NET 53% NUOLAIDA ŽURNALO MANO NAMAI PRENUMERATAI
Grožio aukos: tyrimas atskleidžia

Grožio aukos: tyrimas atskleidžia, kiek laiko merginos prašvaisto išvaizdai gerinti

Mokslininkai atliko tyrimą, kuris atskleidė, kiek laiko moterys skiria norėdamos atrodyti pritrenkiančiai prieš išeidamos „į trasą“. Paaiškėjo, kad išėjimą pašėlti su draugėmis merginos vidutiniškai planuoja 3 dienas, o makiažui ir šukuosenai skiria daugiau nei 1 val., per kurią panaudoja iki 14 skirtingų grožio produktų.

Tyrimo rezultatai parodė, kad 20–30 m. amžiaus merginos daugiau pinigų ir laiko skiria pasiruošimui, nei paties suplanuotojo vakaro pramogoms. Statistinė mergina prieš vakarėlį gražinasi ir išpuoselėja save nuo galvos iki kojų, kaip rašoma dailymail.co.uk

Vien nagams naudojami trys skirtingi grožio produktai: lako pagrindas, nagų lakas ir viršutinis apsauginis sluoksnis.

Plaukai duše palepinami kauke ir serumu, o šukuosenai suformuoti reikalingas lakas, plaukų putos bei apimtį didinanti priemonė.

Veidui dažniausiai naudojamos kosmetikos priemonės – lūpų dažai, skaistalai, blakstienų tušas ir makiažo pagrindas, taip pat kosmetinis pieštukas bei maskuojamasis pieštukas, kurie ant veido tepami Kim Kardashian pavyzdžiu, siekiant sudaryti liesesnio veido įspūdį.

Į būtiniausių grožio priemonių sąrašą taip pat pateko dirbtinio įdegio priemonės, gruntas, paakių kremas ir nagų lakas.

20 populiariausių produktų, kuriuos moterys naudoja prieš eidamos pašėlti su draugėmis:

1. Šampūnas
2. Dezodorantas
3. Dušo gelis
4. Blakstienų tušas
5. Kondicionierius
6. Kvepalai
7. Gruntas
8. Akių šešėliai
9. Odos drėkiklis
10. Nagų lakas
11. Lūpų dažai
12. Kūno kremas
13. Skaistalai
14. Akių pieštukas
15. Plaukų lakas
16. Maskuojamasis pieštukas
17. Prausiklis
18. Lūpų blizgis
19. Veido šveitiklis
20. Kūno šveitiklis

Paaiškėjo, kad jei ruošiamasi kartu su draugėmis, užtrunkama dvigubai ilgiau, todėl beveik du trečdaliai merginų didžiajam vakarui mieliau ruošiasi vienos.

Apklausos metu taip pat paaiškėjo, kad planuodamos išėjimą su draugėmis, daugiau nei ketvirtadalis merginų specialiai šiai progai įsigyja naujų grožio produktų.

Pirkinių sąraše figūruoja naujos netikro įdegio priemonės, lūpų dažai, blakstienų tušas ir lūpų blizgis, tai pat akių šešėliai bei kvepalai. Vidutiniškai naujiems pirkiniams išleidžiami 82 svarai (apytikriai 360 Lt.).

Pusė apklaustų moterų prisipažino, kad yra prisipirkusios per daug naujos kosmetikos prieš vakarėlį, ir joms net yra tekę slėpti ją nuo partnerių. O štai draugėms apie naujus pirkinius jos linkusios pasigirti – paskambina telefonu, parašo žinutę arba naujuosius pirkinius išvardija socialiniuose tinkluose.

Galiausiai išėjusios su draugėmis, jos vidutiniškai tris kartus eina į moterų tualetą atnaujinti makiažo, kaskart užtrukdamos beveik 6 min.

Apklausos metu taip pat paaiškėjo, kad moterims makiažas yra labai svarbus visomis progomis – 38 proc. moterų neišeina iš namų be lūpdažio ar lūpų blizgio, kvepalų ir kompaktinės pudros.

Apklausą atlikusi Siobhan McDermott iš britų internetinės grožio svetainės Feelunique.com, sako: „Paaiškėjo įdomus faktas, kad jaunos merginos besiruošdamos išėjimui su draugėmis daugiau pinigų išleidžia grožio produktams, nei suplanuotojo vakaro pramogoms.“

„Visiems žinoma, kad nemažai merginų yra apsėstos idėjos, jog privalo nuolat atrodyti gražios, o šis tyrimas parodo, kokį lygį merginos pasiekia besiruošdamos išėjimui su draugėmis.“

Ji pridūrė: „Apklausa parodė, kad į išėjimą su draugėmis dauguma moterų žiūri labai atsakingai, 37 proc. apklaustųjų prisipažino, kad makiažą tokiam išėjimui jos susiplanuoja prieš dvi dienas iki vakarėlio.“


Mano išsaugoti straipsniai