2024 metų rugpjūčio mėnesį Kopenhaga vėl tapo tarptautinės mados epicentru, kai vyko Kopenhagos Mados Savaitė (Copenhagen Fashion Week).
tvarumas
atsitiktinis
Mados pasaulis keičiasi – vis daugiau dizainerių ir prekių ženklų atsigręžia į gamtą, siekdami kurti tvariai ir atsakingai. Ekologiškos medžiagos tampa ne tik sąmoningo pasirinkimo, bet ir naujos prabangos simboliu.
2025-ieji žymi dar didesnį posūkį į grožį iš vidaus – tiesiogine prasme. Odos būklė siejama su mityba, emocine sveikata, gyvenimo būdu.
„Because There is no planet B” - primena novatoriškas tvarios mados prekės ženklas „EcoAlf“.
Apsipirkti ,,second hand“ parduotuvėse – tai ne tik apie stiliaus tendencijas. Tai apie sąmoningą požiūrį į save, aplinką ir pasaulį.
„Coldplay“, pernai pradėjusi pasaulinį turą ėmėsi netradicinių sprendimų siekdama sumažinti neigiamą poveikį aplinkai.
„H&M“ pristato mini „Studio“ kolekcijos kapsulę, kurią sudaro vasaros sezonui skirti aprangos akcentai, pagaminti naudojant tvariai gaminamą medvilnę.
Švarios, skulptūriškos linijos, subtilios formos ir lengvumas: 90-ųjų estetika alsuojantis minimalistinis įvaizdis iš pirmo žvilgsnio atrodo santūrus ir paprastas, tačiau tučtuojau prikausto dėmesį.
Tvari mada tampa ne tik tendencija, bet ir būtinybe, siekiant mažinti neigiamą poveikį aplinkai. Vartotojai vis dažniau ieško prekės ženklų, kurie atsakingai gamina savo produktus, rūpinasi darbuotojų gerove ir naudoja ekologiškas medžiagas
Vasara – tai metas, kai norisi lengvumo ne tik ore, bet ir drabužiuose. Tačiau šiais laikais stilius vis dažniau eina koja kojon su sąmoningumu.
Mada ir stilius keičiasi kiekvieną sezoną, tačiau tvarus požiūris į apsipirkimą tampa ilgalaike tendencija. Norint ne tik atrodyti stilingai, bet ir prisidėti prie aplinkos apsaugos, verta pasidomėti, kaip apsipirkti atsakingai.















