„Pelenė 2026“: grožio manifestas ir naujas kūrybinis ritmas

Didžiausia Baltijos šalyse grožio industrijos paroda „Pelenė“, šiemet mininti 33-ių metų sukaktį, žengia į naują kūrybinį etapą. Pirmą kartą vizualinis parodos identitetas gimė ne išorinių partnerių, bet pačios LITEXPO komandos viduje. Šis sprendimas sustiprina pagrindinę 2026 m. temą „Grožis tavo ritmu” ir pabrėžia bendruomeniškumo idėją, kuri „Pelenės” istorijoje visada buvo itin ryški.

Anksčiau parodos fotosesijomis rūpindavosi kūrybinės agentūros, tačiau šiemet visa vizualinė kryptis – nuo idėjos iki paskutinio kadro – sukurta LITEXPO viduje. Tai tapo ne tik kūrybiniu eksperimentu, bet ir simboline žinute: grožis yra ne tik estetika, bet ir žmonės, kurie ją kuria kasdien, iš vidaus.

Viena fotosesija – dvi „Pelenės” pusės

Šių metų fotosesija paremta jausena, o ne scenografija. Kūrybinė komanda pasirinko dvi emocines linijas, kurios atspindi skirtingus grožio išgyvenimo būdus:

Švelnumo ritmas – artumas, ramybė, natūralus moteriškas pulsas. Tai vizualinė istorija apie ryšį. Apie moteris, kurios viena kitai yra atrama. Apie natūralų, neskubantį grožį, kuris gimsta ne siekiant įspūdžio, o asmeninio santykio, tiek su savimi, tiek su kitais. Ši fotosesijos dalis kurta jaukioje aplinkoje, kur dominavo šilti tonai, natūralios pozos ir moteriškas ryšys.

Nakties ritmas – drąsa, energija ir kūrybinis spontaniškumas. Čia grožis tampa judesiu ir intuicija. Vėlyvas paros metas, natūrali šviesa ir atvira erdvė virš miestą pažįstančių parodų rūmų sukūrė metaforą: „Pelenė” yra vieta, kur kasdien gimsta naujos idėjos ir kur grožis tampa kūrybos scena. Atvira ir ekspresyvi „Pelenės” pusė, kviečianti išgirsti save kitaip.

Svarbiausias šių metų vizualinės kampanijos pokytis – modeliais tapo trys LITEXPO komandos narės: Gintarė Milašiūtė, Gabija Šilaikytė ir Greta Tarimaitė. Jos ne tik pozuoja, bet ir realiai kuria parodas, todėl vizualinis identitetas šiemet alsuoja tikrumu, žmogišku ryšiu ir emocijomis, kurių neįmanoma suvaidinti.

„Pelenė 2026″: trys salės – trys skirtingi grožio ritmai

Šiemet paroda pristato atnaujintą struktūrą su trimis aiškiai išgrynintomis erdvėmis:

3 salė – Grožio Inovacijų Erdvė – profesionalams, technologijoms, estetinei medicinai, sveikatai ir inovacijoms.

4 salė – Grožio Režisūra – stiliui, kūrybai, aksesuarams, kvepalams ir sceninei saviraiškai.

5 salė – Grožio Kūrybos Studija – meistrų praktikai, makiažui, plaukams, manikiūrui bei gyvoms demonstracijoms.

Kiekviena salė – tai savitas patyrimas, leidžiantis lankytojams atrasti savo grožio ritmą, o prekės ženklams – susitikti su auditorija tikroje, gyvoje bendruomenėje.

INTERVIU: fotosesijos dalyvių patirtys

Gintarė: „Tai buvo mano pirmoji tokio pobūdžio fotosesija – ir ji tapo ypatinga”

Gintarė pristato 3-iąją salę – Grožio Inovacijų Erdvę, kurioje susitinka grožio technologijos, mokslas ir profesionalai.

„Tai buvo mano pirmoji tokio pobūdžio fotosesija, ir turiu pripažinti – labai smagi! Viskas buvo kruopščiai apgalvota: makiažas, apranga, stilistika, komandos palaikymas. Jaučiausi užtikrintai ir saugiai. Esu dėkinga už šią patirtį, o rezultatas kalba pats už save… tikrai vau!” – sako Gintarė, prisimindama kūrybos dieną.

Apie 3 salę ji priduria: „Norėčiau, kad lankytojai ją matytų kaip erdvę, kur formuojama grožio ateitis – tai inovacijų, mokslo ir profesionalumo scena.”

Gabija: „Kai šalia artimi žmonės, emocijos tampa tikros”

Gabija prisidėjo ne tik prie fotosesijos kaip modelis – ji buvo ir viena kūrybinės komandos dedamųjų: „Neseniai su komanda turėjome ypatingą patirtį – fotosesiją, skirtą „Pelenės” vizualizacijai. Ieškojome fotografo, galinčio perteikti natūralų grožį, judesį ir individualų ritmą. Atmosfera fotosesijoje buvo labai jauki – daug juoko, daug tikrų emocijų. Kadangi esame artimos, tas ryšys labai aiškiai matomas ir nuotraukose”, – pasakoja ji.

Apie pozavimą kartu su kolegėmis Gabija sako: „Pozuoti su Gintare ir Greta buvo lengva ir smagu. Kai šalia artimi žmonės, emocijos tampa tikros, o pozos atsiranda savaime. Būtent todėl kadrai tokie gyvi ir nuoširdūs.” Parodoje ji taip pat pristato 4-ąją salę – Grožio Režisūrą, skirtą kūrybai, stiliui ir sceninei saviraiškai.

Greta: „Grožis slypi ne tik prieš objektyvą, bet ir už jo”

Greta pristato 5-ąją salę – Grožio Kūrybos Studiją – vietą, kur gimsta įvaizdžiai, vyksta demonstracijos ir meistrai dalijasi savo patirtimi.

„Man ši fotosesija buvo ne apie išorinį grožį, sukneles ar makiažą. Tai buvo apie palaikymą ir moterišką draugystę. Jutau begalinį Pelenės komandos palaikymą – Rugilės ir Lauros padrąsinimus, komplimentus, nuolatinį įkvėpimą. Iš Gintarės ir Gabijos jutau šilumą, artumą ir bendrystę. Tai labai aiškiai matosi mūsų bendrose nuotraukose”, – dalijasi Greta.

Jos žodžiais: „Grožio paslaptis slypi ne tik kadruose, bet ir už jų – tarpusavio palaikyme, emocijose, šilumoje.”

Atsinaujinusi „Pelenė” žengia į etapą, kuriame grožis suvokiamas kaip autentiškumo, bendruomeniškumo ir individualaus ritmo manifestacija. Tai atsispindi ir šių metų fotosesijoje – ji tapo ne tik vizualiniu projektu, bet ir bendrystės, pasitikėjimo bei kūrybinės drąsos įrodymu. Parodos projekto vadovė Laura Mažuknaitė apibendrina: „Man grožis prasideda ten, kur žmogus atranda savo ritmą – ne garsų, ne primestą, o tylų vidinį pulsą. Ir kai tas ritmas tampa matomas, jis tampa gražus. Būtent tokią „Pelenę”, norime pristatyti ir lankytojams bei dalyviams.”

Balandžio 10–12 dienomis Vilniuje „LITEXPO” tarptautinė grožio industrijos paroda „Pelenė” jau 33-ąjį kartą atveria duris grožio srities profesionalams ir entuziastams.