NET 53% NUOLAIDA ŽURNALO MANO NAMAI PRENUMERATAI
Atskleista

Atskleista, kaip kuklų biudžetą turinčios merginos gudriai atnaujina rudens garderobą

Prasidedant naujam sezonui smalsaujame, kokie merginų planai rudeniniam spintų atnaujinimui ir kiek jos ketina išleisti naujiems pirkiniams.

Ar jau turi panele.lt programėlę savo išmaniajame telefone? Parsisiųsk ją ir gauk visas naujienas pirmoji!
„iOS“ versija
„Android“ versija

Ieškodama įžvalgų Vinted komanda apklausė 1800 merginų tarp 17 – 25 metų ir pastebėjo, kad populiarėja atsakingas vartojimas. Ryškėja tendencija atsisakyti nebenešiojamų drabužių prieš įsigyjant naujų. Taip pat merginos nebelaiko tų pačių drabužių savo spintoje visus metus – net ir turėdamos kuklesnį biudžetą jos pastoviai ieško naujų pirkinių.   

Tik 8% apklaustųjų pasisakė, kad artėjančiam rudens sezonui yra įsigijusios viską, tuo tarpu 70% merginų planuoja apsipirkti gudriai ir rudens pirkiniams išleisti iki 100 eurų. Top 3 pirkiniai rudeniui – palaidinės ilgomis rankovėmis (48%), raštuotos pėdkelnės (23%) ir midi ilgio sijonai (18%).

„83% merginų teigė, kad planuoja perorganizuoti savo spintas šiam rudeniui“, – pasakojo viena iš Vinted įkūrėjų Milda Mitkutė. „Įdomu tai, kad paklausus apie jų turimus drabužius, tik 10% merginų pasisakė dėvinčios viską, ką turi savo spintoje. 36% merginų dėvi tik penktadalį ar dar mažiau savo spintos turinio“.   

Norėdamos atlaisvinti savo spintas nuo nebedėvimų drabužių, merginos naudojasi interneto platformomis. 83% apklaustųjų nurodė, kad savo nevilkimus drabužius parduos labdaros parduotuvėse arba pasinaudodamos programėlėmis bei tinklalapiais, tokiais kaip Vinted, besispecializuojančiais mylėtų, bet nebenešiojamų drabužių pardavime. Be to, 34% merginų teigė, kad daro tai reguliariai, siekdamos turėti pinigų naujiems pirkiniams.

Kalbant apie brangesnius rudens pirkinius, merginos linkusios paišlaidauti paltams (47%) ir batams (34%). 45% apklaustųjų nurodė, kad vienam iš šių pirkinių ketina išleisti iki 100 eurų, o 25% – net ir daugiau.

„Mus itin maloniai nustebino tai, kad merginos apsipirkinėja gan atsakingai ir aklai nesivaiko tendencijų“, – džiaugėsi Milda Mitkutė. „38% merginų teigė, kad turi savo stilių, tad perka drabužius laikydamosis jo ir tik 19% seka naujausias tendencijas ir perka vadovaudamosis jomis“.

Turint omenyje tai, kad 48% apklaustųjų nurodė, jog renkasi interneto platformas siekdamos sutaupyti pinigų, be abejonės, tai – viena iš naujų pirkinių paieškos vietų prieš galutinai apsisprendžiant dėl savo rudens pirkinių.

2014 m. rugsėjo mėnesį Vinted apklausė 1800 merginų tarp 17 – 25 metų, gyvenančių JAV, Jungtinėje Karalystėje, Vokietijoje, Prancūzijoje, Lenkijoje, Čekijoje ir Lietuvoje.


[-[2]-]

Mano išsaugoti straipsniai