„The Spotlight“ renginys
Martyno Stankaičio nuotr.

Kalėdinė dvasia Italijos ambasadoje: grožio naujienos pristatytos žvaigždėms ir miesto bendruomenei

Prieš pat savaitgalį Vilniuje tvyrojo ypatingas šurmulys – Italijos ambasadoje surengta išskirtinė „We Reach“ ir „Personal“ agentūrų organizuota Kalėdų mugė „The Spotlight“. Čia pristatytos gyvenimo būdo ir grožio naujienos. Tai – pirmoji tokio masto mugė šiais metais, subūrusi didžiausias Lietuvos žvaigždes ir miesto bendruomenę.

Žvaigždžių popietė ir unikali proga miestui

Mugėje pristatyta beveik 40 kruopščiai atrinktų prekės ženklų, kurių ekspozicijos paruoštos kaip atskiros meno instaliacijos – ne tik tam, kad parodytų produktus, bet ir sukurtų įsimintiną patirtį. Kiekvienas prekės ženklas buvo atrinktas pagal aiškius kriterijus: vertybinį nuoseklumą, aukštą kokybės standartą, estetiką, tvarumo praktiką ir gebėjimą kurti emocinę patirtį. Organizatoriai siekė, kad lankytojai išeitų ne tik su dovanomis, bet ir su įkvėpimu bei naujais atradimais.

„The Spotlight“ renginys
Martyno Stankaičio nuotr.
„The Spotlight“ renginys
Martyno Stankaičio nuotr.

Pirmoji renginio dalis skirta kviestiniams svečiams – žinomiems kūrėjams, pramogų pasaulio atstovams, nuomonės formuotojams, prekių ženklų atstovams ir partneriams. Čia susirinkusieji turėjo galimybę pirmieji apžiūrėti specialiai organizatorių atrinktas prekes, susipažinti su prekių ženklų ekspozicijomis bei išbandyti naujausias sezono tendencijas.

„The Spotlight“ renginys
Martyno Stankaičio nuotr.
„The Spotlight“ renginys
Martyno Stankaičio nuotr.

Antroji renginio dalis atvėrė duris visiems Vilniaus miesto gyventojams, kuriems ši mugė tapo išskirtine proga patekti į paprastai uždaras, iškilmingas Italijos ambasados erdves. Gyventojai galėjo ne tik įsigyti šventinių dovanų, bet ir iš arti pamatyti, kaip atrodo darna tarp kultūros, kūrybos, mados ir bendruomenės – aplinka, kur lietuviškas žiemos jaukumas susipina su šiltais itališkais akcentais.

Tikra itališka šventė – nuo garsų ir skonių iki meno ir žvaigždžių charizmos

Šventė buvo dedikuota autentiškai itališkai dvasiai, kuri pulsuodama persmelkė kiekvieną renginio detalę. Ambasados erdvėse svečius pasitiko italų menininkų darbai, kurių ekspozicijos papildė ambasados architektūrą ir sukūrė galerijos vertą atmosferą. Taip pat – „Prike“ itališkų kokteilių degustacijos, „All Chefs“ paruoštas meniškas maistas, įkvėptas italų gastronominės tradicijos. Muzika ir retro elegancijos prieskoniais pasirūpino „Phono“, o erdves papuošė itališkus motyvus atspindėjusios „Rožių namai“ puokštės. Svečiai vaišinosi „Meduolių namai“ pagamintais ir Italijos vėliavos spalvomis dekoruotais šventiniais meduoliais.

„The Spotlight“ renginys
Martyno Stankaičio nuotr.
„The Spotlight“ renginys
Martyno Stankaičio nuotr.

Rinkodaros taisyklės keičiasi: laimi tikras ryšys

„Palydint 2025 metus rinkodaros kasdienybėje matome aiškią tendenciją – norint būti pasirinktu, nebeužtenka gerai atrodyti internete. Įsitvirtino poreikis tikram, vertybėmis grįstam ryšio kūrimui įvairiais frontais: tiek tarp prekės ženklo ir nuomonės formuotojo, tiek tarp prekės ženklo ir vartotojo. Ir vieni, ir kiti, prieš priimdami sprendimą bendradarbiauti, nori tarsi „pasimatuoti“ vienas kitą – įsitikinti, kad vertybės, požiūris ir kiti rūpimi aspektai dera. Būtent dėl to tokie renginiai kaip „The Spotlight“ tampa ne tik ekspozicija, bet ir gyva susitikimų platforma, kurioje ryšys gimsta natūraliai“, – apie 2025 metų tendencijas pasakoja „We Reach“ agentūros įkūrėja Karolina Janickaitė.

„The Spotlight“ renginys
„We Reach“ agentūros įkūrėja Karolina Janickaitė, Martyno Stankaičio nuotr.

Gerumas – pagrindinė renginio žinutė

„Personal“ agentūros vadovė Indrė Pletkė teigia, kad šis renginys buvo ne tik apie estetiką ar pirkinius. Jis turėjo aiškią ir gilią misiją: priminti apie svarbiausią metų pabaigos prasmę – gerumą ir atjautą.

Kartu su Rimanto Kaukėno paramos fondu ir prekės ženklu „Kinddot.“ renginys kvietė nepamiršti tų, kuriems šiuo metu ypač reikia pagalbos, ir paragino dalytis šiluma per gerus darbus.

„The Spotlight“ renginys
Martyno Stankaičio nuotr.
„The Spotlight“ renginys
Martyno Stankaičio nuotr.

„Be galo didžiuojuosi visa komanda, kad pavyko sukurti tokio masto renginį. Matome didelę vertę prekių ženklams, kurie čia gali atsiskleisti autentiškiau, užmegzti ryšį su talentais, susitikti su auditorija gyvai ir parodyti jai nuoširdų dėmesį. Tikiu, kad ši mugė taps tradicija ir kasmet sugrįš vis didesnė, drąsesnė ir dar labiau įkvepianti“, – sako „Personal“ agentūros vadovė I. Pletkė.

Jos teigimu, būtent tokie renginiai primena, kad Kalėdos prasideda nuo žmonių – nuo bendro įkvėpimo kurti šventę kartu.

„The Spotlight“ renginys
„Personal“ agentūros vadovė Indrė Pletkė ir „We Reach“ agentūros įkūrėja Karolina Janickaitė, Martyno Stankaičio nuotr.
„The Spotlight“ renginys
Martyno Stankaičio nuotr.

Mugėje buvo pristatyti šie prekių ženklai: „Biocell“, „Sesderma“, „Inavati“, „Aconitum“, „Novexpert“, „Beotebal“, „Stanley“, „Smuuti Skin“, „Decoflux“, „Dr. Grandel“, „Driu Beauty“, „Guess“, „Frankie Fruits“, „Optikos Pasaulis“, „The Body Shop“, „Embryolisse“, „Jem“, „Gaanmedix“, „Spa Vilnius“, „Emerald“, „Bonnie“, „Biovija“, „Acorus“, „Thank You Farmer“,  „Hair Care Panda“, „Simitri“, „Pulsetto“, „Mbt By Milita Daikerytė“, „Lpp“, „Vitamin Well“, „Barebells“, „Nocco“, „True Dates“, „Rilastil“, „Barex Italiana“, „Amoriter“, „7pro“, „Cannumo“, „Carolinashop“, „Lodissey“, „Gym+“.

„The Spotlight“ renginys
Martyno Stankaičio nuotr.
„The Spotlight“ renginys
Martyno Stankaičio nuotr.
„The Spotlight“ renginys
Martyno Stankaičio nuotr.

Dalyviai buvo pakviesti pasinerti į dvi veiklas: Ernestos Statkutės juvelyrikos dirbtuves ir stiliaus kortelių sesiją su Laura Mazaliene.