Mados namai „Balenciaga“ – skandalo sūkuryje.
Daugelis pasipiktino prekės ženklo 2023-ųjų pavasario-vasaros kolekcijai skirta reklamine kampanijoje, kurioje vaizduojami vaikai, pozuojantys greta sekso žaislų, kokteilinių, šampano taurių, tinklinių kojinių bei kitų suaugusiems skirtų daiktų.
Pristatydami šią reklaminę kampaniją, „Balenciaga“ mados namų atstovai teigė, kad naujoji šventinių dovanų kampanija orginaliai perteikia „Žaislų istorijas“. Ir vis dėlto ši reklaminė kampanija daugeliui nepasirodė originali – priešingai, veikiau atgrasi ir pažeidžianti vaikų teises. Daugelis piktinosi žvelgdami į reklaminės kampanijos nuotraukas, kuriose maži vaikai pozuoja rankose laikydami pliušinius krepšius-meškiukus, kurie apvilkti apranga, panašia į sadomazochistinius ir vergų vaidmenų drabužius.
Ši reklaminė kampanija internete net pradėta skambiai vadinti „vaikų pornografija“.
Po kilusio skandalo nuo prekės ženklo nusisuko garsiausios pasaulio žvaigždės. Modelis Bella Hadid pašalino savo „Instagram“ įrašą, kuriame buvo reklamuojamas šis prekės ženklas. Socialinių medijų žvaigždė Kim Kardashian, atstovavusi „Balenciaga“ prekės ženklą, po paskelbtos reklaminės kampanijos pareiškė, kad kol kas sieks atsiriboti nuo šio prekės ženklo.
Tuo tarpu vienu iš „Balenciagos“ 2023-ųjų pavasario – vasaros kolekcijos reklamos veidų tapusi aktorė Nicole Kidman taip pat sulaukė aštrių kritikos strėlių, tačiau kol kas N. Kidman viešai apie reklaminę kampaniją neprabilo.