Dalyvaukite konkurse ir laimėkite!!
venecijos kino festivalis
Venecijos kino festivalis, Andrea Raffin / Shutterstock.com

„Tai stiliaus nesusipratimas“ – pirmoji Jonathano Andersono „Dior“ suknelė sulaukė negailestingos kritikos

Venecijos kino festivalyje ant raudonojo kilimo aktorės Albos Rohrwacher demonstruota „Diorsuknelė sulaukė išskirtinio dėmesio. Tai pirmasis „Dior“ aukštosios mados rūbas, sukurtas naujai paskirto dizainerio Jonathano Andersono, šią vasarą pristačiusio debiutinę „Dior Homme“ kolekciją.

Sėkmingas debiutas

Vasaros pradžioje buvo pranešta, kad iš mados namų „Dior“ kūrybos vadovės pareigų traukiasi ilgametė šio ženklo dizainerė Maria Grazia Chiuri. Birželio mėnesį išrinktas naujas kūrybos vadovas – buvęs pagrindinis mados namų „Loewe“ dizaineris Jonathanas Andersonas. Mados pasaulis šią žinią priėmė entuziastingai, tikėdamasis naujų kūrybinių vėjų „Dior“ kolekcijose. J. Andersonas garsėja moderniu požiūriu į madą, itin kūrybiškais sprendimais ir pomėgiu madą sieti su menu, o pastaruoju metu M. G. Chiuri kurtos „Dior“ kolekcijos daugeliui atrodė suvienodėjusios.

Šių metų vasarą vykusioje vyrų mados savaitėje buvo pristatyta pirmoji J. Andersono kolekcija, skirta „Dior Homme“ linijai. 2026 m. vyriška pavasario ir vasaros kolekcija įvertinta kaip sėkmingas Andersono debiutas, tad su nekantrumu laukta ir moterims skirtos naujojo dizainerio kūrybos.

Suknelė, sulaukusi skirtingų nuomonių

Neseniai prasidėjusiame Venecijos kino festivalyje buvo galima išvysti pirmąją „Dior“ aukštosios mados suknelę, sukurtą J. Andersono. Ją mados namai pasiuvo aktorei Albai Rohrwacher, kaip teigia „Dior“, prie rūbo meistrai plušėjo 126 valandas. Tamsaus safyrų mėlio suknia įkvėpta XVIIII a. siluetų, išplatintų „pannier“ (specialios sijonus platinančios konstrukcijos, tvirtinamos ties juosmeniu) klubais. Išplatinti klubai pabrėžė kontrastą tarp viršutinio sijono ir tiesaus suknelės silueto. „Dior“ pasidalijo ir nuotraukomis iš siuvimo ateljė, kur ant manekeno puikuojasi nepriekaištingai atrodantis elegantiškas aukštosios mados rūbas.

Vis dėlto realybėje suknelė atrodė kiek kitaip. Pamatę nuotraukas iš Venecijos kino festivalio, kuriose A. Rohrwacher vilki J. Andersono „Dior“ aukštosios mados suknią, komentatoriai negailėjo kritikos. Daugeliui į akis krito susiglamžęs suknelės audinys. Komentatoriai suknelę lygino su pradedančiųjų siuvėjų darbu, akcentuodami neprofesionaliai atrodančius „bias“ technika kirpto audinio palenkimus, pernelyg matomą krinolino konstrukciją ir netvarkingai suformuotas klostes.

„Klasikinis atvejis – suknelė ant manekeno atrodo nuostabiai, bet nėra pritaikyta gyvenimui. Ant aktorės kūno ji „neguli“ tinkamai: „pannier“ lankai atrodo griozdiški, audinys pernelyg susiglamžęs. Net ir iškirptės linija atrodo kreivoka“, – rašė viena stilisčių.

View this post on Instagram

A post shared by Diet Prada ™ (@diet_prada)

Mano išsaugoti straipsniai