NET 53% NUOLAIDA ŽURNALO MANO NAMAI PRENUMERATAI
Kruvina kailių industrija: kokie pasauliniai mados prekių ženklai griežtai atsisakė tikrų kailių?

Kruvina kailių industrija: kokie pasauliniai mados prekių ženklai griežtai atsisakė tikrų kailių?

Tikriausiai gautumėte riebų antausį, jei šiuolaikinei stambaus kalibro Instagramo fašionistai pasiūlytumėte pasipuošti ką tik pasiūtais madingiausiais tikro audinės kailio kailiniais.

Vintažiniai – kita kalba, tačiau gyvūnų skriaudėjų etiketės vis dažniau kratosi jau ne tik atsakingos garsenybės, koncernai, mados namai ar žurnalai, tačiau net ir ištisos valstybės.

Kas atsisveikino su tikrais kailiais?

Žurnalas „Elle“ 2021-aisiais savo leidinių puslapiuose uždraudė bet kokią natūralaus kailio reklamą, taip prisijungdamas prie kovos už gyvūnų teises bei palaikydamas besikeičiančias visuomenės vertybes.

„Ne“ natūraliam kailiui jau tarė tokie pasauliniai gigantai kaip „Prada“ grupė, „Macy’s“, „Coach“, „Burberry“, „Farfech“ ir „YOOX“ platforma, „Chanel“, „Balenciaga“, „Donna Karan“, „Victoria Beckham“, „Diane von Furstenberg“, „Kering“ koncernas, „Versace“, „Gucci“, „Maison Margiela“, „Michael Kors“, „Furla“ grupė, „Armani“ grupė, „Phillip Lim“, „Tommy Hilfiger“, „Ralph Laurien“, „Vivienne Westwood“, „Alexander McQueen“, DKNY, „Jean Paul Gaultier“.

Kieno rankos kruvinos?

Natūralus kailis uždraustas Londono mados savaitėje, taip pat Amsterdamo, Oslo, Melburno ir Helsinkio mados savaitėse.

Izraelis 2021-ųjų birželį tapo pirmąja šalimi pasaulyje, uždraudusia parduoti kailius mados pramonei.

Vis tik kai kurių mados namų vertybių skalėje žiaurus elgesys su gyvūnais išlieka „neliečiama“ tema. Tai „Dior“, „Louis Vuitton“, „Fendi“, „Max Mara“, „Carolina Hererra“, „Roberto Cavalli“, „Hermès“, „Loewe“, „Oscar De La Renta“, „Celine“, „Jimmy Choo“.

Tačiau po beveik 30 metų įnirtingo darbo PETA nutraukia savo garsiąją kampaniją „Nusirenk dėl gyvūnų“.

Didėjant mados namų ratui, kurie nutraukia natūralaus kailio produktų gamybą, dizaineriams ir mažmenininkams atsiribojant nuo žiauraus elgesio su kailiniais žvėreliais, garsieji aktyvistai mano, kad ši ilgalaikė informavimo kampanija pasiekė savo tikslą: „Trys dešimtmečiai kryptingos veiklos yra labai daug.

Pabrėžiame, kad pagaliau kailiai traukiasi iš mados, o dabar laikas panaudoti tą pačią energiją, kad nukreiptume visų dėmesį į natūralios odos, vilnos ir egzotiškos odos panaudojimą mados pramonėje.

Mano išsaugoti straipsniai