PRISIJUNK prie grupės SODAS DARŽAS KIEMAS
The Spotlight by WE REACH
The Spotlight by WE REACH / Turinys Martyno Stankaičio ir Jelenos Kolomiets

The Spotlight by WE REACH: paroda, sujungusi grožį, madą ir žinomas asmenybes vienoje erdvėje

Vieną iš gegužės popiečių Vilniuje vyko tarptautinės reklamos agentūros WE REACH organizuota paroda The Spotlight by WE REACH, subūrusi grožio, mados, sveikatingumo profesionalus, žinomus nuomonės formuotojus bei žiniasklaidos atstovus.

Didžiausia tokio tipo paroda Lietuvoje

„The Spotlight by WE REACH yra unikali ir iki šiol didžiausia tokio tipo paroda Lietuvoje. Tai erdvė, kurioje tarptautiniai ir Lietuvos prekių ženklai turi galimybę pristatyti savo asortimentą ir užmegzti ryšius su rinkos lyderiais – savo sričių specialistais, nuomonės formuotojais bei žiniasklaida. Dėmesys parodos metu yra skiriamas susipažinimui, bendravimui ir įsigilinimui – jog vėliau apie naujai atrastus ir pamiltus prekių ženklus kviestiniai svečiai galėtų tikslingai dalintis savo auditorijoms“, – pasakoja WE REACH agentūros vadovė Karolina Janickaitė.

Tinkami partneriai – itin svarbu

2025-ieji žymi esminį influencerių rinkodaros virsmą – nuo masinio pasiekiamumo prie tikslingo, bendruomenėmis grįsto poveikio“, – Karolina Janickaitė.

„Šiandien svarbiausia ne sekėjų skaičius, o gebėjimas atspindėti pristatomo prekių ženklo vertybes bei kurti tikrus ryšius su auditorija. Todėl vis daugiau prekių ženklų skiria išties nemažai dėmesio atsirinkdami profilius, kuriems patiki savo produktų reklamą. Džiugu, kad The Spotlight by WE REACH tapo prekės ženklų ir nuomonės formuotojų pažinties pradžia, kuri vėliau, tikėtina, išaugs į tikslingas ir gražias partnerystes.

Atsirinkti tinkamus partnerius yra labai svarbu. Juk influencerių rinkodara tampa vis labiau integruota į bendrą rinkodaros strategiją. Influenceriai ne tik kuria turinį socialiniuose tinkluose, bet ir dalyvauja reklamose, renginiuose bei kituose komunikacijos kanaluose, stiprindami prekės ženklo žinomumą ir pasitikėjimą juo“, – komentuoja Karolina Janickaitė.

Pristatyti prekių ženklai

Renginyje buvo pristatyti šie prekių ženklai ir produktai: nauja internetinė parduotuvė „Cosmozone.lt“, nišinių apatinių kūrėjai „Flameo“… Inovatyvios burnos priežiūros priemonės iš „Oclean“, ilgaamžiškumo papildai „L-Cell“. Profesionali itališka plaukų kosmetika „Sens.Us“, maisto papildai iš augalinės kilmės ingredientų „Aconitum“. „Idun Minerals“ kosmetikos naujienos, „Sesderma“ veido priežiūros inovacijos. „March“ išskirtiniai drabužiai ir aksesuarai, „Avene“ SPF, „Dr.Paw Paw“ multifunkciniai lūpų balzamai ir pieštukai. Naujos kartos ,,Acorus“ maisto papildai, novatoriški antiperspirantai ,,Perspirex“,, omega-3 papildai ,,Möller’s“ bei hipoalerginės makiažo priemonės iš ,,Bell“.

Dvi veiklos

Susipažinę su ateinančio sezono naujienomis, parodos svečiai buvo pakviesti pasinerti net į dvi veiklas – „ÕRU“ kvapų dirbtuvėse kūrė personalizuotas dulksnas, o „Mano Paletė“ koloristikos ekspertė nustatė dalyvių spalvinius tipus.

Laiką smagiai leido ir vasaros aktualijomis domėjosi stilistės Ieva Lebedenko, Irina Sinė ir Santa Mišenytė. Aktorės Gelminė Glemžaitė ir Ineta Stasiulytė. Influencerės Agnė Kulitaitė, Gabrielė Gzimailaitė, Inga Žuolytė ir Indrė Trusovė. Pramogų pasaulio atstovės Marija Grabštaitė, Eglė Jakštytė ir Žiedūnė Mardosaitė, desertų guru Liucina Rimgailė, grožio specialistės. Influencerės Dovilė Tiriūtė, Kamilė Kanapeckaitė, Emilija Kastečkaitė, Greta Vireliūnaitė ir kitos.

Renginio vyko Ateities Studijoje, atmosferą kurstė DJ ACUAMONA, svečiai mėgavosi išskirtiniais „Trendy Bar“ kokteiliais bei gurmanišku „All Chefs“ maistu.

Turinys Martyno Stankaičio ir Jelenos Kolomiets

Mano išsaugoti straipsniai