Geriausia Kalėdinė dovana - žurnalo MANO NAMAI prenumerata!
„YouTube“ sensacijos: kaip susikrauti turtus iš klipų?(PAMATYK)

„YouTube“ sensacijos: kaip susikrauti turtus iš klipų?(PAMATYK)

„YouTube“ – nepaprastai populiarus laiko leidimo būdas. Jaunimas dažniausiai ten leidžia laiką žiūrėdami įvairias pamokas, vadinamuosius „tutorials“, juokdamiesi iš linksmų vaizdelių ar klausydami muzikos.

Tačiau tiesa ta, jog dainininkai, aktoriai ir kiti žiniasklaidos mėgstami žmonės nėra vienintelės „YouTube“ įžymybės. Nereikėtų pamiršti ir tų, kurie rūpinasi, kad mums nepritrūktų linksmų vaizdelių ar patarimų. Todėl šiame straipsnyje aptarsime populiariausius, žymiausius, labiausiai šokiruojančius, daugiausiai peržiūrų turinčius ir įdomiausius „YouTuber’ius“. Jie iš savo hobių užsidirba pragyvenimui!

Epic Meal Time (epicmealtime)

Vieni sako, jog „Epic Meal Time“kulinarinis šedevras. Kiti įsitikinę, jog tai – pati didžiausia katastrofa ir šio kanalo video klipai turėtų būtų uždrausti. Vis dėlto turbūt nėra žmogaus, pradėjusio žiūrėti kurį nors linksmųjų kulinarų video ir nejautusio smalsumo pamatyti, kaip gi kas nors galėtų visa tai suvalgyti.

„Epic Meal Time“ tikslas – kurti pačius kaloringiausius, riebiausius ir širdies smūgio grėsmę bei cholesterolio kiekį organizme didinančius patiekalus. Klipams kūrėjai naudoja kalnus šoninės , sūrio, mėsainių, bulvių ar saldumynų. Šešių vyrų grupė su vedėju Harley Morenstein priešaky (įspėjimas jautruolėms – šis vyrukas labai mėgsta rėkti) kuria tai, ko joks sveiko proto žmogus paragauti nedrįstų. Gamindami jie skaičiuoja kalorijas, tačiau jos peržengia bet kokias ribas – vidutiniškai kiekvienas patiekalas turi daugiau nei 70 000 kalorijų. Taip, perskaitėte teisingai.

Epic Meal Time – amerikietiška tragedija. Tai yra viskas, ko bijo kiekvienas sveikuolis ar figūrą prisižiūrintis, tai didžiausias žaliavalgių restorano savininko košmaras. Estetai taip pat turėtų šio kanalo vengti kaip ugnies – stebint, kaip vyrai rankomis minko gniužulus maisto ir kemša juos į burną, gali pasidaryti bloga net ir pačių šalčiausių nervų žiūrovui.

Shane Dawson (shane, shanedawsonTV, shanedawsonTV2)

Shane Dawson (tikrasis vardas – Shane Lee Yaw) – vienas kontraversiškiausių „YouTuber’ių“. Vieni jį myli, kiti nekenčia. Vieni garbina, kiti mano, kad tai – labiausiai erzinantis žmogus visame pasaulyje. Žinoma, nieko keisto, nes Shane vaizdo įrašai – tikrai ne visiems. Jis nevengia rasistiškų ar seksistiškų juokelių, nelabai rūpinasi tolerancija ar tuo, ką apie jį pagalvos kiti. Shane nebijo pasišaipyti iš įžymybių – yra sukūręs nemažai žymių dainų parodijų, kuriose vaidina tokias žvaigždes kaip PSY, Selena Gomez ir Katy Perry.

Kurdamas pačius įvairiausius veikėjus, tokius kaip moksliukas akiniuotasis Ned the Nerd ar visur su savimi peilį besinešiojanti Shanaynay, Shane nevengia persirengti moterimi – su peruku jaučiasi labai patogiai, su makiažu – dar patogiau. Nelabai rūpindamasis dėl to, kokių komentarų susilaukia, Shane juokiasi iš kiekvieno, įsitikinusio, jog populiarusis „YouTuber’is“ yra gėjus. Vis primindamas, kad tai jam tikrai nėra įžeidimas, Dawson bučiuoja savo gerą draugą Joey Graceffa ar kuria vaizdo įrašus, kuriuose atsakinėja į klausimus norėdamas „išsiaiškinti“ ar yra gėjus.

Vis dėlto toks pasitikintis savimi, garbinamas ir žinomas jis tikrai buvo ne visada. Augęs su agresyviu tėvu, kuris mėgo iš sūnaus pasišaipyti, dar būdamas paauglys jaunasis Shane priaugo nepaprastai daug svorio. Tėvui šeimą palikus dėl kitos moters, Shane teko patirti, ką reiškia skurdas – dėl to jis sulaukė tik dar daugiau patyčių mokykloje. Vis dėlto, numetęs labai daug svorio, dėdamas itin daug pastangų į savo vaizdo įrašus, S. Dawson rado būdą išpopuliarėti, susikurti nemažai „YouTube“ kanalų ir sugebėti iš to išgyventi. Šiuo metu kurdamas muziką (Shane jau yra išleidęs keturias dainas), vaizdo įrašus į internetą keldamas kasdien ir nepamiršdamas fanams parodyti ką veikia, Shane gyvena Kalifornijoje su savo drauge Lisa Schwartz

Charlie McDonell (charlieissocoollike)

Galbūt šis „YouTuber’is“ ir nėra pats populiariausias ar žinomiausias, tačiau mes jam įteikiame žavingiausio ir mieliausio titulą. Charlie – svajonių vaikinas. Jis groja gitara, ukulele ir ksilofonu, dainuoja, turi grupę ir su ja yra išleidęs du albumus. Nepaisant savo talentų, Charlie dar ir altruistas, besinaudojantis savo populiarumu: jis garsiai kalba apie rimtas problemas ir stengiasi į jas atkreipti dėmesį. Charlie nevengia parodyti, kad jam iš tikrųjų rūpi rimti dalykai – tai jis pademonstruoja darbais. Dėl labdaros 2008-aisiais vaikinas nusiskuto plikai, kad surinktų pinigų vėžio tyrimams Jungtinėje Karalystėje.

Žinoma, nereikėtų pamiršti ir Charlie „YouTube“ karjeros. Jo kanalas „charliesissocoollike“ – pirmasis Jungtinėje Karalystėje, sulaukęs milijono sekėjų, o 2013-ųjų gegužę Charlie vaizdo įrašai iš viso turėjo daugiau nei 282 milijonų peržiūrų! „YouTube“ pagarsėjęs kaip keistas vaikinas, darantis kvailiausius ir neįtikimus dalykus (prieš kamerą Charlie buvo nusidažęs plaukus raudonai, apsipylęs medumi ir plunksnomis, nusidažęs visą kūną violetiniais dažais ir netgi nukratęs save elektra!), šiuo metu jis gyvena Londone ir filmuoja savo antrąjį filmą.

Michelle Phan (michellephan).

Būti mergina „YouTube“ – labai nelengva. Ant pirštų būtų galima suskaičiuoti tas, kurioms pavyko pasiekti populiarumo ar pralenkti kai kuriuos garsius vyriškosios lyties „YouTuber’ius“ . Vis dėlto yra tokių, kurioms pasiseka ir viena iš jų – makiažo guru, vloggerė ir verslininkė Michelle Phan. Jos vaizdo įrašus peržiūri daugiau nei milijonas žmonių, o kanalą šiuo metu seka daugiau nei keturi milijonai. Jos vardu pavadinta „L’Oreal“ makiažo linija, bendradarbiavo su Lancome, o pačios Michelle pamokas sulaikę kvapą stebi tūkstančiai merginų ir moterų.

Gimusi Bostone, Michelle nuo vaikystės susilaukė motinos kritikos dėl susidomėjimo kosmetika. Girdėdama, kad tai nerimta ir ateities su kažkokiais blizgučiais sieti negalima, mergina įstojo į medicinos universitetą, gyvendama motinos svajone ir ketindama tapti gydytoja. Vis dėlto atkaklumas ir įtaiga padarė savo, nes Michelle sugebėjo tėvus įtikinti, jog žmonių gydyti tikrai nenori. Kur kas mieliau juos gražintų. Įstojusi į meno ir dizaino universitetą, 2007-aisiais ji pradėjo kelti savo makiažo pamokas į „YouTube“, o 2010-aisiais išpopuliarėjo su savo pamokomis kaip susikurti tokį makiažą, kokiu buvo pasipuošusi Lady Gaga savo klipuose „Poker Face“ ir „Bad Romance“. Sulaukusi nepaprastos sėkmės ir populiarumo, pradėjusi dirbti su „YouTube“, Michelle bendradarbiavo su tokiomis žvaigždėmis kaip burleskos šokėja Dita von Teese, Coco Rocha, Nelly Furtado ir „Victoria’s Secret“ angelai.

Dar viena populiari „YouTube“ mergina – Jenna Marbles. Ji tapo „kietos merginos“ idealu daugybei žiūrovų visame pasaulyje! Apie unikaliąją Jenna skaityk [-[5]-]

Mano išsaugoti straipsniai