Italų mados namai „Dolce & Gabbana“ Milano mados savaitę uždarė spalvingu ir šiuolaikišku šou: modeliams talkino du robotukai, ant podiumo pasirodė ir Milane gyvenanti Ugnė Gelgotaitė.
„Dolce & Gabbana“ 2021-2022 m. rudens-žiemos kolekcija yra orientuota į jaunimą, ji, tarsi, skirta „Tik Tok“ bendruomenei ir atitinka šios platformos vartotojų stilių, dar vadinamą „e-boy/girl“. Drabužių deriniai pritaikyti ekranui, ryškūs, spalvingi, triumfuoja dirbtinumas, aiškiai matomas kibernetinio pasaulio išaukštinimas ir šlovinimas. Pristatytoje kolekcijoje dominuoja žvilgantys aukso ir sidabro spalvos paltai bei palaidinės, o dizainerių dueto sukurti drabužiai išsiskyrė platintų pečių švarkais, taip, tasi, atiduodant duoklę devyniasdešimtiesiems. Tuos laikus menantys užrašai buvo matomi ir ant palaidinių. Mada juk sukasi ratu, ar ne?