„Instagram“ vartotojai neseniai pasiekė lūžio tašką – jiems atsibodo ši programa, nes atsidarius ją jiems nepateikiamas tas turinys, pagal kurį ir buvo sukurta socialinės žiniasklaidos platforma – tai draugų ir šeimos narių nuotraukos.
Po to, kai birželio mėnesį buvo pakeistas programėlės algoritmas ir vėl buvo užakcentuotas vaizdo įrašų turinys, anksčiau šį mėnesį visuomenė nusprendė garsiai ir aiškiai išsakyti savo skundus, pasidalindama virusine nuotrauka su grotažyme @illumitati, skelbiančia: „Padarykite „Instagram“ ir vėl „Instagram“ (baikite bandyti padaryti iš jo „TikTok“. Aš tiesiog noriu pamatyti mielas savo draugų nuotraukas.)“
Šią nuotrauką netgi paskelbė kelios įžymybės, įskaitant Kim Kardashian ir Kylie Jenner, kurios prie savo „Instagram Stories“ peticijos pridėjo „būkite malonūs“. Tačiau, ekspertų teigimu, platformos problema yra ne tik algoritmo pokyčiai, bet ir radikalus įsitraukimo sumažėjimas (patinka, komentarai, peržiūros ir kt.).
Dėl to kyla klausimas: ar šis Kardashianų šeimos skaitmeninis protestas yra nuoširdžios pastangos formuoti socialinės žiniasklaidos programos, kurią jie padėjo sukurti, ateitį, ar tik ciniškas triukas, siekiant išsaugoti daugybę jų verslų, kurių išlikimas priklauso nuo platformos egzistavimo?
Taigi, nors Kim ir Kylie skundžiasi kartu su mumis, vienas iš socialinės medijos ekspertų Jordan Garry paaiškina: „Jos nuoširdžiai mus tiesiog erzina. Algoritmų pokyčiai nekenkia jų pinigams“. Jis teigia, kad vienas iš būdų, kaip Kardashian šeima gali būti pažeidžiama dėl šių algoritmo pokyčių, yra daugybė jų gyvenimo būdo prekių ženklų, kurie priklauso nuo pardavimo platformos. Jis spėja, kad iki 75% jų turimo verslo valdo „Instagram“. „Kardashian šeima nebesulaukia tokio didelio įsitraukimo, tiesiogiai priklausančio nuo srauto, o tai jiems yra didžiulis nuosmukis“, – sako Lukas. Dienos pabaigoje įsitraukimo rodikliai gali turėti įtakos pardavimui.
Tad atrodo, kad Kardashian šeima iš tikrųjų neturi dėl ko jaudintis. Begley’ Tribe Dynamics sukūrė metriką EMV, kuri naudojama influencerių rinkodaroje, siekiant kiekybiškai įvertinti socialinės žiniasklaidos turinio vertę. Ir pagal šią metriką yra teigiama, kad „Kardashian-Jenner imperija iš esmės stovi ant labai tvirto pagrindo“. Remiantis „Tribe Dynamics“ duomenimis, pirmąjį 2022 m. pusmetį Kylie Cosmetics išlaikė 48,8 mln. apyvartos – tai gerokai viršijo 10 geriausių grožio prekių ženklų. Tuo tarpu Kim Kardashian prekinis ženklas Skims pirmąjį metų pusmetį uždarė su 10,2 mln. dolerių apyvarta, o tai reiškia 56% augimą per metus.
Tad Kardashian šeimos atstovai tikrai lieka valdovai internetiniame grožio pasaulyje.