Nekantriai laukiamose 2024 m. vasaros olimpinėse žaidynėse Paryžiuje tikimasi pamatyti ne tik įspūdingą sporto reginį, bet ir klestinčią mados pramonę. Mados pasaulis šiose olimpinėse žaidynėse vaidins didesnį vaidmenį nei bet kada anksčiau. Paryžius, menantis garsią aukštosios mados ir avangardinio dizaino istoriją, taps olimpinių žaidynių scena, kurioje mada taps vienu svarbiausių renginio akcentu.
Olimpinės žaidynės – ne vien apie sportą
Neatsiejama Paryžiaus kultūros dalis – mados savaitės. Tokie mados renginiai ir bendradarbiavimas su žymiausiais prekių ženklais leis įžvelgti, kokią įtaką sportas daro mados industrijai. Mados pramonei olimpinės žaidynės tampa vieta demonstruoti naujoves, skatinti tvarumą ir pasinaudoti augančiomis rinkos galimybėmis.
Kiekvienose olimpinėse žaidynėse unikaliai susipina naujoviška sportinė apranga, nacionalinis pasididžiavimas ir pasaulinės stiliaus tendencijos. Dizaineriai kuria universalius drabužius, kuriuose sportinis funkcionalumas derinamas su kasdieniu stiliumi. Ši tendencija patraukli plačiam vartotojų ratui, ieškančiam patogumo ir mados, todėl geriausių mados namų sukurtos aprangos dažnai nustato naujas tendencijas.
Paryžiaus mada – olimpinių žaidynių ceremonijose
Žaidynių atidarymo ir uždarymo ceremonijų metu bus pristatomi 3000 unikalių įvaizdžių, kurtų ,,Louis Vuitton“ ir ,,Dior“ bei tuzino kitų Prancūzijos ir Europos dizainerių. Olimpinių žaidynių stilistė ir kostiumų režisierė Daphné Bürki subūrė dizainerių komandą ir dvejus metus kartu su kostiumų dizaineriu Olivier Bériot rengė abiejų ceremonijų dalyvius.
„Kiekvienas siluetas pasakoja istoriją. Norėjome, kad ceremonijos daug ką apjungtų, todėl jose išvysite ir naujų, ir vintažinių, ir perdirbtų kūrinių. Kuriame didžiausią XXI a. šou“, – teigė Daphné Bürk, rašoma portale „Vogue“.
2024 m. Paryžiaus olimpinių žaidynių atidarymo ceremonija liepos 26 d. vyks ne stadione, o Senos upe. Jos pakrantėse laukiama apie 320 000 lankytojų, o pasaulinę transliaciją stebės daugiau kaip 2 mlrd. žmonių.
Bendradarbiavimas su mados prekių ženklais
Mados prekių ženklai olimpinėse žaidynėse užima svarbią rinkodaros vietą, demonstruoja išskirtines kolekcijas. Olimpinių žaidynių sportininkų ir aprangos prekių ženklų partnerystė užtikrina neprilygstamą prekių ženklų matomumą ir prestižą.
Pavyzdžiui, po 2016 m. Rio de Žaneiro olimpinių žaidynių ,,Nike“ pajamos per ketvirtį išaugo 6 %, tai lėmė strateginiai rinkodaros planai ir sportininkų bendradarbiavimas su prekės ženklais. Panašiai ,,Adidas“ pardavimai išaugo 14 %, juos taip pat paskatino ir olimpinių žaidynių tematika kurtos rūbų kolekcijos.
Kaip garsiausi prekės ženklai puoš nacionalines komandas 2024 m. olimpinėse žaidynėse, galime pamatyti iš socialinėse medijose jau šmėžuojančių pristatomųjų vaizdo įrašų ar nuotraukų.
Vienas garsiausių Didžios Britanijos prekės ženklų ,,Ben Sherman“ savo tautiečius puošia rafinuota, bet tuo pačiu ir žaisminga sportine apranga. Didžiosios Britanijos komandos atidarymo ceremonijos aprangoje – gėlių motyvai, daugybė detalių ir spalvingi raštai.
Prancūzijos komandos apranga alsuoja elegancija. Išdirbti, kiek giežti rūbų siluetai, dėmesys į detales, mėlynos, baltos ir raudonos spalvų žaismas sukuria rafinuotą įvaizdį Prancūzijos sportininkams. Atidarymo ceremonijos aprangą kuriantis prekės ženklas ,,Berluti“ savo ,,Instagram“ paskyroje dalinosi: ,,Mūsų prekės ženklas didžiuojasi galėdamas atkreipti dėmesį į Prancūzijos komandą, kol ši spindės elegancija.“
Nyderlandų breiko šokių komanda pasirodo su ,,The New Originals“ kurtomis aprangomis, įkūnijančiomis naujovių, bet tuo pačiu ir autentiškumo dvasią.
,,Actively Black“ prekės ženklo kurtos aprangos simbolinėmis spalvomis puoš Nigerijos olimpinę komandą.
Sportininkai – žinomiausių prekių ženklų ambasadoriai
Didžiausia prabangos prekių grupė „LVMH“ užsitikrino aukščiausios partnerės ir rėmėjos statusą visų olimpinių žaidynių metu, todėl tokių prekių ženklų kaip „Dior“, „Louis Vuitton“, „Berluti“ nebus įmanoma nepastebėti.
Negana to, olimpinių žaidynių sportininkai yra paskirti aukščiausios klasės mados prekių ženklų ambasadoriais. Sportininkai ne tik varžysis aukščiausio lygio varžybose, bet ir demonstruos savo stilių, reklamuodami žymiausius prekės ženklus.