Praėjusios savaitės penktadienį prasidėjo Niujorko mados savaitė. Tai kasmetinis mados renginys, vykstantis kiekvienų metų vasario ir rugsėjo mėnesiais, kuomet tarptautinės mados kolekcijos demonstruojamos pirkėjams, spaudai ir plačiajai visuomenei.
Mieste, kuriame sukasi net 98 milijardų dolerių vertės mados pramonė ir kuriame yra įsikūrę daugiau nei 900 mados kompanijų būstinių, vykstantis mados šou į renginius sutraukia daugiau nei 200 tūkst. žmonių.
Niujorko gatvėmis žygiuojančios pramogų pasaulio atstovės, žurnalų redaktorės, mados tinklaraštininkės bei tiesiog mados išsiilgusios moterys bei merginos renginiams ruošiasi itin atsakingai. Peržvelgus prasidėjusių mados renginių viešnių stilių, galima pastebėti, jog moterys pasiskirsčiusios į dvi grupes: vienos trokšta būti pastebėtos, o kitos, priešingai, nori išlikti nuošalyje.
Pastarosios renkasi subtilių tonų drabužius ir nesipuošia ryškiais aksesuarais. Kita moterų dalis nevengia dėmesio ir mados fiestai renkasi kur kas išraiškingesnius aprangos derinius: ryškesnių spalvų stiliaus elementus, originalių raštų bei faktūrų audinius bei, žinoma, įvaizdžiui prašmatnumo suteikiančius aksesuarus.
Į pirmąsias kolekcijas Niujorke susirinko pasižvalgyti ir būrys įžymybių. Jų gretose buvo galima pamatyti tokius žymius veidus kaip mados žurnalo „Vogue“ redaktorę Anną Wintour, aktores Sienną Miller, Katie Holmes ar manekenę Karlie Kloss.
Užmesk akį į Niujorko mados savaitės svečių stilių: