NET 53% NUOLAIDA ŽURNALO MANO NAMAI PRENUMERATAI
Buvusi „Chanel“ darbuotoja atskleidė

Buvusi „Chanel“ darbuotoja atskleidė, kokias prekes perka vyrai, apgaudinėjantys savo žmonas: apgavikus išduoda vienas keistas įprotis

Buvusi prancūzų prekės ženklo „Chanel“ parduotuvės darbuotoja atskleidžia širdį veriančią tiesą apie turtingus vyrus, per šventes apgaudinėjančius savo nieko neįtariančias žmonas.

Nors Shannon Hill buvo tik 19 metų, kai ji dirbo „Chanel“, mergina sako, kad greitai „pagavo“ klientų elgesio modelius. „Kuomet prasidėdavo švenčių sezonas, vyrai bei vaikinai ateidavo nupirkti žmonoms ar merginoms kvepalų, jų mėgstamų lūpų dažų ar odos priežiūros priemonių“, – pasakoja ji.

Apibūdindama šokiruojančią patirtį „TikTok“ vaizdo įraše, Shannon Hill prisimena, kas nutiko prie „Chanel“ prekystalio, kai ji ten dirbo. „Nepatikėsite, kiek daug vyrų pirkdavo dovanas ne tik savo žmonai, bet ir savo meilužei“, – savo sekėjams pasakojo S. Hill. 

Moteris tvirtina, kad vyrai savo žmonoms ir meilužėms pirkdavo pačius kvepalus, kad nuslėptų savo neištikimybę. S. Hill tvirtina, kad nors dauguma pirkėjų vyrų, ateinančių į parduotuvę pirkti savo žmonoms dovanų švenčių proga, neapgaudinėjo jų, ji pastebėjo, ką pirkdavo tie, kurie apgaudinėjo savo žmonas. „Jie ateidavo ir nupirkdavo savo žmonai jos mėgstamų kvapų. Viskas buvo gražiai supakuojama. O paskui jie nusipirkdavo dar vienus tuos pačius kvepalus ir savo meilužei“, – sako ji.

S. Hill teigia, kad tai vyrai darė tyčia, siekdami neįkliūti ir norėdami užkasti pėdsakus. „Jie nenorėjo palikti savo meilužių kvepiantys kita moterimi“, – sako ji.

S. Hill pridūrė, kad miestelis, kuriame ji dirbo „Chanel“ parduotuvėje, buvo mažas, todėl paslaptys ilgai nelikdavo paslaptimis. Įdomu tai, kad S. Hill sako, kad vyrai, kurie sukčiaudavo, dažnai pirkdavo tos pačios serijos kvepalus.  

„Tai dažniausiai buvo Coco Mademoiselle kvepalai, tai niekada nebuvo N5 kvepalai, nes vyrai ateidavo ir pirkdavo juos savo mamai. Dažniausiai tai būdavo Coco Mademoiselle kvapas“, – sako ji. 

Kiti „TikTok“ vartotojai pasidalijo panašia patirtimi su apgaudinėjančiais klientais ir jų įpročiais. „Mes barmenai. Matome, kaip vyrai mėgaujasi sekmadienio priešpiečiais su žmona ir vaikais, o vėliau – kokteilių valanda su meiluže“, – komentavo vienas vartotojas. 

Tad jei dirbate klientų aptarnavimo srityje, galbūt dabar geriau suprasite, kaip atpažinti moteris apgaudinėjančius vyrus!

Mano išsaugoti straipsniai