„Turning My Mom Into Me“ (liet. „Mano mamos pavertimas manimi“) yra naujausia „TikTok“ tendencija, kuri pamažu užkariauja pasaulį.
Virusine tapusi„TikTok“ tendencija įrodo, kokią galią turi drabužiai, kuomet vaikai demonstruoja, kaip sustiprėja mamų pasitikėjimas, kai jos apsirengia jų drabužiais. Naujausia „TikTok“ stiliaus tendencija smagiai pakeičia frazę „kokia mama, tokia ir dukra“. Šį frazė tampa atvirkštine: „Kokia dukra, tokia ir mama“.
„Mano mamos pavertimo manimi“ tendencija vaizdo įrašų dalijimosi programoje užvaldė beveik visų puslapį „TikTok“ grafoje „Jums“. Šiame socialiniame tinkle, o taip pat ir kitoje internetinėje platformoje „Instagram“ demonstruojami vaizdai, kuriame dukros paverčia savo mamas į savo pačių versijas.
Iš pradžių „tiktokeriai“ demonstruoja savo mamas, apsirengusias įprastine apranga, apimančią megztinius, ilgas sukneles bei kitą aprangąs. Tada, atsitraukusios nuo fotoaparato, kad pakeistų aprangą, mamos žengia tiesiai priešais kamerą apsivilkusios vaikų drabužiais. Ironiška, bet daugelis mamų demonstruoja išskirtinius, itin jaunatviškus drabužius – rodosi kirptais viršutiniais drabužiais, žemais džinsais ir drugeliais puoštomis palaidinėmis. Šie drabužiai buvo madingi ir mamų paauglystėje, nes 2022 m. karaliauja 90-ųjų mada.
Ši smagi tendencija padeda mamoms atsipalaiduoti, tapti jaunatviškesnėms ir su dukroms užmegzti glaudesnį ryšį. „TikTok“ vaizdo įrašą su mamomis nufilmavo ir kelios žinomos pasaulio moterys – stiliaus tinklaraštininkė Chiara Ferragni bei atlikėja Lizzo.
Nors mūsų šalyje ši „TikTok“ tendencija dar neišpopuliarėjo, tik laiko klausimas, kuomet žinomos Lietuvos nuomonės formuotojos drauge su savo mamomis nusifilmuos linksmuose vaizdo įrašuose!
@lizzo Replying to @hsaniti my momma look better than me ?