Paryžiaus aukštosios mados savaitėje indų dizaineris Rahul Mishra pristatė auksu, krištolu ir perlais tviskančią haute couture kolekciją. Šį kartą jis nagrinėjo meilės ir įsimylėjimo temą, perteikdamas ją išskirtinio dizaino modeliais.
Meilės virsmas
Sufizmas apibrėžia meilės raidą septyniais etapais: trauka, susižavėjimas, atsidavimas, pagarba, pasišventimas, apsėdimas ir galiausiai – mirtis. Meilė prasideda kaip pirmasis saulės spindulys – švelnus ir neįkyrus, o keliaudama stiprėja, įgauna spalvą, kol galiausiai vienas asmuo susilieja su kitu. Ši kulminacija vadinama „mirtimi“ – tai poetinis taškas, kuriame „aš“ nustoja egzistuoti. Tai tylus susiliejimas.
Nauja „Rahul Mishra“ aukštosios mados kolekcija išgyvena šią transformuojančią meilės kelionę. Keliaudami per visus septynis jos etapus, modeliai įgauna naują formą ir atspalvį, kol pasiekiama gili ramybė, kurioje nebeprasiskverbia net šviesa.


Kolekcija skleidžiasi vis naujais siluetais, kiekvienas jų – tarsi emocijų ir išraiškos istorijos posmas. Viena dalis įkvėpta garsaus dailininko Gustavo Klimto meninio žodyno, perkurto R. Mishros vizijų. Čia senosios siuvinėjimo technikos įgauna šiuolaikišką išraišką. Kartu su šilko siūlais naudojami karoliukai, gėlavandeniai perlai, specifiniai akmenys ir blizgučiai įsiuvami į šilko organzą, tiulį, aksomą ir satino audinius. Skulptūriškos detalės išlaiko formą dėl specialių konstrukcijų, kruopščiai sukurtų „Rahul Mishra“ dirbtuvėse, pasitelkiant vietos meistrų patirtį.



Prie kolekcijos įgyvendinimo prisidėjo beveik 2 tūkst. mados meistrų. Sąmoningi ir lėti gamybos procesai ne tik byloja apie meistrystės svarbą, bet ir padeda tausoti gamtos išteklius. Taip dar kartą patvirtinama aukštosios mados esmė – meistrystės, kūrybiškumo ir tikslingo dizaino vienybė. Didžiuodamiesi savo kilme, šia mados namai tampa pasauline kūrybine jėga, gimusia Indijoje ir besidalijančia meile su pasauliu.


Išskirtiniai galvos aksesuarai
Romantiškus ir dramatiškus galvos aksesuarus šiai kolekcijai sukūrė vienas garsiausių skrybėlininkų Stephenas Jonesas, dirbantis su iškiliausiais mados pasaulio vardais.
„Stepheno Joneso genialumas slypi ne tik ilgamečiame jo įdirbyje, bet ir poetiškame kūrybos procese. Stebėti, kaip jis dirba – kaip juda jo rankos ir kaip veikia instinktyvi vaizduotė, visai mūsų komandai buvo įkvėpimas. Bendradarbiauti su tokiu kūrėju, palikimas ir fantazija formavo aukštosios mados galvos apdangalų kalbą, yra tikra privilegija. Jo kurti šydai ir galvos aksesuarai tapo tylia, bet galinga mūsų drabužių dialogo dalimi“, – sakė dizaineris R. Mishra.



Aukščiausių standartų papuošalai
Pasakiškus modelius lydėjo „Tanishq“ juvelyrika, tai didžiausias Indijos juvelyrikos mažmeninės prekybos prekės ženklas, priklausantis „Tata“ grupei. „Tanishq“ pristatė naujausią kolekciją „Radiance in Rhythm“. Nuo oranžinių safyrų žaižaravimo ir švelnaus tanzanitų blizgesio iki žalių smaragdų, ugningų rubinų ir švytinčių turmalinų – juvelyrikos kolekcijoje atskleidžiama nepaprasta spalvų paletė, papildyta akvamarinų, malachitų ir ametistų atspalviais. Kiekvienas brangakmenis kruopščiai atrinktas dėl savo išskirtinio. Tik 5 proc. pasaulyje randamų natūralių deimantų atitinka šiai kolekcijai taikomus itin griežtus standartus – jie yra idealiai simetriški, preciziškai nušlifuoti ir išskirtinių formų.









Komanda
Stilius – MICHAEL PHILOUZE; kūrybos konsultantė – ELANUR ERDOGAN; pagrindinė siuvėja – SHIRLEE IDZAKOVICH; atrankos vadovas – BRICE COMPAGNON; makiažas – JANE RICHARDSON; šukuosenos – DELPHINE COURTEILLE; manikiūras – AURÉLIE LEBIHAN; nuotraukos – VALERIO MEZZANOTTI / NOWFASHION; aplinkos dizainas – OBO; spaudos ryšių agentūra – KARLA OTTO.