H&M
H&M

„H&M“ BENDRADARBIAUS SU TVARIOS MADOS NOVATORE STELLA McCARTNEY

Informacijaapie kartu kuriamą kolekciją pasirodo praėjus beveik 20-iai metų nuo 2005 m. lapkričio mėnesio, žymėjusio pirmąjį Stellos McCartney ir „H&M“ bendradarbiavimą. Tai pirmoji „H&M“ dizainerio koncepto kolekcija, kuomet su mados namais bendra kolekcija kuriama antra kartą.

Atsakingai pagamintos medžiagos

2026 m. pavasarį pasirodysiančios kolekcijos centre – sertifikuotos, atsakingai pagamintos medžiagos, tarp kurių bus galima rasti tiek perdirbtų audinių, tiek ir tradicinės tekstilės alternatyvų. Kolekcija taip pat atspindės S. McCartney puoselėjamo dizaino DNR bei kūrybos archyvo akcentus.

Ši nauja partnerystė žymi naują „H&M“ ir dizainerių bendradarbiavimo koncepcijos formatą, bendrą veiklą plečiant už kolekcijos kūrimo ribų, kuomet ypatingas dėmesys skiriamas diskusijoms bei debatams tvarios mados tematikos konteksto rėmuose.

Svarbi šio bendradarbiavimo dalis – naujos „Insights Board“ tarybos įkūrimas. Tai iniciatyva, kurios tikslas jungti tvarios mados bendruomenės atstovus bei kurti erdvę dialogui. „Insights Board“ taryba sieks rasti naujų būdų, kaip prekės ženklai ir mados pramonė gali kurti pokyčius, didinant sąmoningumą gyvūnų gerovės atžvilgiu bei skatinant gamybos inovacijas. Stellos McCartney ir „H&M“ bendrystės – kolekcijos kūrimo bei „Insights Board“ steigimo – kertine vizija tampa prasmingo dialogo puoselėjimas, išskirtinio dizaino kūrimas bei ilgalaikio poveikio siekis, advokataujantis skaidrumui bei diskusijų svarbai.

H&M
H&M

Praėjo 20 metų

„Nuostabu praėjus 20-iai metų nuo pirmosios bendros kolekcijos sukūrimo vėl bendrauti su „H&M“ komanda. Galimybė iš naujo interpretuoti savo dizaino archyvo objektus man atnešė daug energijos. Šį kartą – bendradarbiaujant jau antra kartą – norisi peržvelgti, kokią pažangą tvarios mados srityje esame padarę, kokią vietą pramonėje užima gyvūnams draugiškos praktikos ir sąmoningas dizainas bei atkreipti dėmesį į tai, kokių tikslų dar privalome siekti kartu. Tikrosios permainos įvyksta tik tada, kai stengiamės iš išorės ir iš vidaus. Visada tikėjau, kad norint paskatinti industrijos proveržį reikia veikti iš vidaus“, – pasakoja dizainerė Stella McCartney. 

„Stella – tikra tvarios mados novatorė. Nuo pat karjeros pradžios ji keitė madą. Tvarios mados praktikas jungdama su taisyklėms nepavaldžiais moteriškos aprangos kodais, tad šioje kolekcijoje skirsime duoklę jos kūrybos archyvui. Stellos moralinis kompasas bei įsipareigojimas tvarios mados procesų puoselėjimui įkvepia mus visus. Todėl jaučiame didelę garbę turėdami galimybę dirbti kartu prie tokio ambicingo projekto“, – teigia „H&M“ dizainerė Ann-Sofie Johansson.

„Stella McCartney H&M“ kolekcija pasirodys atrinktose „H&M“  parduotuvėse bei hm.com 2026 m. pavasarį.