NET 53% NUOLAIDA ŽURNALO MANO NAMAI PRENUMERATAI
Garsios dizainerės sūnus - Lietuvos maištininkų idealas. Kaip jam sekasi suderinti verslą ir "skeitą"? (PAMATYK)

Garsios dizainerės sūnus – Lietuvos maištininkų idealas. Kaip jam sekasi suderinti verslą ir “skeitą”? (PAMATYK)

Vilnietis riedlentininkas Gabrielis Žvirblis (25 m.) sukūrė ir išpopuliarino prekinį ženklą „GRLA“. Už tai vieni jam meldžiasi it kokiam mesijui ir paiso kiekvieno jo ištarto žodžio. Kiti – nekenčia ir galbūt net adatomis bado vudu lėlytę su jo atvaizdu.


TAI PAT SKAITYK: Specialus reportažas iš Malaizijos: azijietiškas stiliukas neturi ribų! (PAMATYK)


NE MAMOS PĖDOMIS
Aukštuomenės dama, garsi rankinių dizainerė Aušra Žvirblienė-Haglund – santūri, rafinuota moteris. Ji reguliariai lankosi prabanga spindinčiuose sostinės vakarėliuose, plačiai šypsodamasi pozuoja fotografams, visada pasipudravusi nosytę ir pasipuošusi kvepiančia marškinėlių apykakle.
Tuo pat metu tame pačiame mieste jos vyriausias sūnus Gabrielis laiką leidžia kardinaliai kitaip. Skersgatviai, patiltės, rūsys, konteineriai – štai vietos, kur jo reikėtų ieškoti. Dantyse cigaretė, rankoje riedlentė, o ant galvos – paties sukurta kepurėlė su snapeliu. Daiktas, kuriam, jeigu tik galėtų, vaikinas sukurtų švytinčią aureolę.

AUKŠTYBĖSE IR BEDUGNĖSE
Parašyti apie gatvių žvaigždę, rampomis su riedlente šokinėjantį Gabrielį sugalvojome ne patys, to prašė ištikimi jo gerbėjai. Jų nuomone, nėra Lietuvoje įtakingesnio asmens tarp jaunimo. Dar įdomiau – kai galiausiai pradėjome jo ieškoti, žmonės iš tų pačių gatvių ėmė jį baisiai keiksnoti. Supraskite, ne tik gerbėjų, bet ir priešų turi. Nieko stebėtino, liežuvį jam suvaldyti dažnai būna labai sunku. „Aš žinau, kad nesu pats prasčiausias čiuvas, kad turiu etitiudą! Aplink mane pilna jaunų žmonių, kuriems įdomi mano nuomonė, mano vertinimai. Kaip pavyzdį imkime feisbuką, kai ten patalpinu kokią nors dainą, jinai nelieka nepastebėta. Būtinai susilaukia krūvos „like“ paspaudimų ir komentarų. Tokiu būdu formuoju jų skonį. Noriu, kad aplinkui, šitoj paprastoj pilkoj šaly, būtų tik teisingi, gerai atrodantys“, – užtikrintu tonu gyvenimo filosofiją aiškina Gabrielis.

JIS YRA PAVYZDYS!
„Niekada nesutinku duoti interviu, nes noriu sulaukti žmonių respekto dėl savo darbo, o ne dėl kitų priežasčių. Kol kitų firmų vadovai vaikšto po fotosesijas ir filmavimus, aš sėdžiu prie kompiuterio. Todėl su savo komanda visada esu priekyje, galime būti pavyzdžiu kitiems. Tik liūdna, kad lietuviai naglai kopijuoja. Tai, ką mes padarome, kiti tik praėjus laikui pristato. Kas blogiausia – ne patobulinę, o pridarę klaidų ir nesąmonių“, – sako Gabrielis, prekės ženklo „GRLA“ įkūrėjas ir jį valdančios kompanijos „Projektas X“ vadovas.
„Žinau, kad šitą žurnalą skaito ne tik jaunimas, bet ir vyresni. Todėl noriu papasakoti savo istoriją, kad tėvai nustotų spausti vaikus ir pamokslauti dėl blogų pažymių ar drausmės. Esu puikus pavyzdys, kad ir gatvės chebra gali labai daug pasiekti. Važinėdami skeitais ir bastydamiesi senamiestyje daug kam atrodom nerimtai, bet tame yra daug prasmės. Aš tą įrodžiau.“

Sudomino Gabrieliaus požiūris į gyvenimą ir verslą? Kas per velnias tas „GRLA“? Kodėl šiandien visi gatvių stileivos to nori? Ar „GRLA“ ženklą jaunam kūrėjui pavyksta plėtoti sėkmingai? Įdomaus ir įkvepiančio pokalbio su Gabrieliumi ieškok liepos mėnesio „Panelėje“ artimiausiuose prekybos taškuose! Tikrai verta!

Mano išsaugoti straipsniai