NET 53% NUOLAIDA ŽURNALO MANO NAMAI PRENUMERATAI
53 m. Jennifer Lopez sužibėjo naujojoje apatinių drabužių prekės ženklo „Intimissimi“ reklaminėje kampanijoje

53 m. Jennifer Lopez sužibėjo naujojoje apatinių drabužių prekės ženklo „Intimissimi“ reklaminėje kampanijoje

Dainininkė, aktorė Jennifer Lopez yra naujoji apatinių drabužių prekės ženklo „Intimissimi“ ambasadorė.

„Praėjusiais metais, keliaudamas po Italiją, atradau naują apatinio trikotažo prekės ženklą, pagamintą iš nuostabių audinių, spalvingo šilko ir subtilių nėrinių“, – reklaminės kampanijos vaizdo įraše pasakoja 53 metų J. Lopez. 

Naujosios reklaminės kampanijos fotosesijoje J. Lopez atskleidžia savo moterišką žavesį, vilkėdama skirtingus „Intimissimi“ gaminius. Po internetą pasklidus J. Lopez reklaminės kampanijos nuotraukoms, daugelis suskubo žavėtis jomis. J. Lopez gebėjai negailėjo moteriai pagyrų – daugelis teigė, kad ji atrodo tiesiog nepakartojamai.

Jennifer Lopez
Jennifer Lopez
Vida Press

Jennifer Lopez
Jennifer Lopez
Vida Press

Jennifer Lopez
Jennifer Lopez
Vida Press

Jennifer Lopez
Jennifer Lopez
Vida Press

„Intimissimi“ – vienas populiariausių Vakarų Europos prekės ženklų, kurių parduotuves rasite daugumoje didžiųjų prekybos centrų. Šis itališkas prekės ženklas garsėja kokybiškais moteriškais ir vyriškais apatiniais bei miego drabužiais. 

Mano išsaugoti straipsniai