Daugiau nei 37 tūkst. sekėjų socialiniuose tinkluose turinti stilistė, aktorė, nuomonės formuotoja Viktorija Šaulytė-Mockė save vadina vienu žodžiu – kūrybininkė. Šią profesiją sunku apibrėžti, nes, kaip teigia pati Viktorija, ji apima daug sričių ir vienas žmogus atstoja kone visą reklamos agentūrą.
„Turi žinoti kaip veikia visi procesai: nuo organizavimo, iki idėjos sugalvojimo ir jos išpildymo”, – sako žinoma moteris, atskleisdama ir sumas, kiek kartais tenka išleisti, kad socialiniuose tinkluose atsirastų akį traukiančios nuotraukos.
Atvers užkulisių duris
Šį šeštadienį „Lietuvos ryto” televizijos laidoje „Gyvenimas versle” stilistė ir nuomonės formuotoja Viktorija Šaulytė-Mockė atvers užkulisius į kūrybininko pasaulį. Šiandien daugiau nei 37 tūkst. sekėjų turinti moteris prisimena, kad jos pažintis su verslu prasidėjo prieš beveik dešimtmetį, kai kartu su kolega Joringiu Šatu suvienijo jėgas bendram „ŠaŠa” duetui.
„Kai dabar pagalvoju, atrodo, jog tuo metu žaidėme verslą. Susėdome kambaryje ir sakome: „padarom kažką”. Abudu domėjomės mada, patiko kūryba per drabužius ir nusprendėme būti stilistų duetas”, – istorija dalinasi laidos pašnekovė.
Šiandien Viktorijos veiklos apima daug sričių. Matyt ne veltui sakoma, kad nuomonės formuotojas yra tarsi reklaminė agentūra viename žmoguje, mat norint monetizuoti socialinius tinklus, tenka nuolat laviruoti tarp kūrybos ir strategijos, mokėti ne tik kurti patrauklų turinį, bet ir analizuoti auditorijos poreikius, valdyti užsakymus bei planuoti komunikaciją.
„Vienas žmogus turi valdyti daug procesų: ir organizacinių, ir idėjinių, ir jų išpildymo. Turi žinoti kaip veikia visi tie procesai. Kai pradėjau dirbti stiliste, natūraliai norėjosi parodyti savo įvaizdžius, kaip aš matau drabužius ir ką jaučiu. Taip pradėjau į socialinius tinklus kelti savo derinius, kažkam jie patiko, kažkas sureaguodavo, pakomentuodavo ir taip viskas įsisuko”, – pasakoja moteris.

Tikroji ji
Viktorija pabrėžia, kad kūryboje svarbu atsigręžti į tikrąjį save. Būtent šis grįžimas prie autentiškumo paskatino ją išdrįsti ir kitose srityse – žengti žingsnį į aktorystę, taip išpildant visuomet turėtą, bet neišsipildžiusią svajonę.
„Aktorystė visada ėjo šalia manęs, tik matydama kitus profesionalius aktorius, pagalvodavau, kodėl jiems pavyksta. Gal man kitame gyvenime pasiseks, gal kitame gyvenime galėsiu tą patį daryti, bet tada supratau, kad nesvarbu, tau 20, 30 ar 40 – aš galiu dabar eiti mokytis, kurti, būti scenoje. Ir tik aš tą galėjau sau pasakyti, bet tas suvokimas atėjo po savęs ištaškymo ir sugrįžimo prie autentiškosios savęs”, – atvirauja Viktorija.

Įkvėpimo neužtenka
Visgi, bet kurioje kūrybinėje veikloje, vien įkvėpimo neužtenka. Už gražaus rezultato slypi nemaži kaštai ir kruopštus pasiruošimas. Kiekvienas projektas prasideda nuo vizijos, tačiau jos įgyvendinimas reikalauja finansinių investicijų, kurias Viktorija atskleidžia konkrečiomis sumomis.
„Net beprotiškiausios idėjos, kurios gimsta manyje, virsta pinigais, bet aš niekada pirma negalvoju apie tai. Jeigu mane veža, aš žinau, kad tai bus padaryta. Nesvarbu, kokiu keliu, vis tiek prieisiu iki to taško. Aišku, kalbant apie konkrečias išlaidas, tai valanda studijoje kainuoja 50-60 Eur. Makiažas – 70-80 Eur. Rekvizitams vieną kartą gali reikėti skirti 20 Eur., kitą kartą nuomojant kažką – jau ir 200 Eur. Tuomet papildomų žmonių atlygis, fotografo ir videografo įkainiai, kurie siekia 100-200 Eur. Bendroje sumoje socialinių tinklų fotosesijos kaina gali siekti nuo 1000 Eur. iki 3000 Eur.”, – skaičius įvardina Viktorija.






