„De ’Longhi“, pasaulinis lyderis namų kavos aparatų srityje, pradeda savo pirmąją tarptautinę reklamos kampaniją, kuriai vadovauja Damienas Chazelle (Damien Chizelle), o pagrindinis jos veikėjas – Bradas Pittas (Brad Pitt).
„Pastaraisiais metais pastebėtas nepaprastas „De ’Longhi“ augimas, o namų kavos aparatų gamyba užėmė pagrindinį vaidmenį šiame augime “, – sako generalinis direktorius Massimo Garavaglia (Massimo Garavaglia). Manome, kad Bradas Pittas yra puikus ambasadorius, pasakojantis pasauliui apie „De ‘Longhi“ – jis yra esminis „De’ Longhi“ dvasios įkūnijimas: ryškus ir tarptautinis, bet tuo pat metu rafinuotas ir elegantiškas“.
Žiūrovas gali pažvelgti į klasikinę „Brado Pitto dieną“. Nuo rytinės kavos pupelių pirkimo iki važinėjimo motociklu po Los Andželą ir sustojimo užsipildyti dujų – šios scenos atspindi akimirką, kurios mes visi laukiame: grįžti namo ir pagaliau atsipalaiduoti su skania kava ar kapučinu – tobula akimirka.
Kartu su aktoriumi ir režisieriumi filme puikuojasi kiti du talentingi „Oskarų“ laureatai – operatorius Linusas Sandgrenas (Linus Sandgren) ir kompozitorius Justinas Hurwitzas (Justin Hurwiz), kurie abu priklauso „La La Land“ svajonių komandai. Hurwitzas, sukūręs originalų reklamos garso takelį, pasakoja: „Kai pamačiau, ką Damienas padarė su juostos grūdėtumu, o Bradas atrodė toks pat šaunus, kokį jį kažkada mačiau, aš susijaudinęs pasiūliau suderinti melodiją ir nuotaiką“. Komandą užbaigė pripažintas fotografas Lachlanas Bailey (Lachlan Bailey).
Filmas yra įsimintinas dėl savo kinematografinės kokybės ir apimties, siejasi su tikru „autentiškumo“ jausmu – esminiu „De’ Longhi“ žinutės elementu – tai šeimos kompanija, kurios sėkmė ir evoliucija grindžiama tvirtomis verslumo vertybėmis.
Pasirinkti Bradą Pittą šiai tarptautinei kampanijai reiškia daugiau nei dirbti su visame pasaulyje atpažįstama ikona – Pittas yra pripažintas aktorius ir prodiuseris, idėjinis aplinkosaugos gynėjas, meno kolekcionierius, aistringai besidomintis architektūra ir dizainu.
Visų pirma, nepaisant pasaulinės šlovės, Bradas Pittas išlaiko savo mistiką. Santūri dvasia atspindi patį „De’ Longhi “prekės ženklą – bendrovė prisirišusi prie savo šaknų su jai būdinga itališka aistra harmonijai ir elegancijai, kuri peržengia įprastus stereotipus ir yra prieinama visam pasauliui. Ikoniška ir autentiška tuo pačiu metu.
Visai kaip Holivudo žvaigždė, gaminanti sau paprastą, tobulos kavos puodelį.