„Because There is no planet B” - primena novatoriškas tvarios mados prekės ženklas „EcoAlf“.
tvarumas
Nuo A iki Z
Šiandien „Lindex“ skelbia 2023 m. tvarumo ataskaitą, kurioje pranešama apie nepastovius metus, kai siautė pasauliniai konfliktai ir klimato krizė. Nepaisydama šių iššūkių, mados įmonė padarė didelę pažangą vykdydama savo tvarumo pažadą – ateities kartoms užtikrinti geresnį pasaulį. ...
Šiandien vis daugiau žmonių stengiasi sąmoningai rinktis aprangą, kuri atitiktų ne tik stiliaus, bet ir tvarumo principus.
Pilateso mokytoja ir sveikos gyvensenos entuziastė Gretė Brokienė ir toliau moteris skatina gyventi judesio ritmu, kas mėnesį jas sukviesdama vis į kitą netikėtą vietą pasimankštinti.
Britų grupė „Coldplay“, pernai pradėjusi pasaulinį turą „Music of the Spheres“, ėmėsi netradicinių sprendimų siekdama sumažinti neigiamą poveikį aplinkai. Prie šio tikslo skatinami prisidėti ir žiūrovai ne tik šokant ant „kinetinių grindų“ ar minant dviračius ir taip gaminant elektros energiją koncertuose, bet ir naudojantis specialiai šiam turui sukurta išmaniąja programėle „Coldplay #MusicOfTheSpheresWorldTour“....
Šiandien, kai tvarumo idėjos tampa vis populiaresnės, mados pasaulis taip pat siekia mažinti vartojimą ir prisidėti prie ekologinės pusiausvyros.
„H&M“ pristato mini „Studio“ kolekcijos kapsulę, kurią sudaro vasaros sezonui skirti aprangos akcentai, pagaminti naudojant tvariai gaminamą medvilnę.
Tvarumas tapo esminiu terminu daugelyje gyvenimo sričių, o mados industrija – ne išimtis. Atsakinga mada, arba tvarus požiūris į drabužių gamybą, pirkimą ir naudojimą, siekia sumažinti neigiamą poveikį aplinkai, žmonėms ir visuomenei.
Rudens sezonas yra puikus metas atnaujinti savo garderobą. Tačiau šiais laikais vis daugiau žmonių renkasi ekologiškus drabužius, siekdami ne tik atrodyti stilingai, bet ir prisidėti prie aplinkos apsaugos.
Šiandien daugelis mūsų susiduria su pasirinkimu – greita mada ar tvarus apsipirkimas. Greitosios mados industrija siūlo greitai ir pigiai atnaujinti garderobą, tačiau tai dažnai daro didelę žalą aplinkai bei išnaudoja darbo jėgą besivystančiose šalyse. Vis daugiau žmonių pradeda suprasti, kad jų pasirinkimai drabužių parduotuvėse turi didesnį poveikį pasauliui, nei gali atrodyti iš pirmo žvilgsnio. Taigi, kaip suderinti savo asmeninį stilių su tvarumo vertybėmis? Štai keletas patarimų, kurie padės rasti balansą.
„Ecoalf“ – tai tvarios mados prekės ženklas, įkurtas 2009 metais, skirtas tiems, kurie vertina kokybę, komfortą ir atsakingą gamybą.
Pastaraisiais metais tvarumas ir ekologiškas gyvenimo būdas tapo ne tik populiaria tendencija, bet ir pasauliniu judėjimu, skatinančiu atsakingą požiūrį į aplinką, vartojimą ir gamtos išteklius. Vis daugiau žmonių renkasi tvarius sprendimus – nuo drabužių ir maisto iki transporto ir atliekų tvarkymo. Tai, kas pradžioje atrodė kaip nišinė mada, šiandien tampa nauja visuomenės norma, skatinančia pokyčius asmeniniame gyvenime, versle ir pasaulinėje ekonomikoje. Štai kodėl tvarus gyvenimo būdas tampa tokia galinga jėga ir kaip jis pakeičia mūsų kasdienybę.