi. Būtent tokia koncepcija vadovaujasi Londone „nestandartinių“ modelių agentūrą „Anti Agency“ atidariusios Lucy Greene ir Pandora Lennard, kurios modelių ieško ne mados kastinguose, o „Facebook“, kur žmogus ne tik dalinasi savo nuotraukomis, bet ir gyvenimo detalėmis.
Agentūros įkūrėjoms svarbu, kad žmogaus išvaizda atspindėtų jo vidų, ir kad kiekviena jo išvaizdos detalė, nesvarbu, ar tai bus dredai, didžiulės tatuiruotės ar net niekada nedepiliuojamos pažastys, turėtų prasmę. Šios agentūros modeliai turi ir kitų užsiėmimų, modelio darbas jiems dažniausiai – tik hobis.
Tarp daugiau nei 100 agentūrai priklausančių modelių – dizaineriai, iliustratoriai, muzikantai, žmonės, kurie paprasčiausiai išsiskiria ne tik savo išvaizda, bet ir veikla. Šios agentūros modeliai – kontrastas standartiniams mados industrijos veidams, todėl nenuostabu, kad jie – tikras lobis netradicinėms fotosesijoms ar mados pristatymams.