Pasaulinio garso įžymybė Dua Lipa nuo tada, kai debiutavo muzikiniame pasaulyje, tiksliai žino, kaip mus nustebinti, ir šis kartas nebuvo išimtis.
Trečiadienį, gruodžio mėn. 8, „Future Nostalgia“ žvaigždė per „Instagram“ paskelbė, kad kartu su sportiniu prekiniu ženklu „Puma“ pristatys savo pirmąją bendrą kolekciją. Dua Lipa pirmą kartą prisijungė prie pasaulinio sportinės aprangos ir gyvenimo būdo prekės ženklo dar 2020 m., pasirašiusi daugiametę sutartį kaip naujas Puma moteriškų drabužių linijos veidas.
O dabar, kai ji jau sudalyvavo „Mayze“ sportbačių kampanijoje, dainininkė perkelia savo partnerystę su šiuo prekiniu ženklu į kitą lygį, išleisdama pirmąją bendrą kolekciją. Keturių dalių riboto leidimo kapsulė, pavadinta „Flutur“, yra trumpas žvilgsnis į tai, kas bus 2022 m., kai bus išleista visa Dua Lipos ir „Puma“ linija. Naujoji linija bus sudaryta iš drabužių ir avalynės, įkvėptų 90-ųjų mados. Linijoje dominuos vaivorykštės drugelio logotipas, simbolizuojantis Dua Lipos bendradarbiavimą su „Puma“ ir atspausdintas ant marškinėlių. .