Dizainerė Donna Karan 9-ojo deš. II p. įkūrė savo vardo mados namus, išgarsėjusius miesto karjeristės įvaizdžiu, ji pasiūlė šiuolaikiškos moters aprangos kapsulę, tapusią 10-ojo deš. klasika.
Tykus pasitraukimas
Kelis dešimtmečius sėkmingai valdžiusi savo mados namus, 2015 m. D. Karan juos paliko, o mados pasaulio renginiuose ją buvo galima išvysti vis rečiau. Su sunkumais prekės ženklas „Donna Karan“ susidūrė 2010 m. – besikeičiant vartotojų skoniui ir prioritetams, jis nebespėjo pasiūlyti tokių naujovių, kokių norėjo naujoji karta. Mados namai tarsi užsiliko prie savo pirminės idėjos, kurios vedini kadaise išpopuliarėjo. „Donna Karan“ 10-ąjį deš. pelnė moterų simpatijas, kurdami karjeristėms, formuodami jų dalykinį stilių, tinkamą korporacijoms, tačiau 2010 m. karjeristės įvaizdis nebebuvo toks aktualus, tad pardavimai stipriai smuko. Nors mados namus siekta atgaivinti, po kūrybos vadovės pasitraukimo jie taip ir nebegrįžo į mados aukštumas.
Susitelkimas į dizaino vertę ir filantropiją
Palikusi savo vardo mados namus, D. Karan dirbo plėsdama pačios įkurtą gyvenimo būdo prekių ženklą „Urban Zen“. Jis paremtas sąmoningu vartojimu ir dizainerės idėja, kad dizainas turi būti prasmingas ir prisidėti prie asmens gerovės: „Visada tikėjau dizainu, kuriame juntamas sąmoningas ketinimas.“ „Urban Zen“ vykdomos ir filantropinės veiklos, kuriomis siekiama padėti socialiai pažeidžiamoms bendruomenėms ar išsaugoti kultūrinį palikimą tam tikruose regionuose.
Arčiau gamtos
D. Karan, šį rudenį švęsianti 77-ąjį gimtadienį, yra aktyvi visuomenės veikėja, šiuo metu ji intensyviai dirba plėsdama „Urban Zen“ projektą, kaip sako pati, jos misija – ugdyti kitų sąmoningumą ir įkvėpti pokyčiams. Dizainerė soc. tinkluose dažnai dalijasi įžvalgomis apie sąmoningumą, socialines problemas, psichikos sveikatos svarbą.
Ji reguliariai pristato naujas „Urban Zen“ kolekcijas, įkvėptas egzotiškų kraštų, safario, dykumų estetikos ir kelionių. D. Karan, anksčiau nuolat gyvenusi miesto tempu ir idėjų ieškojusi Niujorko dangoraižių apsupty, dabar įkvėpimo semiasi iš gamtos. Savo kuriamus drabužius ji dažnai lygina su ypatingomis vietovėmis ar gamtos reiškiniais: „Naujausios kolekcijos spalvos man primena saulėlydžius, kuriuos stebiu kiekvieną vakarą. Gamta – tai pirminė spalvų paletė, o aš tiesiog seku jos pavyzdžiu.“



