Tvarumas tapo esminiu terminu daugelyje gyvenimo sričių, o mados industrija – ne išimtis. Atsakinga mada, arba tvarus požiūris į drabužių gamybą, pirkimą ir naudojimą, siekia sumažinti neigiamą poveikį aplinkai, žmonėms ir visuomenei.
tvarumas
atsitiktinis
Šiandien „Lindex“ skelbia 2023 m. tvarumo ataskaitą, kurioje pranešama apie nepastovius metus, kai siautė pasauliniai konfliktai ir klimato krizė. Nepaisydama šių iššūkių, mados įmonė padarė didelę pažangą vykdydama savo tvarumo pažadą – ateities kartoms užtikrinti geresnį pasaulį. ...
Apsipirkti ,,second hand“ parduotuvėse – tai ne tik apie stiliaus tendencijas. Tai apie sąmoningą požiūrį į save, aplinką ir pasaulį.
Per mados šou „Future Gen“ pristatytas unikalus projektas, kuriame susijungė pramonė, tvarumas ir ateities dizainerių kūrybiškumas. „DP Acetate“ – acetatinius siūlus gaminanti įmonė – bendradarbiaudama su Vilniaus dizaino kolegija ir Kauno kolegijos Menų akademija pakvietė studentus sukurti įvaizdžius iš acetatinių audinių.
Tvarumas – viena svarbiausių šių dienų tendencijų, kurią vis aktyviau palaiko ne tik vartotojai, bet ir kosmetikos gamintojai. Atsižvelgdamos į aplinkosaugos problemas, įmonės vis dažniau renkasi ekologiškus sprendimus, tvarias pakuotes bei daugkartinio naudojimo produktus.
Vasara – tai ne tik atostogų ir saulės sezonas, bet ir puiki proga permąstyti savo garderobą bei tapti sąmoningesniu vartotoju. Šiltuoju metų laiku, kai dažniau perkame lengvesnius, greitai besidėvinčius drabužius, labai svarbu atkreipti dėmesį į tai, iš ko jie pagaminti, kaip dažnai juos dėvime ir kokį poveikį tai daro aplinkai.
Augantis žmonių sąmoningumas ir vis akivaizdesnė klimato kaita daro įtaką ir madai. Šylantis oras trina ribas tarp sezonų, o greitai besikeičiančių mados tendencijų ir nusidėvinčių daiktų persisotinę pirkėjai ima reikalauti kokybės ir ilgaamžiškumo. Šie faktoriai lemia pokyčius atsakingų prekės ženklų kolekcijose, o karščiausia 2024-ųjų tendencija tampa tvarumas....
Šiandien daugelis mūsų susiduria su pasirinkimu – greita mada ar tvarus apsipirkimas. Greitosios mados industrija siūlo greitai ir pigiai atnaujinti garderobą, tačiau tai dažnai daro didelę žalą aplinkai bei išnaudoja darbo jėgą besivystančiose šalyse. Vis daugiau žmonių pradeda suprasti, kad jų pasirinkimai drabužių parduotuvėse turi didesnį poveikį pasauliui, nei gali atrodyti iš pirmo žvilgsnio. Taigi, kaip suderinti savo asmeninį stilių su tvarumo vertybėmis? Štai keletas patarimų, kurie padės rasti balansą.
Užaugus naujai kartai, kuri rinkai diktuoja savo gyvenimo filosofiją ir žaidimo taisykles, ne tik paklausa, bet ir pasiūla tvariai madai...
2025-ieji žymi dar didesnį posūkį į grožį iš vidaus – tiesiogine prasme. Odos būklė siejama su mityba, emocine sveikata, gyvenimo būdu.
„Because There is no planet B” - primena novatoriškas tvarios mados prekės ženklas „EcoAlf“.
Tvari mada tampa ne tik tendencija, bet ir būtinybe, siekiant mažinti neigiamą poveikį aplinkai. Vartotojai vis dažniau ieško prekės ženklų, kurie atsakingai gamina savo produktus, rūpinasi darbuotojų gerove ir naudoja ekologiškas medžiagas