Mados namai „Balenciaga“, ką tik pasidalinę kūrybos komandos permainomis, tęsia naujienas, kviesdami atrasti neseniai pasirodžiusią bendrą kolekciją su automobilių gamintoju „Lamborghini“. Du stiprūs vardai susijungia, pateikdami žaismingą žvilgsnį į madą, kurį atspindi nauja „Balenciaga“ kolekcija.
Už mados namų vairo – naujas kūrybos vadovas
Šį mėnesį mados namai „Balenciaga“ paskelbė išsirinkę naują kūrybos vadovą. Juo tapo garsus italų dizaineris Pierpaolo Piccioli, anksčiau dirbęs mados namuose „Valentino“. P. Piccioli yra pripažintas kūrėjas, aukštosios mados meistras, savo karjerą pradėjęs kaip aksesuarų dizaineris. Prisijungęs prie „Balenciaga“ komandos, Pierpaolo ne tik skleis savo unikalią kūrybinę viziją, bet ir dalinsis ilgamete patirtimi, tęsdamas mados namų sėkmę ir interpretuodamas talentingojo ispanų dizainerio Cristóbalio Balenciagos palikimą.
„Visais raidos etapais „Balenciaga“, nuolat keisdamiesi ir tobulėdami, neprarado savo estetinės krypties ir vertybių. Mano rankose – mados namai, kupini galimybių, kurios mane be galo žavi. <…> Man suteikta proga suformuoti naują šių mados namų veidą ir parašyti naują jų istorijos skyrių“, – sakė P. Piccioli.
Kitoks „Balenciaga“ veidas
Iki šiol „Balenciaga“ kūrybai vadovavo dizaineris Demna Gvasalia, kuriam itin artimas gatvės stilius, sportinės ir laisvalaikio aprangos sprendimai bei drąsūs estetiniai eksperimentai. D. Gvasalios laikotarpis „Balenciaga“ mados namuose, kuris tęsėsi 10 metų, ženklino ryškų estetikos ir mąstymo pokytį mados pasaulyje. Demna, mados ženklo „Vetements“ įkūrėjas, į „Balenciaga“ atsinešė dekonstrukcijos, ironijos ir socialinių aktualijų persmelktą požiūrį, kuris transformavo prabangos sąvoką.
Jo kūryboje susipynė aukštoji mada ir gatvės kultūra, brutalistinis siluetas, groteskiškos proporcijos bei technologiniai sprendimai. D. Gvasalia drąsiai žaidė laužydamas normas, nuo pristatymų sniego pūgoje ar purvo kupiname lauke iki simbolizmo persmelktų kūrinių, kalbančių apie karą, pabėgėlius ar vartotojiškumą. Jo kūryba mados namuose „Balenciaga“ dažnai vertinamas kontroversiškai, tačiau ji paliko gilų pėdsaką šiuolaikinėje madoje ir pavertė „Balenciaga“ vienais iš įtakingiausių mūsų laikų mados namų.
Paskutiniai D. Gvasalia mados štrichai
Vienas naujausių ir paskutinių D. Gvasalios darbų „Balenciaga“ – kovą pristatyta 2025-2026 m. rudens ir žiemos kolekcija. Joje žiūrovai galėjo išvysti stilingus gaminius, sukurtus su italų automobilių gamintoju „Lamborghini“. Šis bendradarbiavimas simbolizuoja abiejų ženklų įsipareigojimą pažangiausioms inovacijoms – jame susipina aukščiausios klasės sportinių automobilių meistrystė su naujovišku „Balenciaga“ požiūriu į madą. 1963 m. Ferruccio Lamborghini įkurtas automobilių ženklas „Automobili Lamborghini“ garsėja išskirtiniais sportiniais automobiliais, kuriems būdingas novatorišku dizainas ir inžineriniai sprendimai.


Kolekcija automobilių ir mados aistruoliams
Bendroje „Balenciaga | Automobili Lamborghini“ linijoje pristatoma apranga, odos gaminiai, juvelyrika ir aksesuarai. Tai plačios beisbolininkų stiliaus striukės, marškinėliai, džemperiai, sportiniai kostiumai, rankinės ir jas puošiantys raktų pakabučiai, atkartojantys „Lamborghini“ automobilio raktelių dizainą. Taip pat logotipais dekoruotos kepurėlės, odiniai diržai, piniginės, daugkartiniai kavos puodeliai ir daugybė kitų aksesuarų.










„Balenciaga | Automobili Lamborghini“ kampaniją įamžino fotografas Stefas Mitchellas, o jos herojais tapo modeliai Agel, Liz, Abdou ir Mihai. Jie pozuoja greta „Lamborghini Revuelto“ automobilio, vilkėdami 2025 m. rudens kolekcijos drabužius, derinamus su bendros „Balenciaga“ ir „Lamborghini“ linijos gaminiais.
Ne tik kolekcija, bet ir meno projektas
Naują kolekciją lydi ir specialūs renginiai, kuriuose pristatomi individualizuoti superautomobiliai, meno kūriniai, vaizdo įrašai ir virtuali „Automobili Lamborghini Apple Vision Pro“ patirtis parduotuvėse. Lauko instaliacijose, įkurtose šalia pagrindinių „Balenciaga“ parduotuvių, eksponuojami „Lamborghini Revuelto“ automobiliai su specialiais „Balenciaga“ grafičių lipdukais.
Šio bendradarbiavimo proga meno projektas „Balenciaga Art in Stores“, kuriuo siekiama sujungti šiuolaikinį meną ir mados erdves, pristato specialiai parengtą naujieną. Tai „Balenciaga | Automobili Lamborghini“ skulptūros, sukurtos vokiečių menininko Yngve Holeno. Pasitelkęs „Automobili Lamborghini“ dizaino elementus, jis naujai interpretavo savo kūrinių seriją „Platooning Facial Skeleton“. Meno darbais interpretuojami „Automobili Lamborghini“ automobilių komponentai, išryškinant jų anatomiją. Skulptūros eksponuojamos „Balenciaga“ parduotuvėse Paryžiuje, Milane ir Londone. Parduotuvėse taip pat įrengiami „Automobili Lamborghini“ vairavimo simuliatoriai, naudojant autentiškas „Lamborghini“ detales.