Lietuvos garsenybių ir stilistų pamėgta, prekės ženklo „Mild Power“ įkūrėja bei viena perspektyviausių šalies drabužių dizainerių Milda Grikšaitė-Jankuvienė savo naujausią pret-a-porter kolekciją „Heavyweight champion of love“ pristatė Rygos mados savaitėje.
Užburiančių Rygos panoraminių vaizdų fone, viename aukščiausių pastatų Baltijos šalyse „Zunda Towers“ surengtame šou, žiūrovai išvydo tarp seksualumo ir konceptualumo laviruojančią bei madą kasdien kviečiančią švęsti daugiau nei dvidešimties drabužių modelių kolekciją, kurioje vyrauja pastelinių atspalvių daugiasluoksniai raukiniai, dekoruoti grakščiai persipynusiomis detalėmis, spalvingais raštais bei tūrinėmis proporcijomis.
„Kolekcija „Heavy Weight Champion of Love“ – įkvėpta bokso, kuris yra kūrybinės krypties tęsinys, užsimezgęs dar studijuojant mados dizaino bakalauro kurse ir vėliau tapęs „Mild Power“ prekės ženklo DNR. Kaip visuomet, kurdama rėmiausi tvarumo principais: naudojau pamėgtą tiulio atraižų upcycling techniką, mezgimą, kuris yra bene tvariausias mados pramonės metodas, nes leidžia sunaudoti žaliavas beveik be likučių bei pakartotinai panaudotą džinsą. Na, o kolekcijos filosofija aiški: „mus visus vienija meilė, tad būk jos čempione ir nuoširdžiai ja dalinkis“, – pasakoja savo kūryboje trapumą, naivumą bei stiprybės simboliką meistriškai derinanti drabužių dizainerė M. Grikšaitė-Jankuvienė.
Nors Lietuvoje prekės ženklas „Mild Power“ turi išties gausų gerbėjų būrį, kūrėja jaudinosi kaip gi žiūrovai ją sutiks Rygoje, tačiau, akivaizdu, nerimauti nederėjo: „Mano kūrybą renkasi ryškūs, humoro jausmą turintys, drąsūs žmonės, kurie vertina rankų darbą ir, svarbiausia, šventėse nėra pasiruošę tupėti kamputyje, o nori patirti visą šventės džiaugsmą. Džiaugiuosi, jog būtent tokia publika susirinko ir kolekcijos pristatymo metu Rygoje. Iš tiesų, esu labai laiminga ir pakilėta – buvo be galo malonu sulaukti tiek palaikymo bei komplimentų. Su kūrybinį darbą dirbančiais kolegomis dažnai pajuokaujame, kad Lietuvoje žmonių, o ypač draugų palaikymas yra stropiai dozuojamas. Tarsi bijoma, kad palaikymo žodelis ar uždėta širdelė socialiniuose tinkluose gali būti lemiama ir, neduokdie, gali dar labiau pasisekt. Tiesa, esu prie to pripratusi bei labai nesureikšminu, tačiau, reikia pripažinti, skirtumas jaučiasi – iš Rygos parsivežiau vien geriausias emocijas, už kurias dėkoju organizatoriams bei žiūrovams.
Taip pat esu labai dėkinga savo visuomet palaikančiai šeimai, nes pasirengimas pristatymui atėmė tikrai daug mano laiko iš jų – kuomet būnu pasinėrusi į kažkokią veiklą, atiduodu save maksimaliai. Na, ir, žinoma, labai džiaugiuosi mūsų draugyste bei bendradarbiavimu su „open24.lt“, kurie jau ne pirmą mano kolekciją puošia „Crocs“ batais. Šį kartą modeliai žygiavo „Mega Crush“ modelio klumpėmis ir sandalais“, – įspūdžiais bei padėkomis dalijasi viename svarbiausių sezono mados renginių Rytų Europoje, Rygos mados savaitėje kūrybą pristačiusi dizainerė Milda Grikšaitė-Jankuvienė.