Rygos mados savaitė – vienas ryškiausių Baltijos regiono mados renginių, kiekvieną sezoną sukviečiantis daugybę madai neabejingų svečių. Čia kolekcijas pristato ne tik vietos dizaineriai, bet ir svečiai iš užsienio. Šį kartą Rygos mados savaitėje savo kolekciją pristatė ir lietuvių dizainerė Rimantė Rimgailaitė.

R. Rimgailaitės mados ženklas “Rimgailaite Costume” įkurtas 2020 metais. Dizainerės kasdienis įkvėpimo šaltinis – internetinis savimyla, primenantis graikų mitą apie jaunuolį medžiotoją Narcizą, kuris, anot legendos, įsimylėjo savo atvaizdą vandenyje. Pasak dizainerės, prekės ženklo užduotis – meno objektą paversti dėvimu bei supažindinti populiariąją kultūrą su konceptualia mada ir jos apraiškomis.
Šį kartą mitinė kūrybos būtybė – Narcizas – tapo balta gėle. Gryna, trapia ir kupina nostalgijos praeičiai, lietuviškoms tradicijoms bei tolstančioms vertybėms.




Rygos mados savaitėje pristatyta “Rimgailaite Costume” kolekcija išsiskyrė elegantiškais vakaro ir vestuviniais įvaizdžiais, kuriuose galima įžvelgti šiuolaikiškai perkurtus praeities elementus. Antikvaro turgeliuose rastos vintažinės nertos staltiesės ir servetėlės tapo puošnia vestuvinių suknelių dalimi. Šia dekoro detale dizainerė siekė išsaugoti šlakelį tradicijų ir meistrystės. Pasak jos, tai subtilus priminimas apie tradicijas, kurios pamažu nyksta.









Viena išskirtinių kolekcijos suknelių – paskutinysis modelis. Tai unikali ir teatrališka suknelė, sukonstruota iš plastiko juostelių ir tuščių vitaminų pakuočių. Šį kostiumą dizainerė sukūrė bendradarbiaudama su “Ellips” papildais.






