Pastaraisiais metais tvarumas ir ekologiškas gyvenimo būdas tapo ne tik populiaria tendencija, bet ir pasauliniu judėjimu, skatinančiu atsakingą požiūrį į aplinką, vartojimą ir gamtos išteklius. Vis daugiau žmonių renkasi tvarius sprendimus – nuo drabužių ir maisto iki transporto ir atliekų tvarkymo. Tai, kas pradžioje atrodė kaip nišinė mada, šiandien tampa nauja visuomenės norma, skatinančia pokyčius asmeniniame gyvenime, versle ir pasaulinėje ekonomikoje. Štai kodėl tvarus gyvenimo būdas tampa tokia galinga jėga ir kaip jis pakeičia mūsų kasdienybę.
tvarumas
Nuo A iki Z
Švarios, skulptūriškos linijos, subtilios formos ir lengvumas: 90-ųjų estetika alsuojantis minimalistinis įvaizdis iš pirmo žvilgsnio atrodo santūrus ir paprastas, tačiau tučtuojau prikausto dėmesį.
„Tvarumas – tai mąstymo būdas“, – įsitikinusi tvarios mados dizainerė Olesia Les. Daugiau nei dešimtmetį į šią temą besigilinanti moteris bene geriausiai žinoma dėl pasirinktos kūrybinės krypties – nebenešiojamų drabužių perdarymo (angl. upcycling).
Lietuva gali pritrūkti ne tik mokytojų ir sveikatos priežiūros specialistų – gydytojų, slaugytojų, bet ir tvarumo specialistų.
Žurnalistė, LNK televizijos laidų vedėja Ugnė Siparė nesiliauja stebinti savo energija. Net ir tapusi mama garsi moteris randa laiko prasmingiems darbams.
2024 metų rugpjūčio mėnesį Kopenhaga vėl tapo tarptautinės mados epicentru, kai vyko Kopenhagos Mados Savaitė (Copenhagen Fashion Week).
Po ketverių metų petraukos prekės ženklo „MK Drama Queen“ kūrėjos Monika Jogėlienė ir Kotryna Armonaitė-Urmanavičienė, mados gerbėjams priminė apie savo kūrybą su trenksmu.
Išsaugoti0Užaugus naujai kartai, kuri rinkai diktuoja savo gyvenimo filosofiją ir žaidimo taisykles, ne tik paklausa, bet ir pasiūla tvariai madai...
Spartus mados ciklas, nuolat besikeičiantys stiliai ir tendencijos skatina mus pirkti vis daugiau drabužių, tačiau šis vartojimo įprotis turi didelę kainą mūsų planetai
Augantis žmonių sąmoningumas ir vis akivaizdesnė klimato kaita daro įtaką ir madai. Šylantis oras trina ribas tarp sezonų, o greitai besikeičiančių mados tendencijų ir nusidėvinčių daiktų persisotinę pirkėjai ima reikalauti kokybės ir ilgaamžiškumo. Šie faktoriai lemia pokyčius atsakingų prekės ženklų kolekcijose, o karščiausia 2024-ųjų tendencija tampa tvarumas....
Daugiau jokio turinio