Šokių muzika “išsireikalavo” įspūdingą sceną ant jūros kranto. Festivalis “Karklė Live Music Beach” atostogų širdžiai ir “darbo” kojoms ištroškusią publiką suburs iki šiol dar neregėtoje diskotekoje po žvaigždėtu vasaros dangumi.
Rugpjūčio 15-18 d. vyksiančio festivalio metu pozityvia house, tropical base, reggae ir kitų stilių muzika dosniai vaišins rekordinės didžėjų pajėgos – prie grotuvų jų stos net 24. Muzikinių selekcijų skonio amplitudė bus ne mažiau spalvinga nei svečių geografija. Pirmąkart Karklėje iškilsianti „Beach Stage“ taps susitikimo platforma Didžiosios Britanijos, Rusijos, Italijos, Švedijos, Ukrainos, Baltarusijos atstovams. Savo stiprumu jiems neturėtų nusileisti ir lietuviškoji didžėjų grandis.
Kelerius pastaruosius metus didžėjai dar tilpo “Jäger” palapinėje, tačiau, anot organizatorių, pokyčiai buvo neišvengiami. “Gausybę stilistinių variacijų aprėpiančios šokių muzikos įtaka šiandien, ją atstovaujančių kūrėjų bei propaguotojų talentas – akivaizdūs dalykai. Šie žmonės ir jų kūrybą vertinanti publika tikrai nusipelnė turėti naują erdvę festivalio rėmuose”, – kalbėjo “Karklė Live Music Beach” komandos nariai.
“Beach Stage” koordinavimas šiemet buvo patikėtas po Albert the Hook pseudonimu scenoje besislapstančiam Albertui Žviniui, kuris visoje Lietuvoje žinomas kaip geriausių pajūrio reivų kūrėjas. Prieš kelerius metus sėkmingai “užkūręs” renginių ciklą “Broken Vision” urbanistinės muzikos epidemiją jis skleidžia sėkmingai ir atkakliai.
“Viena vertus, “Beach Stage“ yra savotiškas eksperimentas, nes iki šiol didžiausias dėmesys festivalio metu buvo skiriamas kitokio pobūdžio muzikai, iš kitos pusės – neabejoju, kad rengėjai nesuklydo – faktas, jog tokios scenos reikėjo”, – kalbėjo A.Žvinys.
“Junglist.lt” šeimai priklausantis didžėjus ir organizatorius neslėpė, kad ant jūros kranto suburti tiek svečių buvo nemenkas iššūkis, tačiau galutiniu rezultatu “Karklė Live Music Beach” komanda gali didžiuotis: “Pavyko pasikviesti visus tuos, kurie neabejotinai sukurs laisvą, pozityvią ir šiltą atmosferą. Tropinius garsus skleisianti “Beach Stage” turėtų puikiai atspindėti vasarišką nuotaiką, o tuo pačiu ši scena alsuos modernia kultūra, suteiks galimybę pajusti Europos didmiesčių energiją”. Anot A.Žvinio, Karklėje susitiks ne tik puikiai prie grotuvų besidarbuojantys, bet ir itin perspektyvūs didžėjai, kurie po poros metų greičiausiai jau bus sunkiai „įkandami“.
“Kurk meilę! Rask muziką! Būk laisvas! “ – šiemet festivalis Karklėje pasidabino nauju šūkiu. Vieną iš kertinių jo žodžių – “laisvė” – “Beach Stage” reprezentuos ne tik demokratiška, bet kuriame pasaulio kampelyje be jokių papildomų paaiškinimų suprantama šokių muzika, bet ir scenos vizualinė pusė.
Unikalios pajūrio gamtos grožis šioje erdvėje susilies su inovatyviais sprendimais. “Beach Stage” apipavidalinimu rūpinasi profesionali dizainerių, konstruktorių bei apšvietėjų komanda, nusiteikusi “laisvės“ temą interpretuoti netikėtai ir kūrybiškai.
Euforijos pliūpsniais nuo šios scenos Karklės publiką sveikins Didžiosios Britanijos atstovai Danglo, stipriai išsiveržęs į bass sceną, Just Kiddin, pelnę pagarbą virtuoziškai remiksuodami Usher, Parachute Youth, bei Theophilus London hitus, urbanistinės muzikos gerbėjams gerai žinomas Solo Banton, geriausiu Rusijos reggae atlikėju tituluotas Steppa Style, Lostlojic iš Kijevo, Milangeles duetas iš Italijos, švedai Panik Disco, Crystal Sound System merginų pajėgos iš Latvijos, Estiją savo bootleg‘ais ir remiksais reprezentuos Käärkäsi, pasirodys talentingas Baltarusijos didžėjus ir prodiuseris Eli Crust.
Lietuvos didžėjų rikiuotėje – “G&G Sindikato“ narys Mamania, Viktoras Diawara, reggae muzikos meistras E-Root, Boyfriend, laimėjęs pirmajį alternatyvios “Eurovizijos“ konkursą, kurį organizavo „Fact Mag“, ir kartu su Ophex, taipogi pasirodysiančiu Karklėje, pradėjęs vakarėlių seriją “Club Tropicana”, taip pat vilniečiai Weedska, Moodbase, Gonzaless, Illestpeace, Marius Bedim. Klaipėdiečių indėlis į magiškas “Beach Stage“ naktis – su pačiu Albert the Hook ir bičiuliais Mörötki, RedRum, Tea Time Dub bei Mindaugu Triokšt.