PRISIJUNK prie grupės SODAS DARŽAS KIEMAS
gatvės mada
@salome.mory / Instagram nuotr.

Šie TOP 3 mados namai – stilingiausių merginų favoritai

Kiekvieną ketvirtį mados prekių paieškos platforma „Lyst“ pristato populiariausių mados namų sarašą „The Lyst Index“, kuriame skelbiami daugiausiai pirkėjų dėmesio sulaukę ženklai. Šį kartą geidžiamiausiųjų gretose atsirado „it“ merginų pamėgti mados namai, kurių rudens kolekcijos veidu tapo garsioji Kylie Jenner.

TOP 20 vardų

Mados prekių paieškos platforma „Lyst“ leidžia ieškoti, lyginti ir įsigyti prekes iš tūkstančių skirtingų pardavėjų. Kasmet ši platforma pritraukia apie 160 mln. pirkėjų ir turi galimybę įvertinti didžiausią duomenų kiekį mados sektoriuje. Keturis kartus per metus įmonė sudaro geidžiamiausių mados ženklų reitingą „The Lyst Index“, kuriame skelbiama 20 didžiausio populiarumo sulaukusių mados ženklų.

Šis sąrašas sudaromas atsižvelgiant į vartotojų elgseną tiek „Lyst“ platformoje, tiek už jos ribų, vertinamos prekių paieškos, peržiūros ir pardavimai, taip pat analizuojami socialinių tinklų paminėjimai ir aktyvumo rodikliai visame pasaulyje.

3 favoritai

„The Lyst Index“ geidžiamiausių mados ženklų sąraše antrąjį 2025 m. ketvirtį pirmauja mados namai „Miu Miu“. Dar gegužę vilkėdama naujos „Miu Miu“ rudens kolekcijos drabužius pasirodė besilaukianti dainininkė Rihanna, o vasarą šios kolekcijos veidu tapo Kylie Jenner. Pastaruoju metu Miuccios Prados vadovaujami mados namai tarsi subūrė stilingiausias ir populiariausias šių dienų „it“ merginas. Nuo K. Jenner, Gracie Abrams, Lindsay Lohan, Dua Lipa iki Sydney Sweeney.

View this post on Instagram

A post shared by Miu Miu (@miumiu)

Antroje dvidešimtuko vietoje – mados namai „Loewe“. Lyginant su praėjusiu ketvirčiu, šis ženklas krito viena pozicija žemyn. Mažėjantį susidomėjimą galėjo lemti dizainerių pasikeitimas – buvęs mados namų kūrybos vadovas Jonathanas Andersonas perėjo dirbti į „Dior“, o naujaisiais „Loewe“ dizaineriais tapo Jackas McColloughas ir Lazaro Hernandezas.

Trečioji „The Lyst Index“ geidžiamiausių mados namų vieta jau antrą kartą šįmet atiteko prancūzų pažibai „Saint Laurent“. Praėjusį ketvirtį svarbią vietą sąraše užėmė ne tik patys mados namai, bet ir jų kurta rankinė, pripažinta populiariausia. Tai buvo nedidelės kosmetinės formos modelis „Gaby Vanity“. 

rankinė
Rankinė, „Gaby Vanity“, SAINT LAURENT, Ysl.com

Sąrašo naujokai ir ryškiausias augimas

 „The Lyst Index“ reitinge atsirado naujas vardas – po metų pertraukos į populiariausių gretas sugrįžo britų mados namai „Burberry“. 17-ą vietą užimančių mados namų paklausą šį sezoną lėmė siekis sugrįžti prie neįpareigojančio britiško stiliaus ir sėkminga muzikos festivalių mados įkvėpta reklamos kampanija. Kitas naujokas – patogiuosius sandalus gaminantis prekės ženklas „Birkenstock“, užėmęs 19-ą poziciją. Susidomėjimas juo išaugo dėl sugrįžusios patogių vasaros sandalų paklausos.

Mados namų „Chloé“ paklausa „Lyst“ platformoje 2025 m. antrąjį ketvirtį išaugo 33 proc. – bohemiška šio ženklo kūryba ir toliau žavi madistes visame pasaulyje. Prekių ženklas „COS“, nors smuktelėjo viena pozicija žemyn ir dabar užima septintą vietą, išliko vieninteliu gatvės mados ženklu pagrindiniame dešimtuke. Jis pelnė dėmesį po itin palankiai įvertinto balandžio mėnesį surengto mados šou.

Nors nepateko į TOP 20, mados namai „Pucci“ taip pat nusipelnė būti paminėti. Tai vienas sparčiausiai kylančių mados ženklų už dvidešimtuko ribos, jo paieškų skaičius per ketvirtį šoktelėjo net 96 proc. Itališko pajūrio glamūrą atspindintys mados ženklai sparčiai populiarėja visame pasaulyje, ši tendencija lėmė ir mikrotendencijos „Pucci Girl Summer“ susiformavimą, kuriai pasidavė ir garsenybės: Hailey Bieber, Addison Rae ir Dua Lipa. Tikrais hitais tapo raštais „Marmo“ ir „Orchidee“ margintos „Pucci“ suknelės, palaidinės bei maudymosi kostiumėliai.

Mano išsaugoti straipsniai