NET 53% NUOLAIDA ŽURNALO MANO NAMAI PRENUMERATAI
Mados gerbėjams - dar didesni stilingų pirkinių medžioklės plotai

Mados gerbėjams – dar didesni stilingų pirkinių medžioklės plotai

Daugybė jaunų merginų ir vaikinų seka kiekvieną stiliaus ikonų žingsnį, tačiau aklai jų nekopijuoja, įneša ir dalelę unikalaus savo įvaizdžio. Būtent nepriklausomam ir drąsiam jaunimu skirtas prekinis ženklas nusprendė savo gerbėjus pasiūlyti dar didesnius stilingų pirkinių medžioklės plotus.

„Bershka“ – tai jaunimui skirtas prekinis ženklas, kuris kiekvieną sezoną pristato pačių madingiausių spalvų ir tendencijų derinius. Šio sezono kolekcijos šūkis – „The Call of the Urban Wolves“. Gamta, o ne miesto vaizdai pasirinkta ne šiaip sau, bet siekiant parodyti pririštą prie savo aplinkos, technologijų ir meno jaunimą kitoje aplinkoje bei išryškinti vyraujančias miesto tendencijas. Kampanijos įkvėpimu tapo „land art“ (žemės menas).

Visai neseniai nauja 600 kv. m šio prekių ženklo parduotuvė atvėrė duris ir prekybos centre „Ozas“. Apsipirkimas čia tapo švente ir stilingiems muzikos gerbėjams, ir tiems, kurie neabejingi mados bei grožio naujovėms. Atidarymo proga R&B ritmais svečius linksmino Sezzy su populiariausiais muzikos kūriniais. Merginos galėjo džiaugtis grožio pamokomis, jų laukė ne tik smagus nagų lakavimas, makiažo paslaptys bet ir nuotaikinga fotosesija su „Tomas&Lukas“.

Daugiau renginio nuotraukų – fotogalerijoje:

Mano išsaugoti straipsniai