Kopenhagos mados savaitėje pristatyta „Anne Sofie Madsen“ kolekcija tapo išskirtinio dėmesio sulaukusiu renginiu. Žiūrovus pakerėjo ne tik nostalgiški modeliai, sugrąžinę į paauglystės dienas, bet ir stilinga rankinė, tapusi žaisminga ir labiausiai apkalbėta mados savaitės detale.
Eksperimentinė mada ir meistrystė
Mados namai „Anne Sofie Madsen“ garsėja skulptūriškais siluetais ir netikėtomis detalėmis. Kiekviena kolekcija tarsi tyrinėja transformaciją, iš naujo pažvelgiant į kasdienius drabužius ir pritaikant jiems eksperimentinį siuvimą.

Prieš įkurdama savo mados namus, Anne Sofie Madsen mokėsi pas garsųjį prancūzų dizainerį Johną Galliano Paryžiuje ir dirbo mados namuose „Alexander McQueen“ Londone. Šios patirtys ne tik leido dizainerei tobulėti kaip meistrei, bet ir paveikė jos požiūrį į kūrybą – A. S. Madsen itin pamėgo audinių manipuliacijas bei šiuolaikinių medžiagų paieškas.
Šiuo metu kolekcijas Anne Sofie Madsen kuria kartu su Caroline Clante, pirmasis jų bendras darbas – 2026 m. pavasario ir vasaros kolekcija, pristatyta Kopenhagos mados savaitėje.


Transformacijos laikas
Naujoje kolekcijoje iš arčiau pažvelgiama į keistą tarpinį ankstyvosios paauglystės etapą. Pasak kūrybinės komandos, tai laikas, kai pradedami daryti pasirinkimai, formuojantys, kuo asmuo taps, net ir iki galo šiam to nesuvokiant. Tad paauglystė čia suprantama kaip tapsmo metafora – pereinamasis laikas, kai tapatybė formuojasi ir persiformuoja. Etapas, kupinas nuolatinės kaitos.


Kolekcijos drabužiai yra sentimentalūs, primenantys mūsų paauglystės laikus, bet jie interpretuoti iš naujo, pritaikant naujus siluetus ar kitokį dėvėjimo pobūdį. Pavyzdžiui, baikerių stiliaus striukės paverstos suknelėmis ir mini ilgio sijonais, o plazdančios Y2K suknelės asimetriška apačia papildomai puoštos krištolo grandinėlių kūno diržais, suteikiančiais ekstravagancijos. Spalvotos pėdkelnės mūvimos ant blizgių šortų, šias paverčiant viršutiniu rūbu.
Į paauglystės prisiminimus nuneša ne tik nostalgiška mada, bet ir šou scenografijoje pritaikyti dizainerių daiktai: senos knygos, vinilinės plokštelės bei vaikystės nuotraukos.


Žavioji žiurkė
Bendradarbiaujant su menininku Esben Weile Kjær, sukurta nedidelė, tačiau žvilgsnius traukianti rankinė „Glam Rat Clutch“. Tai blizgi žiurkės formos delninė, papildanti tiek vakarėlių, tiek kasdienius derinius. Jos idėja užima keistą kultūrinę erdvę – smerkiamą, bet ištvermingą, nepageidaujamą, tačiau visada esančią. „Anne Sofie Madsen“ pavasario kolekcijoje žiurkė tampa žavia.
Skulptūriška delninė talpina tik būtiniausius daiktus – raktus, lūpų dažus ar korteles cigaretes, tačiau be galo stilingai atrodo besiilsinti ant stalo šalia puodelio kavos. Šia rankine išryškinama tai, kas dažnai atmetama: išgyvenimas, keistumas ir marginalumas. Meno objektu tapęs aksesuaras sujungia atskirtį ir grožį.




















