NET 53% NUOLAIDA ŽURNALO MANO NAMAI PRENUMERATAI
3 garsūs Lietuvos „influenceriai“: atskleis įdomybių ir patars

3 garsūs Lietuvos „influenceriai“: atskleis įdomybių ir patars, kaip išgarsėti

Daugumai mūsų jau senokai nebe dantų valymas ar kavos virimas yra pirmasis ryto ritualas. Dažniausiai atsikėlę pirmiausia peržvelgiame, kas naujo socialinėje žiniasklaidoje, ypač instagrame. Šis milžinišką įtaką kasdienybei darantis socialinis tinklas įtraukia vis daugiau interneto vartotojų, kai kuriuos jų iškeldamas į aukštumas ir apdovanodamas dėmesiu ne tik virtualiame, bet ir realiame gyvenime. Kaip nusipelnyti tokios sėkmės? Pasirodo, labai paprastai – reikia tik būti savimi! Šitaip vieningai tvirtina trys šiemet tarp Lietuvos socialinės žiniasklaidos vartotojų staigiai ir ryškiai sušvytėjusios asmenybės – fotografas Naglis Bierancas, atlikėja Marija Grabštaitė ir vaizdo tinklaraštininkė Vikė Malašauskaitė.

NAGLIS BIERANCAS, 142 TŪKST. SEKĖJŲ „MANO GĖDOS JAUSMAS METAMS BĖGANT VIS LABIAU NYKSTA“

Nagli, tavo sekėjų nuo sausio žaibiškai pagausėjo ir gausėja iki šiol. Kaip tau tai pavyko?

Tiesiog stebėjau, kas mano sekėjus labiausiai domina, atsižvelgdamas į ,,Instagram Stories“ ir reaguodamas į komentarus bei atsiliepimus. Pradėjau dėti daugiau nuotraukų, padidinau ,,Instagram Stories“ kiekį per dieną. Sukūriau keletą rubrikų („Naglimanto virtuvėlė“, „24 valandos“ ir kt.). Šios pasklido po kitas interneto

platformas, ir taip ėmė plūsti sekėjai.

Tavo socialinės žiniasklaidos variklis – savito humoro jausmo „Instagram Stories“. Papasakok, kaip vyksta jų kūrimo procesas.

„Instagram Stories“ iš tiesų yra mano arkliukas, nors nemažai dėmesio skiriu ir publikuojamoms nuotraukoms. Dauguma vaizdo įrašų yra spontaniški ir gyvenimiški. Kadangi dirbu nerutininį darbą, kiekviena mano diena labai skirtinga. Kai kuriu kokius nors išgalvotus personažus, jau tenka pasitelkti išmonę ir planuoti scenarijus, tad ,,Instagram Stories“ kūrimas – labai dinamiškas.

Naglis Bierancas
Naglis Bierancas
Instagram

Ne paslaptis, kad instagramo pasaulis apgaulingas, juk virtualioje erdvėje norime atrodyti

patys geriausi. Koks yra Naglis socialinėje žiniasklaidoje ir koks – realybėje?

Be abejo, socialinėje žiniasklaidoje viešiname gražiausią iš visų naujų kadrų. O ,,Instagram Stories“ atsispindi mano kasdienis gyvenimas, todėl stengiuosi jį rodyti tokį, koks jis yra. Pasitaiko sėkmingų dienų, bet pasitaiko ir nesėkmingų. Vis dėlto stengiuosi į viską žiūrėti pozityviai, o žmonėms tai patinka! Ir mano gėdos jausmas metams bėgant vis labiau nyksta (juokiasi)…

Nors šiandien be jokios pompastikos galime tave vadinti Lietuvos socialinių tinklų įžymybe, daugeliui esi pažįstamas kaip fotografas. Ar neišgaravo meilė fotografijai atradus socialinės žiniasklaidos nišą?

Kadangi ši nauja veikla atima nemažai laiko, pradėjau dirbti su agentūra „Influenceriai.lt“, kuri atlieka tą sekėjui nežinomą ir nuobodžiausią darbą: sutartys, susitikimai su klientais, darbų planavimas ir taip toliau. Na, o man lieka tik užsiimti kūrybiniu procesu ir… fotografija! Fotografijų idėjas, kaip ir iki šiol, generuoju pats. Skiriasi tik tai,

kad dabar vis dažniau esu atpažįstamas kaip instagramo veikėjas.

Naglis Bierancas
Naglis Bierancas
Instagram

Milžiniškas instagramo sekėjų šuolis – tik ilgo kelio pradžia? Įdomu, kokios tavo ateities vizijos, susijusios su šia socialine platforma.

Dar sunku kalbėti apie tolesnius planus, nes viskas palyginti šviežia, iki galo neatrasta. Šiandien drąsiai galiu tvirtinti, kad traukinio nestabdysiu, svarbu, kad pačiam nedingtų įkvėpimas kurti. Puoselėju šiokių tokių planų, susijusių su veikla instagrame, bet kol jie nėra apčiuopiami, nenoriu garsiai kalbėti. Džiaugiuosi gyvenimu šia diena, linkiu visiems to paties!

MARIJA GRABŠTAITĖ, „AŠ IŠMOKAU PRIIMTI SAVE TOKIĄ, KOKIA ESU, IR TAI TAPO MANO IŠSKIRTINUMU“

48,7 000 SEKĖJŲ

Tavo instagramo paskyros sekėjų skaičiaus augimas šiandien – vienas ryškiausių. Kaip manai, kas lėmė tokius rezultatus?

Ko gero, svarbiausias veiksnys yra tai, kad savo sekėjus skatinau ir skatinu būti savimi. Nesu išimtis, kaip ir daugelis jaunų žmonių, paauglystėje patyriau įvairių išgyvenimų, sunkumų, tačiau šiandien galiu drąsiai apie tai kalbėti ir paraginti nebijoti, nesigūžti, išlaisvinti save. Savo sekėjams stengiuosi perduoti žinutę: ,,Išeitis visada

yra, nesvarbu, ką darytum ir kur būtum!“ ir man labai gera, kad galiu jiems padėti. Jaučiu didžiulį sekėjų palaikymą, jie nori, kad nesustočiau, toliau skleisčiau pozityvą ir gyvenime, ir socialinėje žiniasklaidoje. Tai mane labiausiai motyvuoja!

Marija Grabštaitė
Marija Grabštaitė
Instagram

Tavo nuomone, ar populiarumas socialiniuose tinkluose susijęs su žmogaus asmeninėmis savybėmis, asmenybe?

Be abejonės! Ji pirmiausia ir diktuoja mūsų vidinius poreikius. Tik ar visada jų paisome? Bijodami tapti asmenybėmis, išsiskirti savo unikalumu, neretai ir netobulumu, mes tiesiog tampame pilkos masės dalimi. Mano populiarumas pradėjo didėti suvokus šias, gal kam pasirodys, banalias tiesas. Tik tada, kai nustojau bijoti rodyti tikrąją

save, mane pastebėjo pasaulis. Gal kam nors atrodau netobula, pernelyg kvailiojanti, per dažnai keičianti stilių, gal mano figūra standartų neatitinka, vis dėlto aš išmokau priimti save tokią, kokia esu, ir tai tapo mano išskirtinumu.

Tavo instagramo paskyra – ryški, stilinga, traukianti akį. Regis, sąmoningai vengi tamsių spalvų, pilkumos. Kaip tau pavyksta paskyrą išlaikyti tokią nenuobodžią?

Dauguma paviešintų nuotraukų – atsitiktinės, atspindinčios mano kasdienybę. Gyvenu palyginti spalvingai – ir pagal savo charakterį, ir emocine, ir kūrybine prasmėmis. Visa tai ir atspindi nuotraukos. Niūrių atspalvių Lietuvoje ir taip netrūksta (šypsosi). Pirmiausia dalinuosi tuo, kas man pačiai kelia nuotaiką, o tai sukelia pozityvumo bangą ir tarp sekėjų.

Marija Grabštaitė
Marija Grabštaitė
Instagram

Esi nuostabaus balso dainininkė. Ar populiarumas instagrame prisideda prie atlikėjos karjeros?

Niekam ne paslaptis, kad socialiniai tinklai valdo kasdienybę. Kuo daugiau sekėjų tave mato, tuo didesnė tikimybė išgarsėti ne tik socialinėje erdvėje, bet ir realybėje. Jei kalbėtume apie karjerą muzikos pasaulyje, dalyvavimas socialinėje žiniasklaidoje – paprasčiausia ir greičiausia reklama klausytojams pritraukti. Instagramo platforma

suteikia galimybę sekti mano muzikinę veiklą, o aš galiu bendrauti su klausytojais ir stiprinti grįžtamąjį ryšį. Tai be galo svarbu siekiant suburti ir išlaikyti ištikimus klausytojus.

VIKĖ MALAŠAUSKAITĖ, 50,7 TŪKST. SEKĖJŲ „DAŽNAI ŽMONĖS, PASIRINKĘ SOCIALINIŲ TINKLŲ ,,ŽVAIGŽDUTĖS“ KELIĄ, PAMETA SAVE, NES SIEKIA ĮTIKTI SEKĖJAMS NESUVOKDAMI,

KAD ŠIRDELĖS IR SKAIČIUKAI YRA LAIKINAS DALYKAS“

Nuo šių metų pradžios tavo instagramo paskyros sekėjų sparčiai pagausėjo. To ir siekei?

Jei atvirai, kilimo instagrame pradžia buvo atsitiktinė, nesitikėjau, kad sulauksiu tokio interneto vartotojų susidomėjimo. Nuotraukas, jų dėjimą į socialinę platformą, redagavimą vadinčiau hobiu, o bendradarbiavimą su įmonėmis, prekių ženklais – darbu. Kaip žinoma, hobio ir darbo santykis neretai kinta. Iš tiesų įsitraukus į socialinės žiniasklaidos pasaulį apima prieštaringi jausmai – viena vertus, norisi siekti vis daugiau, gausinti sekėjų gretas, didinti žinomumą, kita vertus, kartais užplūsta mintys, kad instagramas nėra prasminga veikla.

Esi žinoma Lietuvos vaizdo tinklaraštininkė. Ar vloginimas padeda garsinti instagramo paskyrą?

,,YouTube“ kanalas buvo pirmoji platforma, kurioje interneto vartotojai atkreipė į mane dėmesį. Pamatę, kad sėkmingai administruoju šį kanalą, jie keliavo peržvelgti instagramo paskyros ir, jei ši jiems pasirodė patraukli, ėmė ją sekti. Galima teigti, kad vaizdo tinklaraštis paklojo pamatus sklaidai instagrame. Jei atvirai, šiuo metu vaizdo tinklaraščio nebekuriu, nes nebėra stimulo, paprastai tariant, išsisėmiau. Visą laiką, kurį skiriu socialinei žiniasklaidai, praleidžiu administruodama instagramo paskyrą.

Vikė Malašauskaitė
Vikė Malašauskaitė
Instagram

Kuo tavo instagramo paskyra ypatinga? Ką tavo sekėjai gali joje atrasti, iš jos sužinoti?

Ko gero, išskirtinumas yra tai, kad mano publikuojamos nuotraukos nėra idealiai išdirbtos – turiu omeny ir kompozciją, ir redagavimą, ir kokybę. Nemažai jų yra mobiliuoju telefonu užfiksuoti gražūs kasdienybės momentai. Kitų žmonių instagramo paskyrose dažniausiai regiu idealiai sutvarkytas nuotraukas. Sutinku, tai žavu, estetiška, vis dėlto

man atrodo, kad taip nekuriamas nuoširdus ir atviras ryšys su sekėju.

Tavo nuomone, administruoti instagramo paskyrą, siekti sekėjų – geras būdas jaunam žmogui save atskleisti?

Yra dvi pusės: blogoji ir geroji. Bloga yra tai, kad žmonės, pasirinkę socialinių tinklų ,,žvaigždutės“ kelią, dažnai pameta save, nes siekia įtikti sekėjams nesuvokdami, jog širdelės ir skaičiukai, arba tiesiog populiarumas, yra laikinas dalykas. Neretai tai būna į niekur vedanti veikla, nes prarandama daug laiko, o socialinės žiniasklaidos vartotojai tų pastangų neįvertina. Trokštamas tikslas nepasiekiamas, ir tai sukelia neigiamų emocijų.

Gera yra tai, kad socialiniai tinklai tikrai gali suteikti teigiamų dalykų. Internetinėje veikloje svarbu nepamiršti demonstruoti savo išskirtinumų, gebėjimų ir išlikti atviram, neveidmainiauti. Tik tada per paskyros socialinėje žiniasklaidoje administravimą galima tikėtis darbo vietos, pažinčių, naujų potyrių ir mėgautis unikaliu gyvenimo būdu. Vis dėlto būtina skirti socialinių tinklų pasaulį nuo realybės, neįsikniaubti į kompiuterį ar išmanųjį telefoną.

Vikė Malašauskaitė
Vikė Malašauskaitė
Instagram

Ką patartum jaunam žmogui, trokštančiam išgarsinti savo paskyrą socialiniuose tinkluose, – kaip jis turėtų sudominti sekėjus ir kaip juos išlaikyti, kad šie neišmigruotų į kitas socialinės žiniasklaidos paskyras?

Pirmiausia būtina nuspręsti, kuo nori būti – savimi ar kuriamu personažu, kuris skirtųsi nuo tavo realios asmenybės. Tada būtina skirti laiko paskyros administravimui, fotografavimui, nuotraukų redagavimui. Svarbu stengtis užmegzti kuo glaudesnį ryšį su sekėjais ir skleisti teigiamas emocijas. Galbūt skambės keistai, bet patarčiau nevengti viešinti buitinių akimirkų – jos daro paprastumo ir jaukumo įspūdį.

Mano išsaugoti straipsniai