Drabužių kūrėjos Gabrielės Gineikaitės įkurtas lietuviškų drabužių prekės ženklas „Top to Bottom“ kovo 8-ąją paminėjo 5 gimtadienį. Prekės ženklas išgarsėjo multifunkciniai drabužiais, kuriuos galima vilkėti ne mažiau kaip dviem būdais. Tai suteikia klientėms galimybę įsigijus vieną drabužį atrodyti vis skirtingai.
Kaip gimė multifunkcinės suknelės
Prekės ženklas savo pirmus žingsnius pradėjo socialinėse medijose, o per pastaruosius penkerius metus ištvėrė daug išbandymų, pakilimų ir nuosmukių. Besiplečiantis verslas reiškia ir daug įtemptesnį darbų grafiką. Nepaisant to, G. Gineikaitė gali džiaugtis ištikima ir artima komanda, vardine studija Vilniaus centre, vis didėjančiu žinomumu ir besiplečiančiu klienčių ratu.
Kūrėja juokauja, kad nuvykusi atostogų, visuomet pamato merginą apsirengusia jos multifunkciniu maudymosi kostiumėliu. Smagiausia, kad net su tuo pačiu produktu visos merginos atrodo skirtingai dėl daugybės spalvų variacijų ir susirišimo būdų. Tai nėra naujovė užsienio rinkoje, ypač JAV, kur ir gimė šis dizainas, bet Gabrielė eksperimentuodama su audiniais, raštais ir pateikimu.
Šiandien prekės žeklas gali pasigirti ir artimu bendradarbiavimu su užsienio bei Lietuvos įžymybėmis, „Miss Global Universe Lithuania 2019“ konkurso dalyvėmis. Dažnai tenka aprengti ir įvairių TV laidų vedėjas, bendradarbiauti su stilistais ir fotografais. Veiklos komandai tikrai netrūksta ir tai teikia didžiausią pasitenkinimą.
„Labai smagu, kad viską darau gerai, o tą pasako grįžtančios klientės. Jos kelia savo nuotraukas į socialinius tinklus, žengia su mano produkcija ant raudonojo kilimo ir man asmeniškai rašo, kad džiaugiasi pasirinkusios būtent mano kuriamą prekės ženklą“, – pasakoja G. Gineikaitė.
Iššūkių kupinos fotosesijos
G. Gineikaitė save apibūdina kaip perfekcionistę, nuolat ieškančia būdų, kaip įdomiau pateikti savo produktus. Kūrėja nuolat dairosi įdomesnių fotosesijų lokacijų, atvaizdavimo būdų, skirtingų fotografų ir požiūrių.
„Meninis procesas nesibaigia ties produkto sukūrimu – labai didelė jo sėkmės dalis yra pateikimas. Nuolat stengiuosi, kad produktas vizualiai būtų pateikiamas tobulai, taip kaip matau jį aš, kaip išjaučiau ir kaip kūriau. Nuo pat prekės ženklo įkūrimo pradžios fotosesijos vyko visame pasaulyje: Tailande, Jungtinėse Amerikos Valstijose, Jungtiniuose Arabų Emyratuose, Šri Lankoje, Prancūzijoje, Turkijoje, Jungtinėje Karalystėje, Londone. Tai atskleidžia produktą skirtingose kultūrose, aplinkose, klimate“, – pasakoja G. Gineikaitė.
Drabužių kūrėja prisimena, kad sunkiausias iššūkis – praėjusią vasarą vykusi ir 8 dienas trukusi kolekcijos fotosesija Italijoje. Kūrėja susikrovė net 40 kg sveriantį lagaminą, kuriame buvo suknelės, aksesuarai ir makiažas.„Lėktuvui nusileidus pamačiau, kad orų prognozės žada darganotą ir vėsų orą, kas Italijoje tuo metu buvo labai neįprasta. Įsivaizduokite – stovite su lengva vasarine suknele, o lauke vos 13 laipsnių šilumos ir kiaurai pučiantis vėjas. Nesusidūrusiam su šiuo darbu gali atrodyti, kad tokia kelionė – vienas malonumas. Galiu jus patikinti – yra dvi šio medalio pusės“, – kalba G. Gineikaitė.
Kūrėja tikina, kad modelio darbas tikrai nėra lengvas. Reikia visą dieną stovėti prieš objektyvą, siekiant geriausiai atkleisti ne tik savo pačios tinkamiausius kampus, bet svarbiausia – aprangos detales. Tai tikrai reikalauja nemažai jėgų. Žinoma, dažniausiai fotosesijų metu modeliui plaukus sutvarko stilistė, makiažą padaro meistrė, o apšvietimą sutvarko fotografė. Šį kartą G. Gineikaitė viską turėjo daryti pati. Mergina dirbo žvarbiame ir vėjuotame ore, suknelės plaikstėsi, o akys ašarojo nuo vėjo gūsių.
„Laisvą tarp fotografavimų laiką skirdavau persirenginėjimui, o tai vykdavo romantiškiausiose vietose – restorano tualetuose, nuošaliame praėjime… Per dieną pėstute nukeliaudavau 20 kilometrų. Taip, ši kelionė buvo vienas sunkiausių man kliuvusių išbandymų, bet aš mėgavausi kiekviena jos minute! Norėjau, kad fotosesija būtų pribloškianti ir man pavyko tai įgyvendinti“, – sako G. Gineikaitė.
Skiria dėmesio gamtos išsaugojimui
G. Gineikaitei ir jos suburtai komandai itin svarbu, kad kuriamas prekės ženklas nebūtų tik dar vienas eilinis verslas. Sukurti verslą šiais laikais yra itin lengva, išlaikyti jį pelningu – sunku. Jei viskas pavyksta ir gali kažką atiduoti visuomenei, Gabrielė motyvuoja komandą jungtis prie įvairių labdaringų iniciatyvų. Todėl Vilniuje įsikūrusioje studijoje galima paaukoti beglobiams gyvūnams.
„Išsiunčiame tikrai jau siuntinių po visą pasaulį, todėl į pakuotės vidų dedame įvairius lankstinukus, kurių daugumą gaminame ant ekologiškos spaudos. Skatiname klientus atnešti mums nebenešiojamus darbužius ar tekstilę, kurios perdirbimu mes pasirūpiname, o už parodytą gerumą pritaikome nuolaidą pirkiniui. Šiuo metu intensyviai ieškome ekologiškų pakavimo dėžučių, kurios būtų lengviau yrančios ir gamtai nedarytų žalos. Visi mūsų biure naudojami puodukai – daugkartinio naudojimo, nerasite plastikinių šiaudelių, vienkartinių lėkštučių… Žinau, kad tai nėra lengva, bet skatinu tai daryti visus“, – pasakoja G. Gineikaitė.
Labdara – nesvetima
Prieš porą metų kartu su komanda G. Gineikaitė dalyvavo akcijoje „Padovanok suknelę“. Jos tikslas buvo tvarkingas, bet nebenaudojamas sukneles paaukoti moterims, kurioms to labiausiai reikia. Kolektyvas paaukojo ir savo suknelių, savanoriavo pačiame renginyje ir džiaugėsi, kad galėjo prisidėti prie šios iniciatyvos.
„Rūpinamės ir abiturientėmis, kurios neturi lėšų pasipuošti šimtadieniui ar išleistuvėms. Vykdėme akciją, kurios metu apjungėme daugybę Lietuvos mokyklų, apklausėme, kurioms merginoms labiausiai galime padėti. Džiaugiuosi, kad papuošėme šioms svarbioms šventėms tas, kurios to tikrai nusipelnė“, – šypsosi Gabrielė.
Ateities planai
Paklausta kokie projektai ar planai numatyti ateityje, G. Gineikaitė sako, kad versle svarbiausia judėti į priekį. Planų, vizijų, projektų yra daugybė. Kūrėjai itin svarbu, kad klientės jaustųsi patogiai, pasitikėtų savimi ir būtų laimingos.
„Praėjusiais metais pradėjome „plus size“ drabužių projektą. Visos moterys yra gražios, noriu kad tokiomis ir jaustųsi. Taip pat man svarbu, kad mano prekinis ženklas liktu tvarios mados prekės ženklu, nenustotų rūpintis kitais, išlaikytų savo jau uždirbtą vardą. Tikiuosi, kad šie penkeri metai buvo tik gražus startas, o dabar – tik į priekį“, – juokiasi G. Gineikaitė.