Šiandien, gruodžio 4 d., prekyboje pasirodė žurnalo „Panelė” žiemos numeris. Subtilus, madingas viršelis signalizuoja ir apie pokyčius žurnalo viduje – į 2020 metus „Panelė” žengia su atsinaujinusia misija, komanda ir turiniu.
„Atėjo laikas pokyčiams. Juk Lietuvos ir pasaulio panelės – nebe tokios, kokios buvo prieš 5 ar 10 metų. Šiandieniniam jaunimui rūpi ne tik paskalos ir naujausios mados tendencijos, bet ir kur kas gilesnės, globalesnės temos. Mes išsikėlėme tikslą kalbėti nepatogiomis temomis, neužsimerkti prieš egzistuojančias problemas kiek kiekvieno jaunuolio, tiek ir viso pasaulio gyvenime. Norime tapti ne tik motyvuojančiu siekti savo svajonių ir tikslų kiekvienos panelės draugu, bet ir artimu patarėju, atsakančiu į tuos klausimus, kuriuos ne kiekviena išdrįsta užduoti garsiai,”– apie pokyčius pasakoja prie žurnalo „Panelė” kūrybinės komandos prisijungusi Ingrida Karpuškaitė.
Ir iš tiesų, lengvą, spalvotą turinį keičia įkvepiančios lietuvaičių istorijos apie tai, kaip jos pelnė šlovę socialiniuose tinkluose, prakalbino Prezidentą ar groja daugiatūkstantinėms minioms tolimojoje Indijoje. Kelionių bei receptų rubrikos tapo rimtesnėmis, brandesnėmis. Profesionaliai kalbama apie jaunuoliams neretas psichologines problemas bei lytinį švietimą. Verčiant puslapius galima pastebėti ir tai, kad žurnalas tapo santūresnis, parenkamos naujausias mados tendencijas atitinkančios iliustracijos.
Kas 3 mėnesius leidžiamą leidinį bus galima įsigyti visą žiemą.
Apie žurnalą „Panelė”
„Panelė“ tai – 1994 m. dienos šviesą išvydęs mados, gyvenimo būdo žurnalas, skirtas 15–25 metų merginoms. Šis, jau 25 metus Lietuvos rinkoje gyvuojantis, prekinis ženklas neturi analogo – tai vienintelis toks periodinis leidinys. Šiuo metu „Panelė”, kartu su kitais per ilgus metus skaitytojų pamėgtais, lyderiaujančiais žurnalais, tokiais kaip „Moteris”, „Tavo vaikas” ir „Mano namai”, priklauso UAB „GM Žurnalų leidybos grupė”.