Atrodo, tai tik paprasčiausi balti marškinėliai su užrašu. Tačiau kaina verčia susimąstyti, o gal jie kažkuo ypatingi? Palaidinės su garsių mados namų logotipais ar užrašais įkainojamos nuo kelių dešimčių iki kelių tūkstančių eurų, jų geidžia visi!
Pastaruoju metu ypač išpopuliarėję balti T-shirt tipo marškinėliai traukia ir gatvės stileivas, ir scenos žvaigždes. Dažniausiai marškinėlius puošia juos kūrusių mados namų logotipas arba pavadinimas, pavyzdžiui, „Celine“, „Moschino“, „Chanel“, „Kenzo“ ir t.t., o kartais įvaizdinis piešinėlis, būdingas tam tikrų mados namų kūrybai.
Nors daug pastangų tokių palaidinių gamyba nereikalauja, gamintojai už juos drąsiai prašo kosmiškų sumų. Dizainerio Karlo Lagerfeldo marškinėliai su katino atvaizdu kainuoja per 400 Lt, „Marni“ – daugiau nei 500 Lt, „Moschino“ – per 1200 Lt. Bet mados gerbėjų kainos neatbaido, palaidinės su užrašu „Celine“ (apie 800 Lt) senokai iššluotos iš lentynų, o būsimi papildymai jau rezervuoti. Vieni brangiausių marškinėlių, rastų prabangos prekių el. parduotuvėje – „Lanvin“. Palaidinė su užrašu „Love Lanvin“ ir išsiuvinėta nuotaka atsieis apie 3760 Lt.
Tokių marškinėlių paklausą pastebėjo mažiau žinomi prekiniai ženklai. Jie akimirksniu sureagavo į šį trendą ir netruko užpildyti rinkos vadinamosiomis padielkomis. Gerai žinomus mados namus „Hermès“, „Céline“ ir kitus jie pašiepė iškreipdami jų pavadinimus į „Homiès“, „Féline“ ir t.t.
Verta išskirti prekių ženklą „Boy London“. Marškinėliai, džemperiai, kelnės ir kiti drabužiai su „Boy London“ logotipu (ereliu) ir užrašu BOY dievinami jaunimo, tokių pilnas instagramas ir… garsenybių spintos. Dainininkės Rihanna, Jessie J, Nicki Minaj yra ištikimos „Boy London“ gerbėjos, taip pat ir reperis Wiz Khalifa. Nuo galvos iki kojų apsirengę tokiais laisvalaikio stiliaus drabužiais, atlikėjai pasirodo ir gatvėje, ir scenoje.
Jei nori neatsilikti nuo mados ir pasipuošti visų geidžiamais marškinėliais, turi kelias galimybes. Gali gerai patuštinti piniginę ir stoti į laukiančiųjų „Celine“ gretas arba įsigyti „Boy London“, „Kenzo“ ar kito garsaus ženklo palaidinę. Gali į šią tendenciją pažiūrėti su šypsena ir vilkėti kiek mažiau kainuosiančius marškinėlius su garsius mados namus pašiepiančiu užrašu. Gali rinktis ir trečią variantą – nusipirkti paprastus baltus medvilnės marškinėlius ir markeriu užrašyti savo sukurtą brendą arba šūkį.