NET 53% NUOLAIDA ŽURNALO MANO NAMAI PRENUMERATAI
Skaudžias bendraamžių patyčias pavertė milijoniniu verslu(FOTO)

Skaudžias bendraamžių patyčias pavertė milijoniniu verslu(FOTO)

Praėjusią savaitę rašėme, kad šiandieninis jaunimas ankstyvoje paauglystėje nebe taip masiškai tapti aktoriais, dainininkais ar tiesiog garsenybėmis. Šiandien vienas geidžiamiausių gyvenimo kelių – „YouTube“ įžymybės karjera. Daugeliui atrodo, kad lengviau ir būti negali: sėdi prieš kamerą, kalbi apie savo kasdienybę, o pinigai tik ir plaukia į tavo sąskaitą.

Ar jau turi panele.lt programėlę savo išmaniajame telefone? Parsisiųsk ją ir gauk visas naujienas pirmoji!
„iOS“ versija
„Android“ versija

Rubrika IT GIRLS: merginos, kurios turi ką pasakyti!

Bethany Mota
Bethany Mota
Vida Press


Viena populiariausių šiandienos „YouTuberių“ Bethany Mota (18 m.) niekada nesvajojo, kad taps socialinių tinklų įžymybe ir turės daugiau nei 7 milijonus sekėjų. Kalifornijoje gyvenanti mergina visą gyvenimą domėjosi mada, todėl užaugusi norėjo tapti rūbų dizainere. Tačiau likimas lėmė, kad sėkmę ir nemažus pinigus jai atneš ne populiarumas mados pasaulyje, o milijonai sekėjų „YouTube“, „Twitter“ bei „Instagram“. Tačiau jos sėkmės istorija prasidėjo liūdnai…

Būdama 14 metų, pačiu jautriausiu paauglystės metu, Bethany sužinojo, kad iš jos virtualioje erdvėje šaiposi ne kas kitas, o artimas draugas. Skaudus įvykis merginą taip stipriai paveikė, kad ji palūžo, tapo uždara, metė šokių pamokas, o ilgainiui atsisakė lankyti ir įprastinę vidurinę mokyklą. Bethany prisimena, kad jai tiesiog dingo motyvacija gyventi, veikti, kažko siekti.

Bethany Mota
Bethany Mota
Vida Press

Tėvai sutiko su jos noru mokytis namuose, tačiau paauglė, pagaliau gavusi išsvajotąją ramybę, suprato, kad jai… neįtikėtinai nuobodu. Kasdien ji bendraudavo tik su savo tėvais ir į namus ateinančiais mokytojais, kad ir kaip bijojo vėl akis į akį susidurti su bendraamžiais, Bethany suprato, kad visgi jai jų reikia. O kaip susirasti naujų draugų nekeliant kojos iš namų? Taip ir gimė idėja susikurti „YouTube“ kanalą, kuriame mergina dalinasi savo gyvenimo naujienomis, mintimis ir pirkiniais.

Bethany Mota
Bethany Mota
Vida Press

Būtent vaizdo klipai apie naujus pirkinius, vadinamieji „Haul“, ir tapo raktu į Bethany kanalo populiarumo sėkmę. Juose „YouTube“ vartotojai (dažniausiai tai daro merginos) pasakoja, ką naujo įsigijo ir kaip jiems tie pirkiniai patiko. Bethany pradėjo apžvelginėti viską: tiek naujus akių šešėlius, tiek parduotuvėje pastebėtus ir pagaliau su mamos sutikimu įsigytus batus, vėliau mergina pradėjo dalintis makiažo pamokėlėmis ir taip po truputį subūrė šiandien jau milijoninį gerbėjų ratą.

Bethany Mota
Bethany Mota
Vida Press


Kokia jos populiarumo paslaptis? „Motavators“ save vadinantys Bethany Mota fanai tikina, kad ši „YouTuberė“ savo vaizdo klipuose atrodo labai nuoširdi, ji nebijo su gerbėjais dalintis slapčiausiomis savo mintimis ar ne itin maloniais nutikimais. Stebint šios merginos vaizdo įrašus sunku įsivaizduoti, kad ši, vos 18 metų mergina, rūpinasi ne tik vaikinais, vakarėliais ar draugių paslaptimis, bet ir verslu, kuris jai krauna nemenkas pajamas.

Bethany Mota
Bethany Mota
Vida Press

Teigiama, kad vien „YouTube“ kanalas per mėnesį Bethany sąskaitą papildo bent 40000 dolerių, o jų mergina ir nešvaisto: grožio priemones bei naujausius drabužius ji gauna nemokamai, vis dar gyvena tėvų namuose – puikios sąlygos kaupti kapitalą ateičiai.

2010-aisiais Bethany įkūrė dar vieną „YouTube“ kanalą „BethanysLife“, kuris skirtas asmeniškesniems įrašams ir pamąstymams.

Loading

Selfie lighting was good, so I took advantage 😁

View on Instagram

2013 metų pabaigoje jaunimo drabužių kompanija „Aeropostale“ pasiūlė Bethany sukurti vardinę drabužių kolekciją, kurios drabužius galės įsigyti garsiosios „YouTuberės“ fanai visame pasaulyje.

Šįmet Bethany debiutavo populiariajame šokių konkurse „Dancing With The Stars“, kur jau nuo pat pirmųjų pasirodymų pelnė griežtųjų komisijos narių pagyrimus.

Panašu, kad tie, kurie šaipėsi iš Bethany mokykloje, šiandien gali graužtis nagus iš pavydo: panašu, kad jos populiarumas tik didės!

Daugiau dėmesio vertų IT GIRLS – jau kitą savaitę!

Sekite Panele.lt naujienas „Facebook’e“!

Sužinokite portalo panele.lt naujienas pirmieji ir skaitykite žurnalą „Panelė“! Trims portalo skaitytojams, užpildžiusiems anketą, dovanosime 3 mėn. žurnalo „Panelė“ prenumeratą.


Mano išsaugoti straipsniai