„The Spotlight By We Reach & Personal Talent Agency“ – tai unikali ir iki šiol didžiausia tokio tipo paroda ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse. Dviejų dalių renginys suburs tarptautinius lyderiaujančius mados, grožio, sveikatingumo, namų interjero prekės ženklus, nuomonės formuotojus, UGC kūrėjus, žiniasklaidą bei visus, ieškančius apgalvotų ir prasmingų kalėdinių dovanų sau ir artimiesiems“, – pasakoja „We Reach“ agentūros įkūrėja Karolina Janickaitė.
Unikali patirtis
Šį penktadienį vyksiantis „The Spotlight“ ypatingas dėl dviejų priežasčių. Šiemet paroda bus dar didesnio ir įspūdingesnio formato – jos įgyvendinimui pajėgas sujungė „We Reach“ ir „Personal Talent Agency“. Be to, iki šiol buvęs uždaras ir tik nuomonės formuotojams skirtas renginys nuo 15 iki 19 val. pirmą kartą atvers duris plačiajai visuomenei. Lankytojai galės gyvai apsilankyti kūrėjams skirtoje parodoje, susipažinti su patraukliausiais šių dienų prekės ženklais ir įsigyti jų produkcijos ypatingomis kainomis. „Tai unikali galimybė iš arti patirti ryškiausių turinio kūrėjų renginį. Vis dėlto į jį pateks tik iš anksto užsiregistravę dalyviai“, – dalijasi renginio organizatorė.

Ypatingos veiklos
Lankytojai bus kviečiami pasinerti į dvi nemokamas patirtis. Pirmoji – sukurti unikalų papuošalą juvelyrikos dirbtuvėse su Ernesta Statkute; antroji – dalyvauti savęs pažinimo koučingo sesijoje su Laura Mazaliene.
Parodos dėmesio centre – susipažinimas, bendravimas ir įsigilinimas. Tai renginys visiems, kurie ieško išskirtinių ir apgalvotų dovanų, nori užmegzti prasmingų pažinčių ir maloniai praleisti laiką. Renginio atmosferą kurs DJ, akimirkas įamžins fotografas, o lankytojus lepins išskirtiniai gėrimų ir skonių deriniai.

Renginio vieta: Italijos ambasada (Žvejų g. 14A, Vilnius), kuri savo erdves šiam renginiui atveria išskirtine tvarka. Data ir laikas: Lapkričio 28 d. | 15:00–19:00 Vietų skaičius ribotas. Dalyvauti galės tik užpildę registracijos formą ČIA.






