Dainininkė, aktorė Jennifer Lopez yra naujoji apatinių drabužių prekės ženklo „Intimissimi“ ambasadorė.
„Praėjusiais metais, keliaudamas po Italiją, atradau naują apatinio trikotažo prekės ženklą, pagamintą iš nuostabių audinių, spalvingo šilko ir subtilių nėrinių“, – reklaminės kampanijos vaizdo įraše pasakoja 53 metų J. Lopez.
Naujosios reklaminės kampanijos fotosesijoje J. Lopez atskleidžia savo moterišką žavesį, vilkėdama skirtingus „Intimissimi“ gaminius. Po internetą pasklidus J. Lopez reklaminės kampanijos nuotraukoms, daugelis suskubo žavėtis jomis. J. Lopez gebėjai negailėjo moteriai pagyrų – daugelis teigė, kad ji atrodo tiesiog nepakartojamai.
„Intimissimi“ – vienas populiariausių Vakarų Europos prekės ženklų, kurių parduotuves rasite daugumoje didžiųjų prekybos centrų. Šis itališkas prekės ženklas garsėja kokybiškais moteriškais ir vyriškais apatiniais bei miego drabužiais.