Geriausia Kalėdinė dovana - žurnalo MANO NAMAI prenumerata!
Prasidėjusi paroda “Pelenė” paskleidė grožio bei žavesio kerus

Prasidėjusi paroda “Pelenė” paskleidė grožio bei žavesio kerus

Šiandien Vilniuje, Lietuvos kongresų ir parodų centre “Litexpo” prasidėjo 24-oji, tarptautinė grožio industrijos paroda “Pelenė 2017”. Į vieną vietą susirinkę grožio profesionalai iš Lietuvos ir užsienio parodos lankytojams yra pasirengę pristatyti grožio naujienas, madingiausius kirpimus, moderniausias odos ir plaukų priežiūros priemones. Per tris parodos dienas vyks daugybė seminarų bei mokymų ne tik profesionalams, bet ir visiems, besidomintiems grožiu ir mada.

Ne kartą pasaulinėse grožio parodose Prancūzijoje bei Italijoje dalyvavusi sertifikuota “SLA Academy Paris” instruktorė ir dėstytoja “Mis Lietuva” titulo laimėtoja Gritė Maruškevičiūtė-Tamošiūnė džiaugiasi, kad “Pelenės” parodoje galima jausti daug naujų vėjų. “Pasaulinės grožio tendencijos ateina į Lietuvą, mus pasiekia naujausios technologijos, moderniausi produktai, – sako Grytė Maruškevičiūtė-Tamošiūnė. – Mūsų meistrai siekia žinių, jie atidžiai seka pasaulio naujienas”.

Trečią kartą “Pelenės” parodoje dalyvaujanti Gritė Maruškevičiūtė-Tamošiūnė įsitikinusi, kad grožio pasaulyje privalu judėti į priekį, atidžiai sekti tendencijas. “Jei anksčiau tendencijos kisdavo kas dešimtmetį, dabar jos keičiasi, kas pusmetį, o klientai darosi itin reiklūs, išprusę ir labai gerai žinantys, ko nori. Moterys makiažo meistro kėdėje dažnai pasakoja, ką mačiusios savo kelionės. Jos klausia, ar tai yra madinga, o tu privalai žinoti ir atsakyti. Pastebėjau, kad klientai šiandien ypatingai domisi netgi grožio priemonių sudėtimi, taigi stovėti vietoje nėra kada”.

Milita Daikerytė
Milita Daikerytė “Studio M” stende parodoje “Pelenė”
COSMOPOLITAN

“Sirena” rankinių kūrėja Irena Serapinienė – ištikima “Pelenės” parodų dalyvė. Šiais metais dizainerę parodoje galima sutikti 22 kartą. “Pastaruoju metu paroda vyksta kiek vėliau nei įprasta, anksčiau ji būdavo tarsi tikras pirmojo pavasarinio vėjo gūsis. Pirmieji metai parodoje man buvo tikras iššūkis, gerai prisimenu, kaip tada drebėjo kojos. Buvome pirmieji rankinių kūrėjai, todėl daugelis moterų šioje parodoje ieškodavo mūsų”.

Irena Serapinienė sako, kad per tuos metus “Pelenė” labai pasikeitė, dabar daugiau dėmesio skiriama veido ir kūno grožiui. “Tačiau rankinės yra neatskiriama moters įvaizdžio dalis”, – įsitikinusi dizainerė.

“Ilgą laiką nedalyvavome parodoje, klientai susiranda mus patys, – sakė z.one concept produktų linijos vadovas Mindaugas Masaitis. – Šiais metais į Lietuvą atvežėme išskirtinį prekės ženklą “Depot”. Jis skirtas tik vyrams ir yra nauja tendencija ne tik Lietuvoje, bet ir pasaulyje”.

Akimirkos iš parodos
Akimirkos iš parodos “Pelenė”
DELFI / Domantas Pipas

Mindaugas Masaitis sako, kad tarp Lietuvos vyrų dar gajus požiūris, jog jiems daug kosmetikos nereikia. “Tačiau tendencijos keičiasi ir tai džiugina. Kas pamėgina, prie senų įpročių nebegrįžta, rūpinimasis savimi tampa ritualu, be to, kai yra priemonių, ir rūpintis daug lengviau”, – įsitikinęs Mindaugas Masaitis.

“Selective.lt” stende dvi parodos dienas vyks tarptautinės klasės kirpimo meistro “Selective Professional” akademijos meno direktoriaus Rusijoje Aleksejaus Barinovo kirpimų ir dažymo seminaras bei šukuosenų šou. “Šį meistrą galima išvysti parodose Vokietijoje, Graikijoje, Italijoje, Vietname, Taivane, Rusijoje. Mūsų meistrai gerai žino jo vardą, taigi, sulauksime didžiulio žiūrovų skaičiaus”, – įsitikinusi bendrovės “Selective Baltic” vadovė Vaiva Adomaitienė.

Akimirkos iš parodos
Akimirkos iš parodos “Pelenė”
DELFI / Domantas Pipas

Tarp Lietuvos kosmetikos gamintojų parodoje šiais metais ypatingai išsiskiria ODA stendas. Elektrėnuose įsikūrusi bendrovė, kurios komandoje – biochemikai, biologai, chemikai, medikai ir kosmetologai. Jie kuria “Oda” kosmetiką ir profesionalams, ir kasdienei odos priežiūrai namuose. “Prieš dvejus metus pakeitėme prekės ženklą, atsinaujinome, 2016 metai buvo mūsų proveržio metai, džiugu, kad parodoje žmonės mūsų ieško, laukia”, – sėkme džiaugėsi ODA pardavimų vadovė Agnė Kalnutė.

Jau septyniolika metų pavasario be “Pelenės” parodos neįsivaizduoja bendrovės “Erdesa” atstovė Irma Vrublevska. “Paroda nepaprastai išaugo, ji tampa profesionalų paroda, kurioje pristatomi nauji ženklai, keičiamasi informacija, pristatomos grožio naujienos. Laibai aiški parodos struktūra, kuri ir dalyviams, ir lankytojams patinka. Mes parodoje pristatome patį pirmąjį produktą, su kuriuo ir atėjome į “Pelenę” – dekoratyvinę kosmetiką “Egipto žemę”, taip pat naują prekės ženklą “Kryolan”, kuris gamina produktus podiumui, teatrui, televizijai. Tačiau moterys ne tik ten nori gražiai atrodyti, jos ir namie nori būti gražios kaip Holivudo aktorės, taigi, suteikiame joms tokią galimybę”, – sakė Irma Vrublevska.

Akimirkos iš parodos
Akimirkos iš parodos “Pelenė”
DELFI / Domantas Pipas

Pasidomėti naujausiomis grožio priemonėmis, sužinoti madingiausias sezono tendencijas, išmėginti, pasiklausti, pasitarti ar pačioms “Davines” stende iš natūralių medžiagų ir šiek tiek meilės pasigaminti šampūną, – štai ko būriais šiandien, o ir visą savaitgalį į “Litexpo” kongresų ir parodų centrą trauks būriai merginų bei moterų. “Pelenės” trauka ypatinga ir tęsiasi jau 24 metus.

Mano išsaugoti straipsniai