Pasaulinio pripažinimo sulaukusio serialo „Emily in Paris“ kūrėjų žvilgsnis nukrypo į Lietuvą! Kaunietės Augustės Barboros švarkelis buvo parduotas vienai užsienio įmonei, teikiančiai kostiumų kūrimo paslaugas kino industrijai bei panaudotas kuriant serialo herojų stilių.
Originali „dressedherring“ stiliaus vizija
Kaunietė sukūrė „Instagram“ paskyrą „dressedherring“, kurioje prekiaujama dėvėtų drabužių parduotuvėse atrastais lobiais. „ „Dressedherring“ – stilinga silkė ne pataluose, o suknelėje! Būtent toks yra šios parduotuvės šūkis. „Dressedherring“ vizija gimė iš didelės meilės išskirtiniams drabužiams ir jų paieškoms dėvėtų drabužių parduotuvėse. Skatindama tvarią madą virtualioje vitrinoje žaismingai ir meniškai pristatau dėvėtų drabužių parduotuvėje rastus drabužius, batus bei aksesuarus“, – su „dressedherring“ idėja supažindina pati Augustė Barbora. Šioje internetinėje parduotuvėje, anot merginos, karaliauja įvairiausios spalvos, originalios tekstūros, išskirtiniai, autentiški motyvai.
Augustės Barboros teigimu, dažniausiai internetinėje platformoje apsiperkantys žmonės yra lietuviai, tiksliau – moteriškos lyties atstovės. Vis dėlto mados mylėtojos atrasti stiliaus lobiai keliauja ir į kitas pasaulio šalis. Pavyzdžiui, neseniai į Kanadą Augustė Barbora išsiuntė originalų natūralios odos „Mulberry“ rankinės dirželį, kurį dėvėtų drabužių parduotuvėje kaunietė aptiko prikabintą prie sintetinės rankinės.
Kaip garsiajame seriale atsirado ispanų mados ženklo „Desigual“ švarkelis iš Augustės Barboros internetinės parduotuvės? Merginos teigimu, švarkelis iš internetinės platformos buvo nupirktas dar praėjusių metų birželio pradžioje – tuo metu buvo pradėtas filmuoti antrasis serialo sezonas.
„Siuntimo etiketėje pamačiau, kad švarkelį nupirko įmonė, teikianti kostiumų kūrimo paslaugas kino industrijai. Tarp adreso eilučių buvo nurodytas „Emily in Paris“ kostiumų departamentas. Iš pradžių labai apsidžiaugiau, tačiau nuostabai atslūgus, pradėjau dvejoti, ar realu, jog švarkelį išvysiu ekrane. Belaukdama naujojo sezono širdyje troškau, kad tai būtų tiesa“, – įspūdžiais dalinasi mados mylėtoja.
Augustė Barbora atvira – anksčiau net nebūtų pagalvojusi, kad iš jos spintos į pasaulinio garso serialą pateks bent vienas drabužis. „Manau, kad serialo kūrėjų akį patraukė išskirtinis švarkelio dizainas bei ryškios spalvos. Man atrodo, kad daugelis, stebėdami „Emily in Paris“ serialą semiasi stiliaus įkvėpimo, kadangi serialo herojai dažniausiai vilki ryškius bei originalaus dizaino drabužius“, – sako mergina.
Viešai jau paskelbta, jog yra kuriamas ir trečiasis populiariojo serialo sezonas. Ar Augustė Barbora tikisi, jog ateinančiose serialo serijose ji vėl gali išvysti savo prekiaujamus drabužius? Mergina teigia, jog tokios galimybės neatmeta, be to, jai būtų labai smagu „Netflix“ seriale išvysti ką nors naujo iš „dressedherring“ spintos.