Trečiadienio popietę kviestiniai svečiai rinkosi į naujos, ekologiškos kosmetikos linijos „Garnier BIO“ pristatymą. Pristatyti naujienų specialiai į renginį iš Latvijos atvyko „L’Oréal“ grupės atstovė Marika Purena. Renginio metu buvo galima ne tik susipažinti su naująja produktų linija, bet ir daugiau sužinoti apie kosmetikos gamybos procesus, produktų sudėtyje naudojamus augalus ir jų naudingąsias savybes.
„Turėdami daugiau nei 100 metų patirtį augalinės kosmetikos srityje, mes nuolat tobuliname savo produktų sudėtį, siekdami atrasti vis veiksmingesnes ir žmogui bei aplinkai draugiškesnes kosmetikos priemones. Šiandien pristatome „Garnier BIO“ – naują ekologiškų kosmetikos produktų liniją, kuri buvo sukurta pasitelkiant ilgametę mūsų ekspertų patirtį ir žinias apie augalinę kosmetiką.“ – komentuoja minėtos grupės atstovė M. Purena.
Per pastaruosius 10 metų susidomėjimas ekologija bei organiška kosmetika padvigubėjo. Išanalizavę rinkos pokyčius ir pastarojo dešimtmečio vartojimo tendencijas, „Garnier“ nusprendė sukurti iš natūralių ingredientų pagamintą, veiksmingą ir kiekvienam prieinamą organiškų produktų liniją „Garnier BIO“.
Ištyrę šimtus sudedamųjų dalių, prekės ženklo mokslininkai atrinko šešis konkrečius augalus, kurie veikia skirtingus odos tipus. Sertifikuotoje organiškų produktų linijoje naudojami komponentai, išgaunami iš levandinų, citrinžolės, rugiagėlės, čiobrelio, argano ir leopardinių amorfofalų. Visi šie augalai yra auginami ekologiškuose ūkiuose visame pasaulyje, o jų auginimo, skynimo ir perdirbimo procesai yra griežtai stebimi bei kontroliuojami tam, kad „Garnier“ galėtų užtikrinti aukščiausią produktų kokybę. Naujosios linijos pakuotės pagamintos iš perdirbimui skirtų medžiagų ir atitinka visus ekologijos standartus.
Progos susipažinti su „Garnier BIO“ linija nepraleido tinklaraštininkės Indrė Tusovė, Ieva Swan, Gintarė Pietutytė, Kamilė Kanapeckaitė, Darja Kotelnikova ir daugelis kitų.
Apie prekės ženklą
„Garnier“ yra prancūziškas kosmetikos prekės ženklas, įkurtas 1904 metais kai Alfred Amour Garnier sukūrė pirmąjį savo produktą – augalinės kilmės plaukų losjoną. Tuo metu kompanija vadinosi „Laboratoires Garnier“. 1930 metais prekės ženklas sukūrė apsauginių priemonių nuo saulės liniją, o 1960 metais pirmuosius plaukų dažus, kuriuos galima naudoti namuose. 1970 metais kompaniją įsigijo „L’Oréal“ grupė, kuriai prekės ženklas priklauso iki šiol. Per daugybę metų „Garnier“ išplėtė savo asortimentą ir savo klientams siūlo platų plaukų, kūno bei veido odos priežiūros produktų pasirinkimą. Dabar prekės ženklo produktai yra parduodami visame pasaulyje, vartotojų akimis ši produkcija yra viena patikimiausių, o prekės ženklas užima 7 vietą vertingiausių pasaulio grožio prekių ženklų sąraše.