Meghan Markle prieš porą dienų oficialiai pristatė prekės ženklą „American Riviera Orchard“. Nors kol kas detalių žinoma nedaug, tačiau iš naujai sukurtos socialinio tinklo „Instagram“ paskyros galima spėlioti, ką planuoja veikti Sasekso hercogienė.
M. Markle „Instagram“ paskyros aprašyme nurodoma:
„Meghan, Sasekso hercogienė, įsteigta 2024 m.“.
Paskyroje taip pat įdėtas ir prekinio ženklo logotipas, o istorijose pasirodė ir pirmas vaizdo įrašas. Jo pradžioje pasirodo jau minėtas logotipas, baltų gėlių puokštė ir pati kunigaikštienė. Nors kol kas tiksli prekės ženklo veikla nėra žinoma, tačiau spėjama, kad projektas bus jos ankstesnio tinklaraščio „The Tig“ tęsinys.
Žinia apie Markle sugrįžimą į soc. tinklus pasirodė praėjus kelioms dienoms po to, kai jos svainė Velso princesė Catherine įsivėlė į nuotraukų redagavimo skandalą per Motinos dieną Jungtinėje Karalystėje. Internautai jau kelias savaites ūžia apie tariamą princesės dingimą bei rezga įvairias konspiracijos teorijas, esą po operacijos ji yra komoje; jokios operacijos nė nebuvo, o princesė susidūrė su depresijos iššūkiais; Catherine planuoja skirtis su princu William ir t. t. Sąrašas – begalinis.